Emmi skrev:Vadå, får inte alla det? Isåfall lägger jag ner träningen...
Jag har inte fått det än. men.. Kanske någon dag när man vaknar så..
Emmi skrev:Vadå, får inte alla det? Isåfall lägger jag ner träningen...
Saxat från sidan:Teo skrev:Ball länk! Såg ni att han automatiskt fick blonderat hår och halsband när han blev "snyggakillen". Undrar vad han käkar för att få det?..![]()
Väntar fortfarande på halsbandet. Resten har ju löst sej pga träningen.Teo skrev:Jag har inte fått det än. men.. Kanske någon dag när man vaknar så..
Emmi skrev:Väntar fortfarande på halsbandet. Resten har ju löst sej pga träningen.![]()
Nej, inte jag heller?Teo skrev:Du det kommer nog när som helst. ..fast det kanske blir en liten silverlänk runt midjan på tjejer? Jag vet inte..
Emmi skrev:lovar att hålla er upprättade.
Mheel skrev:Här har vi nog en vinnare..........................
Största Biceps Mavve, inte största egotMavve skrev:Fan va kasst med bilder här va.... jag vinner ju detta lätt. Sikka mesar ni e.
Mavve skrev:Fan va kasst med bilder här va.... jag vinner ju detta lätt. Sikka mesar ni e.
Ha ha,här missas inget,bara dryga mig lite.Bikerbitch skrev:Med pump? När du står och pumpar armen eller?
Tar du några såna där tillskott eller vad det kallas som man kan köpa?
Ktmjacke; Haha, fortfarande ledsen att jag inte kunde ta emot din drink.
Du vet, ibland måste man ställa upp för sina vänner o vara fyllechaffis istället. Hur kunde du undgå det i tråden![]()
RÄTT av DIGoXydex skrev:Tråden hade inte heller nått med styrka att göra. Tråden heter "SH´s största Biceps (gayvarning)" och inte vem är starkast på SH
Jag har nog 14 cm runt kan tilläggas
/oXydex
ktmjacke skrev:som sagt,sportsoca fylld me gröt![]()
ktmjacke skrev:som sagt,sportsoca fylld me gröt![]()
GSXR1100R skrev:Största Biceps Mavve, inte största egot![]()
Ja om du läst dom tidigare inläggen jag skrivit så var ju ditt inlägg överflödigt,jag har hela tiden skrivit att jag INTE är i form,jag kryper mot 36-strecket o räknar ej med att hålla samma deff som när jag tävlade vid 20-22 års ålder.Själv föredrar jag oxå mer deff än storlek,typ swedo.Men till mitt försvar kan jag säga att armarna matchar resten rent symmetriskt iaf då jag är i lika dålig form över hela kroppenMavve skrev:Asså... du har säkert mer centimeter än mig runt armarna men de ser ju inte så värst stora ut.
Testa kesella light. Den gör dig gott.
ktmjacke skrev:Ja om du läst dom tidigare inläggen jag skrivit så var ju ditt inlägg överflödigt,jag har hela tiden skrivit att jag INTE är i form,jag kryper mot 36-strecket o räknar ej med att hålla samma deff som när jag tävlade vid 20-22 års ålder.Själv föredrar jag oxå mer deff än storlek,typ swedo.Men till mitt försvar kan jag säga att armarna matchar resten rent symmetriskt iaf då jag är i lika dålig form över hela kroppenKesella light e bra,........att mata katten med.
Mavve skrev:Har du 36 nu?
För det har jag med.....
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |