amullo
Italiensk Allroad
Därför att ord är ord, och med sådana kan man ge meddelanden från sitt hjärta.
En bild är väl ganska ytlig, och säger egentligen ingenting om vem man är som person. Min gissning är att TS och hennes polare är lite inne på den ytliga banan. Eftersom dom ens diskuterar frågan om porriga MMS vara eller inte vara.
Därmed inte sagt att det är nåt fel i att vara ytlig. Alla uppskattar det inte bara.
Och det bästa är, att alla gör som dom vill. Men då måste man oxå vara medveten och stå sitt kast. Vill man skicka, så skickar man för att man vill. Då får man strunta i hur man uppfattas av omvärlden.
Min uppfattning är, att ju lägre självkänsla man har, desto mer bryr man sig om vad omvärlden tänker.
//M
Så i detta fall så hade god självkänsla och bra självförtroende resulterat i att personen antingen hade eller inte hade skickat sitt mms utan att ta upp frågan på ett öppet forum.
Att ha tagit upp frågan för diskussion innebär enligt resonemanget ovan en "lägre" självkänsla/självförtroende innehas av TS.
Rätt ränkt eller vurpar jag?
Intressant framställning i så fall.. Det torde ju i så fall innebära att väldigt många trådstartare i OT har en relativt låg självkänsla då man frågor om hjälp, råd och förslag.