"Sexigt sött eller slampstämpel?"

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Ser man inte äggstockarna är inte bilden vågad nog och det är således bortkastade pengar på ett MMS utan värde.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Oavsett vad man skickar så bör man ju tänka på att även om personen man skickar till kanske inte visar upp det så försvinner dagligen en hel del telefoner och vem vet vem som får vantarna på den telefonen.

kan vara bra att tänka igenom innan.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Undrar vad en d8 skulle säga om man själv skickade en mer eller mindre vågad bild.. :brynad:

Förmodligen skulle man väll aldrig höra av dem igen:lol:
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det roligaste av allt är, att de killar som tycker att tjejen är av tvivelaktig natur och inget att satsa på, på grund av ett lite vågat MMS (typ en naken axel), alltså anser att nästan ingen av tjejerna i följande tråd är värda att ha ett seriöst förhållande med: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673?

Ändå tror jag de flesta skulle bli överlyckliga ifall de blev tillfrågade om ett och skulle ge det en chans.
 

Färnbo

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sala
Hoj
CRF 450 -09, SRAD Turbo -97, Gpz 1100 T -84
Va fan.. Jag visar aldrig någonsin en sån bild för någon annan.

Blir lika glad varje gång man får en.. de händer väl en gång vart annat år..:tummenupp

Inte ens om det blir slut, föresten då ska man radera den bums, nya tjejer har ju en förkärlek för att rota i telefon.

Om såna bilder hittas brukar det spridas en ganska kylig stämning
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Det roligaste av allt är, att de killar som tycker att tjejen är av tvivelaktig natur och inget att satsa på, på grund av ett lite vågat MMS (typ en naken axel), alltså anser att nästan ingen av tjejerna i följande tråd är värda att ha ett seriöst förhållande med: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195673?

Beror på vilka i den tråden du menar. Menar du modeller som tjänar pengar på sitt utseende eller menar du dom som tar lättklädda egobilder av sig själva i syfte att få desperata mäns kukar på ett internetforum att börja ånga?

Är det det senare så stämmer nog det fetstilta ganska bra.

För övrigt tror jag att vi alla vet att det knappast är en naken axel det handlar om.
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Beror på vilka i den tråden du menar. Menar du modeller som tjänar pengar på sitt utseende eller menar du dom som tar lättklädda egobilder av sig själva i syfte att få desperata mäns kukar på ett internetforum att börja ånga?

Är det det senare så stämmer nog det fetstilta ganska bra.

För övrigt tror jag att vi alla vet att det knappast är en naken axel det handlar om.

Så om tjejen som skickar MMS:et till killen är fotomodell och tjänar pengar på sitt utseende då är det ok?

Och det är väl lite skillnad om en tjej lägger ut sig själv på internet (bekräftelsebehov från hela världen) jämfört med en tjej som skickar ett MMS till någon hon älskar (för att sätta stämningen inför vad som kan tänkas hända på kvällen)?
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Så om tjejen som skickar MMS:et till killen är fotomodell och tjänar pengar på sitt utseende då är det ok?

Och det är väl lite skillnad om en tjej lägger ut sig själv på internet (bekräftelsebehov från hela världen) jämfört med en tjej som skickar ett MMS till någon hon älskar (för att sätta stämningen inför vad som kan tänkas hända på kvällen)?
Nu är du fruktansvärt fjantig :dummer
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Vad vitsen är? Varför skickas heta kärleksbrev? Mail? Varför skickas SMS med text som får fantasierna att sätta fart och man längtar hem från jobbet för att träffa sin partner?

Därför att ord är ord, och med sådana kan man ge meddelanden från sitt hjärta.

En bild är väl ganska ytlig, och säger egentligen ingenting om vem man är som person. Min gissning är att TS och hennes polare är lite inne på den ytliga banan. Eftersom dom ens diskuterar frågan om porriga MMS vara eller inte vara.

Därmed inte sagt att det är nåt fel i att vara ytlig. Alla uppskattar det inte bara.

Och det bästa är, att alla gör som dom vill. Men då måste man oxå vara medveten och stå sitt kast. Vill man skicka, så skickar man för att man vill. Då får man strunta i hur man uppfattas av omvärlden.

Min uppfattning är, att ju lägre självkänsla man har, desto mer bryr man sig om vad omvärlden tänker.

//M
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Därför att ord är ord, och med sådana kan man ge meddelanden från sitt hjärta.

En bild är väl ganska ytlig, och säger egentligen ingenting om vem man är som person. Min gissning är att TS och hennes polare är lite inne på den ytliga banan. Eftersom dom ens diskuterar frågan om porriga MMS vara eller inte vara.

Därmed inte sagt att det är nåt fel i att vara ytlig. Alla uppskattar det inte bara.

Och det bästa är, att alla gör som dom vill. Men då måste man oxå vara medveten och stå sitt kast. Vill man skicka, så skickar man för att man vill. Då får man strunta i hur man uppfattas av omvärlden.

Min uppfattning är, att ju lägre självkänsla man har, desto mer bryr man sig om vad omvärlden tänker.

//M

Blir inte det där lite väl ensidigt... ungefär som att världen skulle vara svart/vit.
För med det du säger så är en författare som skriver böcker klart mer mångfacetterad än en konstnär som målar tavlor.

Jag varken försvarar eller fördömer, men människor tänker och funkar olika och det är väl det som gör att mångfalden av alternativ utnyttjas då vissa går igång på saker som andra inte går igång på.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Därför att ord är ord, och med sådana kan man ge meddelanden från sitt hjärta.

En bild är väl ganska ytlig, och säger egentligen ingenting om vem man är som person. Min gissning är att TS och hennes polare är lite inne på den ytliga banan. Eftersom dom ens diskuterar frågan om porriga MMS vara eller inte vara.

Därmed inte sagt att det är nåt fel i att vara ytlig. Alla uppskattar det inte bara.

Och det bästa är, att alla gör som dom vill. Men då måste man oxå vara medveten och stå sitt kast. Vill man skicka, så skickar man för att man vill. Då får man strunta i hur man uppfattas av omvärlden.

Min uppfattning är, att ju lägre självkänsla man har, desto mer bryr man sig om vad omvärlden tänker.

//M

Jag har kommit fram till att jag antagligen inte riktigt ger svar i tråden utifrån TS fråga. När jag skriver så skriver jag mest utifrån att man redan har ett förhållande. Och med förhållande räknar jag inte det där krogragget man träffade förra veckan och har pratat med två gånger i telefon.

Du kan förmedla känslor med bilder, om än inte lika lätt som med ord. Det märker man om inte annat genom att läsa en bok och sedan se filmen. Men det finns foton som berör. Och det går inte att komma ifrån att killar är ganska visuella, så i vissa fall kan väl en bild med en kort bildtext säga precis allt man behöver veta?

Och din uppfattning angående självkänsla håller jag med om.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
För med det du säger så är en författare som skriver böcker klart mer mångfacetterad än en konstnär som målar tavlor.

Nja....ett foto taget med en kamera är väl inte riktigt samma sak som en konstnär som målar tavlor. Där berättas saker med bilder istället. Men en författare kan dock meddela sitt budskap lite tydligare. :)

Och visst finns det bilder som berättar saker. Mer än ord ibland, när bilderna föreställer saker som är för hemska att kläs i ord.

Världen är absolut inte svart eller vit. Den är full av nyanser..ibland är den en gråzon, och ibland ser man regnbågen. :brinnerup
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top