Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
"Hon" letar efter EN specifik kille på SH och häger med i 160 inägg för att snacka lite skit:va

Ett bra flaim men..

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Hoj
KTM 690 SMC R
Var det jag tro???
det finns ju definitivt vackra kvinns i våran hufvudstad:yoparty

Last edited:

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
"Hon" letar efter EN specifik kille på SH och häger med i 160 inägg för att snacka lite skit:va

Ett bra flaim men..

Japp, jag vill ju hitta honom o då ska man ha publicitet. Dessutom e det många underbara människor här på min tråd. :yoparty

Last edited:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89

Ja men hur går det då, har du letat på klubbar runt och i stan? Är det en glidare (blysläde, kromhög, gynstol) så hittar du den förmodligen inte här, ursäkt om jag låter pesimistisk men så är nog bistra verkligheten.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Ja men hur går det då, har du letat på klubbar runt och i stan? Är det en glidare (blysläde, kromhög, gynstol) så hittar du den förmodligen inte här, ursäkt om jag låter pesimistisk men så är nog bistra verkligheten.

Men vart skulle jag vända mig? Olika mc forum var mitt enda hopp, nu e d nog helt kört.... Kom gärna med tips...

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Men vart skulle jag vända mig? Olika mc forum var mitt enda hopp, nu e d nog helt kört.... Kom gärna med tips...
1.
Checka om det finns några övervakningskameror på platsen.
Muta vederbörande för att få tillgång till materialet så du kan skrapa fram ett regg-nr på hojen.

2.
Det finns väll typ "eftersökes" under kontaktannonssidan i tidningarna :confused:
sätt in en annons där du söker "mc-mannen"

Lycka till :tummenupp

Edit: Jag kom på yterliggare en sak när jag satt på dass.

3.
om du inte hittar "mc-mannen" lägg in en annons i dating-tråden så skall du nog se att du hittar någon annan biker :banana

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Helt ärligt, är det den enda mannen i staden du bor i? Nu har du sökt på alla mc forum utan att hitta honom, kanske dax att gå vidare? Prata du med honom? Vad var det som va så himla speciellt att du gör allt detta? Nyfiken.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Risken är ju att det var någon som inte deltar i/surfar på några internetforum, oavsett hojtyp. Jag känner en hel del som är nöjda med att bara äga och köra MC och inte har mycket kontakt med andra hojåkare förutom de närmaste vännerna.

Det du skulle kunna göra annars är väl att kontakta olika MC-klubbar och se om det finns någon som kan hjälpa till. Kanske de har någon anslagstavla eller liknande där du kan få sätta upp en efterlyseslapp. Det är dock rekommenderat att du har ungefär koll på vad det var för typ av hoj så att du kan minimera antalet klubbar. Alla klubbar har inte alla typer av hojar, men å andra sidan så kan det hjälpa bara ordet går runt.

Lycka till.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...