Varför ska jag för övrigt förhålla mig till texten i sin helhet.
Helt sant, ryck ut någon enstaka detalj - helst bara några ord - och skit i resten. På så sätt når man ett trevligt och konstruktivt debattklimat.
Varför ska jag för övrigt förhålla mig till texten i sin helhet.
Så med "maifestationerna" menar han INTE den i Malmö?? Vilken är det i så fall som gör att det är plural?
Nassarna i Malmö blev attackerade verkar ju rimligt med tanke på resultatet...
Antal åtalade 3-0
Antal knivhuggna 0-4 (varav två tjejer plus bakifrån på åtminstone någon)
Beväpnade: Verkar vara 4-0
jodå, de har säkert bara varit ute på en liten promenad med sina små hundar!
Varför ska jag för övrigt förhålla mig till texten i sin helhet. Är den skriven av någon auktoritet på området?
Vi behöver ju inte tjata om detta här, det kommer en rättegång så får vi se om de var "lika goda kålsupare" men sannolikheten att de skulle vara häktade för MORD inte är så hög om de hade blivit attackerade av en mobb eftersom mord innebär att du likgiltig för den andres liv. Är du knappast om du är i ett numerärt underläge och/eller attackerad. Så kanske, kanske domstolen känner till något som inte framkommit i massmedia.Jag tror att du med säkerhet känner till uttrycket lika goda kålsupare. Och det är vad de är. Ändå verkar du mfl tro att vänsterextremister är "goda"
skulle kanske vara obligatoriskt med utb för att mot betalning analysera politik offentligt??
Så han är en form av auktoritet då?? hans åsikter verkar ju vara viktiga! Om har är det så ska jag följa ditt råd och läsa om texten som jag vid en första genomläsning mest uppfattade som svammel.Helt sant, ryck ut någon enstaka detalj - helst bara några ord - och skit i resten. På så sätt når man ett trevligt och konstruktivt debattklimat.
Så han är en form av auktoritet då?? hans åsikter verkar ju vara viktiga! Om har är det så ska jag följa ditt råd och läsa om texten som jag vid en första genomläsning mest uppfattade som svammel.
Orden jag "ryckte ut" var iofs i samma stycke av hans text, brukar knappast ses som en särskilt kontroversiell metod att läsa text på men man lär sig alltid nytt!
Kan ju bero på att nazisterna drar kniv. Vänsterns våld är väldigt mycket mildare, om än mer omfattande.
Vad exakt vill du debattera? Vad gäller attacken i Malmö så utgår du ifrån att din insändare är sanningens röst, jag uppfattar det som svammel. Domstolen verkar ligga lite mer i linje med min åsikt än din eftersom de har rubricerat det som mordförsök. Vi kan givetvis bolla detta fram och tillbaka jättemånga gånger där mina inlägg räknas som "klaga på alla andra" medan dina... Tja, är tydligen något annat, oklart vad.Fortfarande ingen som vill ha debatt, så beter sig fläsk-patrasket i riktiga livet också, varför SD kommer fortsätta öka ännu mer. Debatt? SD ökar. Vägra debatt? SD ökar.
Win-win
Problemet är att jag inte upplever det som särskilt givande eller kul även om du därför definierar dig som vinnare av debatten.
Jag var för länge sedan en gång på information som hölls av SÄPO, för övrigt, vad jag vet, i alla fall enda gången som jag haft ngt med SÄPO att göra.Extremister är extremister, bara slumpen spelar in på var dom hamnar.
Vänstern kan börja att skaffa sig ett jobb.
Dom är en tickande bomb!
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |