"Sexigt sött eller slampstämpel?"

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Så är det verkligen sant som de flesta verkar vara ense om, dvs att 99% av snubbarna springer som omkring och flashar dessa bilder för deras polare? :mad:
Lite respektlöst...

Som om tjejer inte skulle flasha bilder på grabbar för sina polare/vänninor/bästisar som kommit via MMS? Jo, tjena.
Jag är övertygad om att det finns, i procent, lika många rötägg bland killar som hos tjejer som tvunget måste flasha hudbilder på den snubben/snubban man dejtar. Vi andra gör det inte.

Han blir nog glad och förväntar sig ett billigt knull. Porrbilder i mobilen = Då ska dolmen in. Det är roten i röven, det är sen gammalt.

Detta gäller förstås inte ifall ni redan har börjat ligga med varandra. Då är det som en annan sak.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! :rofl :rofl Huvet på spiken! :hihi
 

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
"Haft denna diskussion med mina tjejkompisar ett antal gånger & vi kommer fram till olika saker varje gång..

Du träffar en ny kille. Ni har dejtat ett litet tag. Gulliga sms skickas fram & tillbaka osv.

Men hur framstår man som ev. "framtida flickvän" om man istället för ett till sms en dag istället skickar en lite sexig bild till pojken?
Är det bara uppskattat eller kan det ge "slampkänningar?" Och visar han upp bilden för sina vänner?

Jag & ngr fler tror/hävdar att bilden uppskattas mkt men att man bör tänka lite på vad man visar/inte visar på bilden då han GARANTERAT kommer visa sina vänner den. Ngr andra hävdar att man inte bör skicka bilder innan man har en stadig relation eller helt låta bli...

Vad säger ni? Vad skulle ni tycka om det damp ner ett fint mms i er mobil?

Och kanske "viktigast" av allt. Lär han behålla bilden i mobilen även om er relation tar slut?"


Har ni dejtat ett tag och det skickas gulliga sms så förutsätter jag att han tycker om dig och då kommer en sexig men smakfull bild garanterat att uppskattas. Bryr han sig verkligen om dig så kommer den inte att slängas upp på nätet eller liknande men du får räkna med att den kanske visas för någon av hans bästa polare, de vill ju självklart veta hur tjejen ser ut som han snackar om och är det en snygg bild (där ditt ansikte syns) så kan han känna sig lite "stolt" att visa den. Det borde ju du också känna dig lite stolt över isåfall... Det beror dock helt på vad som visas på bilden. Är det väldigt mycket som visas kommer han inte att visa den, då känns den privat. Är den ganska oskyldig så är det större chans/risk att den visas men då gör det väl heller ingenting(?)

Är relationen helt över och båda har gått vidare så har han ingen anledning att behålla en bild, den kommer att tas bort. Man vill inte att en ny tjej ska snubbla över en massa lättklädda bilder på exen liksom...
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
På en fest visade en kille jag knappt kände nakenbilder på sin tjej han älskade såååå mycket. -Var är hon idag då?
-Hon är är på behandlingshem.
-...för?

-drogproblem.


Jag tyckte iaf INTE att det var lite sexigt o sött.
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
vad var tanken med tråden?

att ni likt snillen spekulerar, kommer fram till någonting vettigt som världen kan ta del av eller snarare att bara starta en tråd utan större syfte än allmänt snicksnack? du tror inte heller att ämnet i sig skulle kunna generera en hel del av de inlägg som nu gjordes oavsett dess natur?

eller menar du på allvar att du faktiskt fått vettiga svar och åsikter och att det kommer 'förändra ditt liv'? :lol

:hemmetsjournal

edit:

läste en del av dina inlägg de första sidorna och det ser snarare ut som att du skapat en kontaktannons med denna tråd. så kom inte och säg att jag sabbar när inte ens du håller dig till ämnet.

Jag är inte "sur" på riktigt... :banana Och självklart är tråden inte menad att vara särskilt seriös, mest ett roligt(?) ämne att dryfta lite...Inget "kontaktannonssyfte" bakom tråden för den delen heller. Hade jag velat "ragga" så görs väl det bättre på t.ex krogen, face to face?

Ha en bra söndag! :krama på dig. :D
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
På en fest visade en kille jag knappt kände nakenbilder på sin tjej han älskade såååå mycket. -Var är hon idag då?
-Hon är är på behandlingshem.
-...för?

-drogproblem.


Jag tyckte iaf INTE att det var lite sexigt o sött.

:va började hon knarka för att dölja skammen av att ha skickat bilder som visades för andra?

:rolleyes:
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag är inte "sur" på riktigt... :banana Och självklart är tråden inte menad att vara särskilt seriös, mest ett roligt(?) ämne att dryfta lite...Inget "kontaktannonssyfte" bakom tråden för den delen heller. Hade jag velat "ragga" så görs väl det bättre på t.ex krogen, face to face?

Ha en bra söndag! :krama på dig. :D

då får du tänka på hur du uttrycker dig i framtiden, samt att folk kan ha åsikter du inte förväntade dig alls.
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Nu undrar jag vart mitt mms är McMiss?? har dödskramat mobilen hela helgen utan något.....
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Fick MMS-bilder av en tjej, som var väldigt barnförbjudna men ändå smakfulla, men då hade vi redan kommit till så att säga. De har och kommer aldrig visas för någon annan, då de numera är raderade. Respekt är ordet för dagen, resten av året och resten av mitt förhoppningsvis långa liv.

Klart en kille blir glad av att få ett sådant MMS, men som många andra sagt, visa inte ansiktet för att vara på säkra sidan. Och gör det mer sensuellt i början. Att få se allt på en gång, ifall man inte redan gjort det live, det tar bort spänningen och en liten risk finns du får den där slampstämpeln av killen ifall nu killen egentligen inte var något att ha från allra första början.

Killar fungerar ju på gott och ont som det där skämtet: Hur gör man en kvinna glad och så följer en lång lista på realistiska och orealistiska saker. Hur man gör en kille glad? Kom naken och ta med öl. Men det tillhör kanske kategorin orealistiska saker. :hihi


Inget "kontaktannonssyfte" bakom tråden för den delen heller. Hade jag velat "ragga" så görs väl det bättre på t.ex krogen, face to face?

Ja, tro mig, det här är inget bra ställe att ragga på (om man inte är tjej). Efter idoga försök här och där så fick jag till en dejt 29 februari 2012. :)
 

NeMoo

Återfallsfanatiker
Gick med
18 Jul 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Hojlös
Jag föreslår att ni tjejjer postar de bilder ni tänkt skicka här först så kan vi göra en professionell bedömning om de är lämpliga att skicka via mms eller ej... :tummenupp:yoparty:banana
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
då får du tänka på hur du uttrycker dig i framtiden, samt att folk kan ha åsikter du inte förväntade dig alls.

:) Folk får ha vilka åsikter de vill för mig, så länge det inte leder till personliga påhopp. Personligen tycker jag inte att jag uttryckt mig särskilt konstigt men allt är ju relativt..
Ämnet som sådant gäller i grund & botten inte specifikt mig, utan är som sagt ngt som brukar komma upp på förfester/fester & "rör oss alla i allmänhet". Så vitt du/andra vet kan jag lika väl vara en killjagande 22 årig singel som 30år, med gubbe & barn nummer två på väg. :wiggle
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Personligen tycker jag inte att jag uttryckt mig särskilt konstigt men allt är ju relativt..

du verkar ändra din åsikt gång efter annan, så länge det passar dina syften, så låt mig påminna dig om vad du sade i ett tidigare inlägg:

"Och VILKA var det som "sabbade" tråden då?
Ni kan väl i fortsättningen pm:a era "påhopp/tjafs" til varandra så slipper vi andra ta del av det. Tack."


jag tycker att du kan pm'a de snubbar du raggar på härinne via en tråd du skapat och hålla dig till topic. eller bara inse att det är väldigt högt i tak här på sh när det kommer till just åsikter.

Nej, faktiskt inte, så du får ha "henne" alldeles för dig själv. :tummenupp Men om hon jag ska ha dejt med verkligen är en tjej det vet ju inte jag förrän 29 februari 2012. :hihi

...så du dissar jörgen alltså?

faen vad du är taskig...
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top