"Sexigt sött eller slampstämpel?"

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag har aldrig visat något för någon... Men där emot har jag losat mobil med intima bilder i... Känns så där... Jag uppskattar i alla fall bilder... Och tänker inte på om det är slampigt eller inte... Ser det bara som en uppskattning... Att hon vill något med mig...
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
McMiss: Detta med försiktighet kring utmanande bilder och hurvida vissa uppfattar en som slampig eller ej gäller också bilder i garaget på SH :rolleyes:
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Äh, orka bry sig vad som kan hända. Ingen kommer ihåg en fegis. Jag skulle uppskatta att få såna bilder och inte anse att det är det minsta "slampigt".
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Skulle nog säga att det helt beror på bilden. Ligger hon naken med en dildo i hugget så känns det som lite mer än man förväntar sig att se så tidigt. ( som att låta barnen öppna godispåsen en torsdag. )

Är det där emot helt påklätt men sexigt och utmanande så är det bara positivt.
 
  • Gilla
Reaktioner: Loy

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Skulle nog säga att det helt beror på bilden. Ligger hon naken med en dildo i hugget så känns det som lite mer än man förväntar sig att se så tidigt. ( som att låta barnen öppna godispåsen en torsdag. )

Är det där emot helt påklätt men sexigt och utmanande så är det bara positivt.

Sen när är det fel med godis på torsdagar:va och det skulle nog se ganska konstigt ut fullt påklädd med en dildo i hugget:D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du känner av själv hur pass seriösa ni är och hur långt du kan gå. Är du rädd skicka en "skämtsam" lättklädd bild utan ansikte. Så ser du hur han reagera ,om det är väl mött eller om du ska skita i det. :) Följ din tjejkänsla.

Ha så skoj på festen i morgon och lycka till! :tummenupp
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag skulle uppskatta en trevlig bild.. behöver inte trycka upp en bröstvårta precis men. :rolleyes:

slampigt, inte i mina ögon.

skulle aldrig visa nåt sånt för nån, har aldrig sett heller,, kanske en vanlig rätt upponer bild då man velat se hur hon ser ut.

sparas,, japp.. skulle finnas kvar tills mobilen pajar. :D
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Hade jag fått en liten söt sexig bild i mobilen av en tjej så hade jag jublat. Men så tillhör jag åldersgruppen som för länge sedan slutat hoppas på att det ska inträffa. Fan .. vid min ålder går man t o m och irriterar sig på att det ses som negativt med lite sexuella trakaserier på arbetsplatsen, själv hade jag storeligen uppskattat en dylik trakasering alla dar i veckan :(
Visa bilden för någon annan? Nej, DEN hade jag behållit för mig själv likt en ogin smålänning.
 

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Huddinge, snättringe
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Varför skicka mms?
Lägg sej på sängen och bresa med benen irl istället, det uppskattas mer.
Mms har aldrig behövts förr och behövs inte nu. Ni ältar ett problem som inte behöver finnas.

Önskar att folk kunde lägga ner sms och allt vad det heter över huvud taget. Det är ett vettigt kommunikationsmedel när man behöver stämma gemensamma beslut på avstånd när man befinner sig i miljöer där buller och oväsen gör telefonsamtal omöjligt. Annars kan de fara åt helvete. Det finns inget drygare, osexigare och mer dött sätt att kommunicera än med sms. Nästan helt befriat från sinnesintryck. Och så slutar det med att man sitter och analyserar, eftersom man inte kan höra till exempel vilket tonläge personen ämnade använda! :6surkart

Mina argument är obestridliga. Gör som jag säger.

Skönt att höra, ingen utveckling allt ska vara som det alltid har varit, hehe!
Nämen fan det är sant tråkigt att vika ut sig offentligt men ett digitalfotto idag är lätt använt fel så det spelar nog ingen roll var det fångas upp men man bör kanske känna sin flickvän eller pojkvän innan man börjar vika ut sig på fotton tillvarandra....

Hujj ja!
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
:D Hmmm, har nog ingen kvar i mobilen nu men vi får se. Vad önskas? ett par fina ben kanske? Det blir ju utgång i morgon & alkohol & mobilanvändande är inte alltid en bra kombination...:tungan

Jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som Money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
. Porrbilder om han är idiot.
Om han är en idiot.

Sluta smöra tack,.
Till trådstartaren, följande gäller alla individer och beteenden:
Bete sig som det du vill bli behandlad som. I det här fallet - vill du bli behandlad som ett luder, bete dig som ett. Ingen kommer hindra dig, många kommer uppmuntra dig.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sluta smöra tack,.
Till trådstartaren, följande gäller alla individer och beteenden:
Bete sig som det du vill bli behandlad som. I det här fallet - vill du bli behandlad som ett luder, bete dig som ett. Ingen kommer hindra dig, många kommer uppmuntra dig.

Smör e gött, shut up.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top