SSB skrev:Killen i mitten på bilden ser ju gladast ut
Grattis apan!
Ingen slog på honom. Han var en mes.
Ska bli kul o se Valmers sparra!
SSB skrev:Killen i mitten på bilden ser ju gladast ut
Grattis apan!
abstruse skrev:Ok, här är filmen (innehåller...... lalalalalalalala....... kommentarer från Offknuff som är gammal i gamet.
Dessutom, stort tack till Tom som hostar filen.
Mattias skrev:Skaffa dig en hoj, dammit!
Henken skrev:Är du den längre av dom i den första matchen? Lite mörk bild, ser inte riktigt.
abstruse skrev:Jag ser likadan ut i alla (tre) matcher.
(Ja.)
Henken skrev:Haha =)
Jag boxades själv förut, utan sparkar dock men du ser ut att utnyttja räckvidden bra. Som du själv säger...upp med garden. (Jag vet att man blir trött i armen efter ett tag!)
abstruse skrev:Kul! Hur länge boxades du? Btw, när får vi se Henken på CS-servern igen?
Henken skrev:Det var väl iaf 2 år innan lumpen kom ivägen & förstörde allt. Försökte göra comeback efteråt men det gick segt. Funderar på att börja igen mest för tränings skull & har börjat köra lite säck för mig själv.
CS blir det nog ikväll om inget annat oviktigt kommer ivägen =)
Jidetoft skrev:Frågan är hur mycket som klippts bort, när DU får spö!
abstruse skrev:Det är klippt MASSOR där det är jag som får spö. Samtliga motståndare har tränat i flera år så man är ju helt klart en underdog. Dock mer lärorikt att gå mot duktigare fighters, även om man åker på lite mer däng.
Peno skrev:Alltså, jag har lite svårt att greppa det där med tjusningen i att slå/sparka andra människor. Håller således därmed med Mattias ovanstående inlägg.
Det är inte att slå andra som e kul,det är att FÅ stryk som är njutningenPeno skrev:Alltså, jag har lite svårt att greppa det där med tjusningen i att slå/sparka andra människor. Håller således därmed med Mattias ovanstående inlägg.
abstruse skrev:Med tanke på vårt nyss avslutade telefonsamtal måste du ju ändå tillstå att det finns tillfällen då exempelvis allas vårt Fjäderfä [tm] med all rätt borde ha sig en rejäl lusing då han missar inkommande samtal enkom av den enkla anledning att han själv intrigerar med din fru på sin egen arbetstelefon istället för att vara behjälplig samhällets i nöd ställda individer.
Vid tillfällen som dessa hade det väl varit ganska skönt att under kontrollerade och legala former få plantera en handskbeklädd höger i det surmulna och tillika näbbprydda anletet, så säg?
ktmjacke skrev:Det är inte att slå andra som e kul,det är att FÅ stryk som är njutningen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|