SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nja, skulle det visa sig att de saknar självrespekt och väljer att hoppa i säng med jimmy&co så skulle det bli massflykt över till sossarna i protest. S skulle kunna skita i stalinisterna och trädkramarna och ändå ta hem valet, så nä, SD är inget alternativ för borgerligheten.

Det tror inte jag, men det är det som är det fina att man gfår tycka och tro lite vad man vill.
Personligen känner jag inte en enda moderat som inte i sak håller med SD. Däremot känner jag massor som tror att de avskyr dem, de har fått lära sig så nämligen. Ett ytterst vanligt fenomen.

Ett bra exempel är min överklassdjursholmskollega med (så klart) hus i Skåne och allt det där. Kom in och ojade sig i spetmber 2010 om att han behövde sälja huset i Skpne då han inte kunde bo med nazister och allt det där. Det var ju ungefär så långt han valde att föra det resonemanget. Han stod och bläddfrade i min Ian Wachtmeister-samling här om veckan och skrockade om gamla föreretagarminnen från 80-talet. Jag erbjöd honom att låna boken, vilket han gärna ville göra. Jag lade till ett "Ja Ian är ju mentor åt Jimmy numera så han visar verkligen på politiskt och personligt mod" Kollegan tappade hakan och kunde förstås inte förstå hur någon kunde vara mentor åt en nazist. Så insnöade är många moderater, det är sant. Om man däremot frågar varför vi skall ha europas högsta invandring så håller de förstås med om att det borde vi inte alls ha, och i synnerhet inte till Djursholm eller till Vellinge eller var de nu tillbringar sin tid.

Jag säger som den gamle token t-rex:
problemet med SD är inte deras åsikter, det är deras representanter

Som tur är så försvinner rättshaveristerna och ersätts med duktiga och balanserade politiker

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Då dammades myten ullenhags floskel återigen av att 600000 invandrare går till "jobbet" varje dag i senaste tv-debatten fast den här gången signerad allas våran egna major, björklund. Dessutom med tillägget att Sverige skulle STANNA om dessa 600 000 invandrare inte går till "jobbet" varje dag:rofl den här farsen blir fan roligare och roligare:hihi

Vi får innerligt hoppas att dessa räddare inte får influensan samtidigt då lär det vara ute med oss för det säger ju våra "stora" ledare på tv, nästan så dom får kim jung un att blekna i jämförelse när det kommer till att hjärntvätta befolkningen med samma jävla tugg dag ut och dag in:huvet

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
dom får kim jung un att blekna i jämförelse när det kommer till att hjärntvätta befolkningen med samma jävla tugg dag ut och dag in:huvet
Till skillnad från dig och dina gelikar som alltid kommer med kloka, tankvärda, nyanserade och självkritiska uttalande och absolut inte kör samma tugg dag ut och dag in...
Och till skillnad från oss hjärntvättade vet ni, precis som konspirationsteoretiker, hur saker och ting EGENTLIGEN hänger ihop!

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Till skillnad från dig och dina gelikar som alltid kommer med kloka, tankvärda, nyanserade och självkritiska uttalande och absolut inte kör samma tugg dag ut och dag in...
Och till skillnad från oss hjärntvättade vet ni, precis som konspirationsteoretiker, hur saker och ting EGENTLIGEN hänger ihop!

Så 600 000 kebabsvarvare går alltså inte till jobbet varje dag, jag visste väl att det var en myt:rofl

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hur många invandrare går till jobbet varje dag enligt SD? Vad jobbar dom med? Hur många av dessa är arbetsgivare resp. arbetstagare?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Du får ringa å fråga dom! Det kan vara fler, det kan vara färre men själv är jag bara så innerligt trött på samma jävla tugg om de här 600000 som går till jobbet varje dag i varenda jävla debatt! I hur många år ska 600000 invandrare gå till jobbet varje dag? Dom (vi) blir fler å fler för vart år men är det fortfarande bar 600000 invandrare som går till jobbet om 5 år då blir jag nog ganska orolig med tanke på den generösa flyktingpolitiken våra "stora" ledare bedriver!

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Det var faktiskt lite kul att skriva det två gånger måste jag erkänna!

Nja jag vet om det var så kul men kan jag roa en indoktrinerad moderat så varför inte:crash

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ursäkta att jag inte kan hejda mig, bonny!

Nja jag vet om det var så kul men kan jag roa en indoktrinerad moderat så varför inte:crash

Är inte just upprepningen signifikant just för indoktrinering?

Då dammades myten ullenhags floskel återigen av att 600000 invandrare går till "jobbet" varje dag i senaste tv-debatten fast den här gången signerad allas våran egna major, björklund. Dessutom med tillägget att Sverige skulle STANNA om dessa 600 000 invandrare inte går till "jobbet" varje dag:rofl den här farsen blir fan roligare och roligare:hihi

Vi får innerligt hoppas att dessa räddare inte får influensan samtidigt då lär det vara ute med oss för det säger ju våra "stora" ledare på tv, nästan så dom får kim jung un att blekna i jämförelse när det kommer till att hjärntvätta befolkningen med samma jävla tugg dag ut och dag in:huvet

Så 600 000 kebabsvarvare går alltså inte till jobbet varje dag, jag visste väl att det var en myt:rofl

Du får ringa å fråga dom! Det kan vara fler, det kan vara färre men själv är jag bara så innerligt trött på samma jävla tugg om de här 600000 som går till jobbet varje dag i varenda jävla debatt! I hur många år ska 600000 invandrare gå till jobbet varje dag? Dom (vi) blir fler å fler för vart år men är det fortfarande bar 600000 invandrare som går till jobbet om 5 år då blir jag nog ganska orolig med tanke på den generösa flyktingpolitiken våra "stora" ledare bedriver!

Kanske bara som jag inbillar mig men är det inte en del som liksom kommer tillbaka? Kanske bara ekar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Du ser vilken effekt det bli när man upprepar samma sak om och om igen, behöver jag upprepa mig:hihi

Ursäkta att jag inte kan hejda mig, bonny!

Är inte just upprepningen signifikant just för indoktrinering?

Kanske bara som jag inbillar mig men är det inte en del som liksom kommer tillbaka? Kanske bara ekar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jimmy hade svar, även, på det:
Ja, 600.000 invandrare går till jobbet. Och:
600.000 invandrare går inte till jobbet.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Jimmy hade svar, även, på det:..
600.000 invandrare går inte till jobbet.

Vad svarar Jimmy på SCB's kommentar om att det bara finns 448000 arbetslösa totalt i Sverige, något i stil med:
- "Alla vet ju hur överrepresenterade invandrare är så det är väl inget konstigt om de utgör drygt 130% av alla arbetslösa..!"

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...