"Sexigt sött eller slampstämpel?"

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
McMiss: Detta med försiktighet kring utmanande bilder och hurvida vissa uppfattar en som slampig eller ej gäller också bilder i garaget på SH :rolleyes:

var det menat som en pik? :va Jag har faktiskt bikini under vilket inte är konstigt när man kommer direkt från stranden....:banana
Man får uppfatta det hur som helst, JAG vet ju iaf hur jag är... :tungan

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!

Du tycker det va? :D:D

Dr.Bike

Guest
Jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som Money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!

:D såklart....

Liksom alla tjejer inte behöver gå på mammografi egentligen... det krävs ju bara en "expert" på området1 Vem som helst...

Men åter till topic:

Om man ens måste ställa en sån fråga som TS ställde, så...tjaaa, då behöver man antagligen ite svaret...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln