Jide
Svartvit
Förlåt. Du har lärt mig så mycket. Jag inser först nu att nyheten naturligtvis inte kan vara sann, eftersom den förmedlas via en nyhetssite med fel politisk ståndpunkt. Skulle den vara sann bör vi ändå inte ta del av den, bakom denna nyhetssite står bl.a. en Sverigedemokrat (!) och en SKULDTYNGD företagare!! Först nu inser jag att trovärdighet går hand i hand med rätt politisk hållning samt framgång vid företagande. Jag kommer fortsättningsvis bedöma människors åsikter med större vikt kring politisk tillhörighet samt inkomst. Aftonbladet, alternativt Expo, är godtagbara källor att länka från. Att enbart ta del av den ena sidan av myntet kommer givetvis innebära en ökad förståelse för min omvärld. Det kommer innebära att jag kan känna mig trygg i min övertygelse, trots att jag inte tagit del av alla infallsvinklar och hela problematiken. Min övertygelse kommer var så cementerad att jag värjer mig för alla argument som potentiellt skulle kunna omkullkasta mina åsikter, för jag har redan bestämt mig och dessutom är prestige något av det finaste som finns på vår jord. Jag vill tacka dig för denna insikt.Att länka och hänvisa till 'nyheter' från Fria Tider, är som att tycka att Fadde är en 'intressant och seriös människa med viktiga åsikter'.
Sammanfattningsvis är det på sin plats med en pudel:
1. Jan Guillou hade inte fel. Han har aldrig haft fel. Hans uttalanden om Romer behöver vi inte ta upp, någonsin.
2. Läs inte Fria Tider. Det gör bara människor som tycker att Fadde Darwich är lika mycket värd som jag, eller du.
De som är av annan åsikt i tråden kommer jag bemöta med slående argumentation likt; "tillbaka till neanderthalgrottan". För att bli tagen som seriös människa kommer jag avsluta varje inlägg på ett vuxnare sätt...
Lol på dig.
Blev det rätt nu?