"Sexigt sött eller slampstämpel?"

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
De enda snubbarna jag vet som visar sådana bilder för sina polare är de som är rädda/avundsjuka för de tror att polarna är intresserad av deras tjejer. Lite som "min tjej skickar mig sånt här, men inte till dig, just för att det är min tjej och att du inte kan få henne", vilket är så jävla pantat på så många sätt att jag inte orkar förklara:dummer
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
På en fest visade en kille jag knappt kände nakenbilder på sin tjej han älskade såååå mycket. -Var är hon idag då?
-Hon är är på behandlingshem.
-...för?

-drogproblem.


Jag tyckte iaf INTE att det var lite sexigt o sött.

Säger en del om vilka våp som skickar sådana bilder, samma som sitter och skjuter heroin några år senare. Bra det, ont skall med ont fördrivas. Femte Markusboken 2.1 GG
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Självklar tär det uppskattat, som fan! Men inte av en tjej men vill försöka något seriöst med.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Självklar tär det uppskattat, som fan! Men inte av en tjej men vill försöka något seriöst med.

Vilken grotta bor du i? :confused:

Du tänker lite i Horan/Madonnan-termer? Min blivande tjej får/bör gärna vara både och.

Är ju hur kul som helst att ha en tjej som är vågad? Ju mer desto bättre! Innebär med stor sannolikhet bland annat ett roligare sexliv. :tummenupp

Är hon däremot en bekräftelsetörstande tjej med taskigt självförtroende, som gör det bara för att "syns jag så finns jag", då är det inte lika kul. Då är antagligen sannolikheten stor hon söker den bekräftelsen på alla andra håll samtidigt som hon även söker den från dig.

Gör hon det däremot bara för mig, för att hon vet att jag skulle bli glad, då tänker hon ju på mig, och vem vill inte ha ett seriöst förhållande med en tjej som tänker på en? :)
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vilken grotta bor du i? :confused:

Du tänker lite i Horan/Madonnan-termer? Min blivande tjej får/bör gärna vara både och.

Är ju hur kul som helst att ha en tjej som är vågad? Ju mer desto bättre! Innebär med stor sannolikhet bland annat ett roligare sexliv. :tummenupp

Är hon däremot en bekräftelsetörstande tjej med taskigt självförtroende, som gör det bara för att "syns jag så finns jag", då är det inte lika kul. Då är antagligen sannolikheten stor hon söker den bekräftelsen på alla andra håll samtidigt som hon även söker den från dig.

Gör hon det däremot bara för mig, för att hon vet att jag skulle bli glad, då tänker hon ju på mig, och vem vill inte ha ett seriöst förhållande med en tjej som tänker på en? :)

Jag tänker ju lite som så att hur många har hon skickat just denna bilden till innan mig :näsblod
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag tänker ju lite som så att hur många har hon skickat just denna bilden till innan mig :näsblod

Du kollar självklart i EXIF-datan när bilden är tagen. Är den tagen för typ en timme sedan så vet du att hon inte har hunnit skicka den till så många än. :D
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Du kollar självklart i EXIF-datan när bilden är tagen. Är den tagen för typ en timme sedan så vet du att hon inte har hunnit skicka den till så många än. :D

Nu vet jag ju att du är gammal o slö o tar ett par veckor på dig för att skicka mms, men de flickebarn som jag är intresserad av skickar mms på sisådär ett par sekunder.
Med andra ord kan ju halva stan fått bilden inom den där timmen :näsblod
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu vet jag ju att du är gammal o slö o tar ett par veckor på dig för att skicka mms, men de flickebarn som jag är intresserad av skickar mms på sisådär ett par sekunder.
Med andra ord kan ju halva stan fått bilden inom den där timmen :näsblod

Om halva stan fått bilden och inte endast du, då har du helt enkelt träffat fel tjej. ;)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja de e ju de ja menar, man vet ju va fan de e för brud sådär i början.

Du har ju en liten poäng. Att få riktigt vågade MMS efter typ en vecka kanske kan få små varningsklockor att ringa, men efter du kilat stadigt en tid så bör du ju i alla fall ha lärt känna henne lite.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du kollar självklart i EXIF-datan när bilden är tagen. Är den tagen för typ en timme sedan så vet du att hon inte har hunnit skicka den till så många än. :D

Går att välja att skicka till alla i kontaktboken. ;)

(värför nu tantan skulle vilja göra det då... :/)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Du har ju en liten poäng. Att få riktigt vågade MMS efter typ en vecka kanske kan få små varningsklockor att ringa, men efter du kilat stadigt en tid så bör du ju i alla fall ha lärt känna henne lite.

För o vara säkert på exklusivitet så att säga så måste man vara såpass involverad med en tjej att man redan nuppat typ massa ggr, o då är ju hela grejjen med att få trevliga bilder lite halvt död.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Att få riktigt vågade MMS efter typ en vecka kanske kan få små varningsklockor att ringa, men efter du kilat stadigt en tid så bör du ju i alla fall ha lärt känna henne lite.

Men vad är själva vitsen undrar jag!? :va

Varför måste brudar skicka tvivelaktiga bilder på sig själva till någon dom är intresserade av?? Är det för att väcka ett större intresse??

Har man inte tillräckligt med saker som väcker intresse ändå, eller vill man vara porrig. Vad är det då för fel att visa den sidan när man träffas på riktigt...eller vill man teasa.??

Rätt korkat när man inte har total koll vem det är man har och göra med. För trots allt så råkar en och annan brud illa ut, och det florerar bilder på nätet som dom "ångrar". :rolleyes:

//M
 

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Gör hon det däremot bara för mig, för att hon vet att jag skulle bli glad, då tänker hon ju på mig, och vem vill inte ha ett seriöst förhållande med en tjej som tänker på en? :)

Hur ska du veta att hon bara gör det för dig om ni bara träffats en vecka?
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Men vad är själva vitsen undrar jag!? :va

Varför måste brudar skicka tvivelaktiga bilder på sig själva till någon dom är intresserade av?? Är det för att väcka ett större intresse??

Har man inte tillräckligt med saker som väcker intresse ändå, eller vill man vara porrig. Vad är det då för fel att visa den sidan när man träffas på riktigt...eller vill man teasa.??

Rätt korkat när man inte har total koll vem det är man har och göra med. För trots allt så råkar en och annan brud illa ut, och det florerar bilder på nätet som dom "ångrar". :rolleyes:

//M
Äntligen, lite förnuft

Men jag tror snarare att det är tvärtom. Antalet pojkar som förväntar sig porriga mms är betydligt färre än antalet flickor som skickar dylikt för gud-vet-av-vilken-anledning.

Skit lockar till sig skit.
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Kan man ens få sådana bilder utan att redan ha ett stadigt förhållande med damen ifråga :va

Om man kollar telefonen när man slutar jobbet, så har man fått ett mms från gumman som föreställer henne i några sexiga underkläder som exempel. I MMSet så står det också, "skynda dig hem".

Då vill jag lova att även Fantomen står stilla i jämförelse! :tuttar
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Men jag tror snarare att det är tvärtom. Antalet pojkar som förväntar sig porriga mms är betydligt färre än antalet flickor som skickar dylikt för gud-vet-av-vilken-anledning.

Skit lockar till sig skit.

Jo...jag hoppas verkligen inte att det blivit ett "krav" från grabbar att det ska skickas porriga MMS för att intresse ska väckas.

Man kan ju undra vart dess ideér kommer ifrån.

TS!! Kan du ge någon vettig förklaring till VARFÖR!!??

Sen fattar ju jag oxå att en del grabbar tycker att det är lite fräckt och porrigt att få halv eller helnakna bilder av presumtiva flickvänner i mobilen.

Men att man som tjej utsätter sig för den exponeringen när man inte har en aning om hur många som får se bilden. Nja...!! En anings märkligt.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Men vad är själva vitsen undrar jag!? :va

Varför måste brudar skicka tvivelaktiga bilder på sig själva till någon dom är intresserade av?? Är det för att väcka ett större intresse??

Har man inte tillräckligt med saker som väcker intresse ändå, eller vill man vara porrig. Vad är det då för fel att visa den sidan när man träffas på riktigt...eller vill man teasa.??

Rätt korkat när man inte har total koll vem det är man har och göra med. För trots allt så råkar en och annan brud illa ut, och det florerar bilder på nätet som dom "ångrar". :rolleyes:

//M

Vad vitsen är? Varför skickas heta kärleksbrev? Mail? Varför skickas SMS med text som får fantasierna att sätta fart och man längtar hem från jobbet för att träffa sin partner?

För övrigt har inte jag sagt över huvud taget att en tjej måste skicka sådana MMS för att vara intressant, eller ens väcka ett intresse. Men jag dömer inte heller en tjej som gör det och stoppar in henne i ett fack som vissa andra här verkar göra.

Men självklart är det inte speciellt smart att skicka sådana MMS med tanke på hur många skitstövlar det finns. Inte ens en garanti att ha varit tillsammans i tio år och man tror sig känna sin partner. Tar det slut så kan allt hända. Oftast mindre roliga saker.
 
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag säger ju det, stäng ned internet och skrota mobiler med MMS funktion så slipper vi såna här låtsasproblem.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top