Jag skulle väl bli glad antar jag... Jag tycker om att titta på min tös, då är det väl uppskattat om hon skickar bilder.
Men varför i hela friden skulle man visa upp bilderna för sina polare?
Jag vill då inte att mina polare ska se min brud näck, jag vill ha henne "för mig själv" så att säga...
Litet tankeexperiment: Hur många av killarna som säger att de visar bilderna för sina polare skulle kalla sin brud för otrogen, hora, slampa och en jävla massa annat om hon gick och flashade brösten för vem som helst? En hel del va? Varför i helvete då springa runt och göra det åt henne?
Jag skulle då aldrig få för min att slänga upp nakenbilder på min tös för mina kompisar.
Om man sen skulle ha bilder kvar på sina ex... Så beror det väl på. Skiljs man som vänner så tycker jag att man får visa tillbörlig respekt och hålla hennes privatare delar privata. Sen kan man ju alltid använda bilderna som hämndmedel om man inte skiljdes som vänner, men det beror väl på hur moralisk man är och sådär... Själv tog jag bort alla bilder på mitt ex så fort vi gjorde slut, både privata och inte alls privata.