"Sexigt sött eller slampstämpel?"

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Kommer han att visa bilden för kompisarna?
- Ja

Kommer han att behålla bilden även om det tar slut?
- Ja

Kommer den att uppskattas?
- Ja

Tycker han det är slampigt?
- Varierar från person till person



What he said:glömdet

MEN det varierar lite mellan åldersgruppen också =)
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Jösses. :rolleyes:
Förutsätt att skickar du en bild räkna med att den kommer finnas på Internet resten av ditt liv. Det trodde jag alla förstod.

Uppskattat ja visst det är väl trevlig.
Att komma förbi och vara sexig istället är mycket trevligare än någon bild.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Är väl lite som reklamblad från Ö&B eller nått.. Den som letar efter något billigt kommer nappa direkt :fakta
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Och VILKA var det som "sabbade" tråden då? :arsele :gnissla
Ni kan väl i fortsättningen pm:a era "påhopp/tjafs" til varandra så slipper vi andra ta del av det. Tack.

:(
Ibland får man göra nedriga saker för att upprätthålla ordningen, alla attacker mot bimbofiering är inte vackra - men ack så nödvändiga!

/GG
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Och VILKA var det som "sabbade" tråden då? :arsele :gnissla
Ni kan väl i fortsättningen pm:a era "påhopp/tjafs" til varandra så slipper vi andra ta del av det. Tack.

vad var tanken med tråden?

att ni likt snillen spekulerar, kommer fram till någonting vettigt som världen kan ta del av eller snarare att bara starta en tråd utan större syfte än allmänt snicksnack? du tror inte heller att ämnet i sig skulle kunna generera en hel del av de inlägg som nu gjordes oavsett dess natur?

eller menar du på allvar att du faktiskt fått vettiga svar och åsikter och att det kommer 'förändra ditt liv'? :lol

:hemmetsjournal

edit:

läste en del av dina inlägg de första sidorna och det ser snarare ut som att du skapat en kontaktannons med denna tråd. så kom inte och säg att jag sabbar när inte ens du håller dig till ämnet.
 
Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Han blir nog glad och förväntar sig ett billigt knull. Porrbilder i mobilen = Då ska dolmen in. Det är roten i röven, det är sen gammalt.

Detta gäller förstås inte ifall ni redan har börjat ligga med varandra. Då är det som en annan sak.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag skulle väl bli glad antar jag... Jag tycker om att titta på min tös, då är det väl uppskattat om hon skickar bilder.

Men varför i hela friden skulle man visa upp bilderna för sina polare?:va Jag vill då inte att mina polare ska se min brud näck, jag vill ha henne "för mig själv" så att säga...
Litet tankeexperiment: Hur många av killarna som säger att de visar bilderna för sina polare skulle kalla sin brud för otrogen, hora, slampa och en jävla massa annat om hon gick och flashade brösten för vem som helst? En hel del va? Varför i helvete då springa runt och göra det åt henne?:dummer
Jag skulle då aldrig få för min att slänga upp nakenbilder på min tös för mina kompisar.

Om man sen skulle ha bilder kvar på sina ex... Så beror det väl på. Skiljs man som vänner så tycker jag att man får visa tillbörlig respekt och hålla hennes privatare delar privata. Sen kan man ju alltid använda bilderna som hämndmedel om man inte skiljdes som vänner, men det beror väl på hur moralisk man är och sådär... Själv tog jag bort alla bilder på mitt ex så fort vi gjorde slut, både privata och inte alls privata.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu gällde tråden ju ragg/jakt-säsongen och inte efter man gått o blivit ihop...

Ok, uppfattade inte det. Inte för att jag tycker att det gör så stor skillnad men iallafall...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top