SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Det här måste vara hycklarnas och gycklarnas tråd på SH.
Det klagas ena stunden på vänstervridna pk-medias rapportering av SH för att i nästa stund länka till Aftonbladet, definitionen av pk-media, och legitimera dess existens som källa i tråden.

Och tårtkastningen.... jag kommer inte ihåg att Ringholm fick denna martyrstatus efter att ha blivit tårtad. Inte ens kungen fick martyrstatus, trots att tårtkastningen mot kungen initialt betraktades som högmålsbrott, ett brott som är av mycket grövre art än den tårtkastningen som skedde i dagarna och som på sin höjd förmodligen endast renderar i straffsats liknande snatteri.

Och sen är det tydligen OK och roligt att politiker tårtas så länge dom är fula och har politisk åskådning till vänster om SD. Man tar sig ofta för pannan i när man tittar in i den här tråden.

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Från en salig blandning av makthavare under ämnet "Främlingsfientlighet" på gp.se idag. http://www.gp.se/nyheter/debatt/1.2...r-igen?post_id=689215339_10151957326100340#_=

Fyfan vad desperat! Det starka påståendet "Även i Skandinavien normaliseras främlingsfientlighet och rasism" grundas (gällande Sverige) enbart av skånepolisens hemska utredningsregister över stackars kriminella zigenare. Ingenstans diskuteras anledningen till att vi jävla värdelösa äckelsvenskar har blivit såna fruktansvärda nazistrasister. Så jävla pinsamt.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
http://www.dn.se/nyheter/sverige/kvinnan-som-tartade-akesson-blev-sjalv-tartad/

Var visst bara roligt åt ett håll? :va

Irene Matkowitzc säger att många kanske tycker att ”nu fick hon igen”, men hon hävdar att det inte går att jämföra tårtningarna eftersom syftet var helt olika.
– Jag hade en tanke med det jag gjorde, jag ville ha en granskning av Sverigedemokraterna, och det har det verkligen blivit. Jag har fått igång en debatt, inte de första tre dagarna, men sedan kom det i gång på många olika platser. Granskningar och diskussioner på många platser i sociala medier, jag hade ett politiskt mål. Men det de gjorde var bara ett personangrepp, säger hon.

Irene Matkowitzc fick inga skador av attacken, förutom att ett öga blev lite irriterat. Hon tror att de var någon form av youghurt på tårtan.
– Jag torkade av det jag fick i i ansiktet och kastade det på intervjuaren. Sedan sprang de från platsen, säger hon.
Hon polisammälde händelsen direkt efteråt.

Partiledaren Jimmie Åkesson tog dock på onsdagskvällen avstånd från tårtningen.
"Att "straffa" fiende till demokratin genom att kränka henne som hon kränkt andra är fult, dumt och demokratifientligt" skriver han på Twitter.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Alltså, jag vet inte vad Nordisk Ungdom är för nazistisk klubb men den där tjejen är skön:
"Eh, jag tänkte bara fråga en sak till, ordpspråket "om man leker leken..."

:rofl

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
En obehaglig ton i samtalsklimatet om man säger så.

Nu skall vi vara, nu skall vi vara snälla!!!!

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Övriga nyheter: SD smyghånglar med Front National och Vlaams Belang, när Danskt folkeparti och FRP kallar dem för luder säger Jimmy att "nä det betydde inget, ville bara testa utifall att".
Ekeroth hittar på nyheter som vanligt, tex att strängnäs kommun drar ner på platser i äldreboenden för att köpa villor för 4 mille så att invandrare ska slippa bo trångt. Som en liten knorr hänger han ut barn offentligt i samma veva.
Vice partiledare Jonas Åkerlund beter sig som en tratt när han får frågor om sina dumma uttalanden, och gruppledaren för SD Västerås gömmer sig hjältemodigt bakom en dörr när han får frågan om varför han påstår att 99% av alla invandrare är parasiter.

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Övriga nyheter: SD smyghånglar med Front National och Vlaams Belang, när Danskt folkeparti och FRP kallar dem för luder säger Jimmy att "nä det betydde inget, ville bara testa utifall att".
Ekeroth hittar på nyheter som vanligt, tex att strängnäs kommun drar ner på platser i äldreboenden för att köpa villor för 4 mille så att invandrare ska slippa bo trångt. Som en liten knorr hänger han ut barn offentligt i samma veva.
Vice partiledare Jonas Åkerlund beter sig som en tratt när han får frågor om sina dumma uttalanden, och gruppledaren för SD Västerås gömmer sig hjältemodigt bakom en dörr när han får frågan om varför han påstår att 99% av alla invandrare är parasiter.

... Och http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/731615-reinfeldts-son-vagrar-ta-bort-blatte-hanet

http://www.dn.se/kultur-noje/malin-...infeldt-som-inte-slappte-en-rasist-over-bron/

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Det här är humor.:hihi

Under Sverigedemokraternas landsdagar i Västerås blev Thorbjörn Fölldin dödförklarad av Heikki Klaavuniemi från Västra Götalands läns västra distrikt.

När det var hans tur i talarstolen pratade han om att landsbygden har hamnat i skymundan av de övriga riksdagspartierna.

Sedan sa Heikki Klaavuniemi i direktsändningen i SVT:

”Jag är tämligen säker på att Thorbjörn Fälldin vänder sig i sin grav nu.”

Den förre centerledaren lever och fyllde 87 år i april.

Sverigedemokraternas landsdagar pågår i Västerås till och med i morgon.

http://www.metro.se/stockholm/han-dodforklarade-thorbjorn-falldin/EVHmkw!OjEGiAky4Ak/

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Vem är Samuel Clemens?

Aha... Mark Twains dopnamn!! Jaja, han var rapp i käften, det var aldrig Fälldin... :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...