"Sexigt sött eller slampstämpel?"

McMiss: Detta med försiktighet kring utmanande bilder och hurvida vissa uppfattar en som slampig eller ej gäller också bilder i garaget på SH :rolleyes:

var det menat som en pik? :va Jag har faktiskt bikini under vilket inte är konstigt när man kommer direkt från stranden....:banana
Man får uppfatta det hur som helst, JAG vet ju iaf hur jag är... :tungan

jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!

Du tycker det va? :D:D

Jag tror du måste lägga ut bilden här så vi kan avgöra om den är för slampig!

Som Money säger så får du väl försöka känna av läget. Knappast någon kille tycker det är för slampigt om du skickar bild på dina ben om ni kommit en bit i flörtstadiet.
Men beroende på bild, er relation och hur det framställs så det kan vara en balansgång.

Så lägg nu ut bilden här innan du gör nåt misstag så du förlorar ditt livs kärlek!

:D såklart....

Liksom alla tjejer inte behöver gå på mammografi egentligen... det krävs ju bara en "expert" på området1 Vem som helst...

Men åter till topic:

Om man ens måste ställa en sån fråga som TS ställde, så...tjaaa, då behöver man antagligen ite svaret...

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick