Emmi skrev:Vadå, får inte alla det? Isåfall lägger jag ner träningen...
Jag har inte fått det än. men.. Kanske någon dag när man vaknar så..
Emmi skrev:Vadå, får inte alla det? Isåfall lägger jag ner träningen...
Saxat från sidan:Teo skrev:Ball länk! Såg ni att han automatiskt fick blonderat hår och halsband när han blev "snyggakillen". Undrar vad han käkar för att få det?..
Väntar fortfarande på halsbandet. Resten har ju löst sej pga träningen.Teo skrev:Jag har inte fått det än. men.. Kanske någon dag när man vaknar så..
Emmi skrev:Väntar fortfarande på halsbandet. Resten har ju löst sej pga träningen.
Nej, inte jag heller? Får väl se, ska iväg till gymmet nu, lovar att hålla er uppdaterade.Teo skrev:Du det kommer nog när som helst. ..fast det kanske blir en liten silverlänk runt midjan på tjejer? Jag vet inte..
Emmi skrev:lovar att hålla er upprättade.
Mheel skrev:Här har vi nog en vinnare..........................
Största Biceps Mavve, inte största egotMavve skrev:Fan va kasst med bilder här va.... jag vinner ju detta lätt. Sikka mesar ni e.
Mavve skrev:Fan va kasst med bilder här va.... jag vinner ju detta lätt. Sikka mesar ni e.
Ha ha,här missas inget,bara dryga mig lite.Bikerbitch skrev:Med pump? När du står och pumpar armen eller?
Tar du några såna där tillskott eller vad det kallas som man kan köpa?
Ktmjacke; Haha, fortfarande ledsen att jag inte kunde ta emot din drink.
Du vet, ibland måste man ställa upp för sina vänner o vara fyllechaffis istället. Hur kunde du undgå det i tråden
RÄTT av DIGoXydex skrev:Tråden hade inte heller nått med styrka att göra. Tråden heter "SH´s största Biceps (gayvarning)" och inte vem är starkast på SH
Jag har nog 14 cm runt kan tilläggas
/oXydex
ktmjacke skrev:som sagt,sportsoca fylld me gröt
ktmjacke skrev:som sagt,sportsoca fylld me gröt
GSXR1100R skrev:Största Biceps Mavve, inte största egot
Ja om du läst dom tidigare inläggen jag skrivit så var ju ditt inlägg överflödigt,jag har hela tiden skrivit att jag INTE är i form,jag kryper mot 36-strecket o räknar ej med att hålla samma deff som när jag tävlade vid 20-22 års ålder.Själv föredrar jag oxå mer deff än storlek,typ swedo.Men till mitt försvar kan jag säga att armarna matchar resten rent symmetriskt iaf då jag är i lika dålig form över hela kroppen Kesella light e bra,........att mata katten med.Mavve skrev:Asså... du har säkert mer centimeter än mig runt armarna men de ser ju inte så värst stora ut.
Testa kesella light. Den gör dig gott.
ktmjacke skrev:Ja om du läst dom tidigare inläggen jag skrivit så var ju ditt inlägg överflödigt,jag har hela tiden skrivit att jag INTE är i form,jag kryper mot 36-strecket o räknar ej med att hålla samma deff som när jag tävlade vid 20-22 års ålder.Själv föredrar jag oxå mer deff än storlek,typ swedo.Men till mitt försvar kan jag säga att armarna matchar resten rent symmetriskt iaf då jag är i lika dålig form över hela kroppen Kesella light e bra,........att mata katten med.
Mavve skrev:Har du 36 nu?
För det har jag med.....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024