HanneZ
Guest
lidl! ja köpte ett för 150 krGoldwing_WannaB skrev:Är det någon idé att betala in på pg, hinner ni få in det? Annars syns vi där nere...
P.S. Nån som vet vart man kan hitta billiga regnställ...?
lidl! ja köpte ett för 150 krGoldwing_WannaB skrev:Är det någon idé att betala in på pg, hinner ni få in det? Annars syns vi där nere...
P.S. Nån som vet vart man kan hitta billiga regnställ...?
HanneZ skrev:lidl! ja köpte ett för 150 kr
Goldwing_WannaB skrev:Allvarligt? Och det att köra mc i utan att det blåser sönder/ramlar i delar? Hur ser det ut?
Till arrangörerna:
Antar att det inte kommer finnas möjlighet att köpa däck på plats?
Hur löser man tankning? Egen dunk? Köpa på plats?
MattzzoN skrev:Får man köra i den oförsäkrade gruppen om polisen tillfälligt "lånat" ens körkort?
Goldwing_WannaB skrev:Hinner vi få inbetalningen?....
Till arrangörerna:
Antar att det inte kommer finnas möjlighet att köpa däck på plats?
Hur löser man tankning? Egen dunk? Köpa på plats?
Nitrous skrev:Bättre att betala in ASAP till PG och skicka oss ett PM med din info så bokar vi av en plats för dig, vi vill helst slippa hålla på med kontanter där nere på Söndag./Nitrous
Tack men jag får nog med mig det själv. Om jag hittar dunken vill säga... Inte använt den sen moppeåren(om nån är intresserad) Annars får det bli plastpåseNitrous skrev:Angående bensin så vet jag några som åker bil med släp från södra sidan av sthlm, säkert kan du åka o lämna en dunk till dem så åker den dit med deras bil. PMa om det är intressant.
/Nitrous
madsenfoto skrev:Får man gå in och kolla eller måste man betala??
Swedie skrev:Jag kan ej ta mig dit på egen hand. Är det någon som kör förbi Eskilstuna som kan plocka upp mig + hojen? Annars blire o stanna hemma
Tomas skrev:Ett par frågor. Jag har bestämt mig för att åka på söndag, finns det plats kvar i den oförsäkrade gruppen? En annan fråga är vad som gäller med ljuddämpar krav, är det max 95 db eller får man ha annat? Det ligger ju inte i ett bostadsområde satt. När jag varit där tidigare så har det inte varit några begränsningar. Bara undra så man kanske kan slippa byta dämpare, lat som man är.
Tomas skrev:Ett par frågor. Jag har bestämt mig för att åka på söndag, finns det plats kvar i den oförsäkrade gruppen? En annan fråga är vad som gäller med ljuddämpar krav, är det max 95 db eller får man ha annat? Det ligger ju inte i ett bostadsområde satt. När jag varit där tidigare så har det inte varit några begränsningar. Bara undra så man kanske kan slippa byta dämpare, lat som man är.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|