SH´s största Biceps (gayvarning)

Status
Ej öppen för fler svar.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Acrid skrev:
Det är ju det som är det tråkiga att pillerknaprandet är så utbrett. Var o varannan man snackar med vet hur det ligger till bakom kulisserna. Där med sagt att det finns i ALLA sporter.
Var faktiskt ihop med en byggartjej i ett par år,så man fick ju höra hur det gick till där oxå,dock lite mildare preparat oftast.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
oFFkeFF skrev:
Egentligen är det bara kolla bilderna i tråden.. Fullt med extremdopade "idrottare" hyllas som hjältar inom "idrotten", och vilket gym man än kliver ner på ser man "stora" killar som man vet helt säkert aldrig tränat sig till de muskler/vatten de har i kroppen.


Tja...vad ska man göra det är bara att bedömma vem som lyckats bäst trots knaprande. :näsblod

Du kan inte lägga på dig muskler utan träning, så du ska nog se att de där som aldrig tränat sig till de muskler/vatten de har i kroppen visst lagt ner ett antal timmar på gymmet. Sen att deras kunskaper angående kurer o annat gör att själva kuren skiter sig är en annan sak.

..Och för er som tror att jag är prodoping...nej couldn't be more wrong.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Acrid skrev:
Tja...vad ska man göra det är bara att bedömma vem som lyckats bäst trots knaprande. :näsblod

Du kan inte lägga på dig muskler utan träning, så du ska nog se att de där som aldrig tränat sig till de muskler/vatten de har i kroppen visst lagt ner ett antal timmar på gymmet. Sen att deras kunskaper angående kurer o annat gör att själva kuren skiter sig är en annan sak.

..Och för er som tror att jag är prodoping...nej couldn't be more wrong.

Är själv föredetta träningsnarkoman, och självklart vet jag om att det måste tränas och ätas rätt, trots doping. Men när kulturen knappast handlar om träning, utan att knapra piller, ofta dessutom ren narkotika, skitsmidigt att ta amfetamin och ryssfemmor lite om vart annat, med lite GHB för att slappna av. På ett ställe jag tränade dog en kille när han fick en rejäl infarkt under passet..
Och visst egentligen bryr jag mig inte, alla får ju ha sina egna ideal och mål, dock anser jag enligt mitt sätt att se det, att bodybuilding är sjuka ideal, med sjuka träningsmetoder, och där nästan alla, även de som inte är "elit" dopar sig..
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
oFFkeFF skrev:
Är själv föredetta träningsnarkoman, och självklart vet jag om att det måste tränas och ätas rätt, trots doping. Men när kulturen knappast handlar om träning, utan att knapra piller, ofta dessutom ren narkotika, skitsmidigt att ta amfetamin och ryssfemmor lite om vart annat, med lite GHB för att slappna av. På ett ställe jag tränade dog en kille när han fick en rejäl infarkt under passet..
Och visst egentligen bryr jag mig inte, alla får ju ha sina egna ideal och mål, dock anser jag enligt mitt sätt att se det, att bodybuilding är sjuka ideal, med sjuka träningsmetoder, och där nästan alla, även de som inte är "elit" dopar sig..
Barn gör vad barn ser,inte vad man säger åt dom att inte göra.
 

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I mina träningskläder
Hoj
Kona CC 04
oFFkeFF skrev:
Är själv föredetta träningsnarkoman, och självklart vet jag om att det måste tränas och ätas rätt, trots doping. Men när kulturen knappast handlar om träning, utan att knapra piller, ofta dessutom ren narkotika, skitsmidigt att ta amfetamin och ryssfemmor lite om vart annat, med lite GHB för att slappna av. På ett ställe jag tränade dog en kille när han fick en rejäl infarkt under passet..
Och visst egentligen bryr jag mig inte, alla får ju ha sina egna ideal och mål, dock anser jag enligt mitt sätt att se det, att bodybuilding är sjuka ideal, med sjuka träningsmetoder, och där nästan alla, även de som inte är "elit" dopar sig..

Visst är det sjukt o tråkigt, och så ser det ut. Trots allt detta så är det dock fortfarande gayvarning på tråden och jag ska snart lira CS. :D
 

wolfman

I live for this shit !
Gick med
1 Jun 2003
Ort
SundfuckingSvall
Hoj
-04 Gixxer 1000
Men d e klart, för å inte vara en aktivt tävlande ligger ju faktiskt "the world´s most evil man" inte alls illa till...Har ju faktiskt fullt upp med sin musikkarriär.
 

Bifogat

  • Glenn coming fire.jpg
    Glenn coming fire.jpg
    28.4 KB · Visningar: 156
  • The Beast.jpg
    The Beast.jpg
    2.7 KB · Visningar: 678
  • Still Evil.jpg
    Still Evil.jpg
    12.8 KB · Visningar: 151
  • Samhained again.jpg
    Samhained again.jpg
    86.5 KB · Visningar: 147

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
ktmjacke skrev:
Jo,för att citera arnold i en gammal intervju,"för att bli riktigt stark måste man ha stora armar,o för att få stora armar måste man köra tungt,för att köra tungt måste man va stark" daaahh.Steroider är inte farligt.

heh.... usch! Inte så populärt om man får för sig att tävla heller... har små ambitioner på AF om några år så olagligheter i kroppen går fetbort... :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
wolfman skrev:
Men d e klart, för å inte vara en aktivt tävlande ligger ju faktiskt "the world´s most evil man" inte alls illa till...Har ju faktiskt fullt upp med sin musikkarriär.

Är det Greven? Han har väl haft tid att träna i fängelset..
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
wolfman skrev:
Näe, Glenn Danzig e d !!! :yoparty
Greven e bara en förvirrad pajas med satanist-wannabe komplex...

Tyvärr ser han inte ut sådär längre. Jag var och såg han på Fryshuset sist dom var här. Då var han betydligt tunnare och började bli tunnhårig :(

Trist men sant.
 

wolfman

I live for this shit !
Gick med
1 Jun 2003
Ort
SundfuckingSvall
Hoj
-04 Gixxer 1000
Tja Tjoffe ! Jo, tyvärr e d så. Var där ja me. Fet började han bli oxå..... :(
Gammal, stackarn... (Märkte du att han va trött å började flåsa efter 2 låtar typ..!?) Men bra som satan e han iaf fortfarande. Stay evil ! :yoparty
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Bikerbitch skrev:
MikkE hade en bild på min muskel på mobilen. fast den lär han väl inte lägga upp :tuttar

Nä det går ju inte för sig, alla andra skulle se så taniga ut då... :rolleyes:


:tungan
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ghost skrev:
Nä det går ju inte för sig, alla andra skulle se så taniga ut då... :rolleyes:
:tungan

Passa sig gamle man, min högerarm är inte att leka med ska du veta :rolleyes:
Bara för du är så snäll ska du få känna på min bicep när vi ses på pubrundan nästa gång
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Topdog skrev:
själv har man ju bara 47cm men det ska väl över 50 innan sommaren! hård... :banana
ha ha,3 cm ökning på en hård bicce på 3 månader utan fusk,inget dåligt mål du har,lite önsketänkande oxå va???2 cm per ÅR brukar va svårt nog efter man passerat 45-tröskeln.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top