The_Wanderer skrev:Look who's talking... man känner andra som man känner sig själv
aci skrev:Är så trött på att fjollan Rossi alltid vinner, Sete är ett mycket bättre alternativ
Nyteknik skrev:"För mig gällde bara vinst och jag kraschade när jag försökte köra lika fort som täten..."
Det var uppenbart att Gibernau inte kunde hålla samma tempo som Rossi, Melandri och Biaggi. Efteråt säger han att han försökte vinna racet.Chrille skrev:Och vad är det för fel med det?? När populära utövare uttrycker sig så så jublar folk över stake och vinnarinstinkt? Skulle han bevisat sin storhet med "eftersom jag inte fick körningen att stämma så backade jag av för att rädda nån poäng iaf" ??
Vilken smiley hade du använt då?
Victor skrev:Verkligen, vem som helst överst på pallen förutom Rossi.
Nja, han kom för fort in i böj och försökte styra hojen dit han ville och fick ett framhjulssläpp i samma stund.Jas-95 skrev:Tänkte på Setes vurpa!
Kommentatorerna sa att han fick framhjulssläpp. Men för mig såg det ut på reprisen som om han fick ett rejält bakhjulssläpp! Kanske kommentatorerna fått ett rejält hjärnsläpp?
JB
Macho Woman skrev:Det var intressant att se bilder från hans teambox när han klotade. De zoomade in blonda modellflickvännen och hon såg inte oroad ut, bara bister. Hon nöjer sig nog bara med en världsmästare!
Chris Ash skrev:Jag har heller aldrig gillat Rossi, gillar inte folk med påklistrad "good-guy approach" som media och fans köper fullt ut och gullar med så kräkreflexen börjar reagera.
Chrille skrev:Så du sätter pengarna på en tjurig "almost-hasbeen" för han har iaf aldrig haft en påklistrad goodguy approach. Spela roll?
Chris Ash skrev:Alla har väl sina favoritförare? .....
ReDan skrev:....
Btw Biaggi har jag alltid sett som en liten gnällspik, men förra
året och i år har han växt ....
ReDan skrev:men förra
året och i år har han växt som människa, tom Rossi värkar tycka det
Ja, då han körde i fikaklassen, där han hör hemma.Chris Ash skrev:Ja, jag kan hålla med om att han blivit tråkigare. Han var som hårdast runt 96-98 nån gång.
Nja, precis efter Suzuka -98 måste han väl ha nått sin peak - på alla sätt och vis.Chris Ash skrev:Ja, jag kan hålla med om att han blivit tråkigare. Han var som hårdast runt 96-98 nån gång.
Nyteknik skrev:Nja, precis efter Suzuka -98 måste han väl ha nått sin peak - på alla sätt och vis.
Stämmer. Årets säsong hade också förutsättningar att bli en annan milstople; försteförare hos HRC. Men även om han är bättre än på länge kommer han aldrig vara snabbare än Rossi.Chris Ash skrev:Ja, skrev jag inte 98?
Sista titeln på Aprilian 96 och grymmeduellen med Ralf Waldmann, titeln på Honda 97 då alla hade räknat ut honom utom han själv och debutåret på 500:an, det är Biaggis tre största år tycker jag.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|