Hudik
Guest
pls..
Om jag får banna Bettskena, Peter North och Peter1980 e jag på!
Du borde vara moderator för ett eget forum om kedjor... du och BusAnna kan husera där..
BusAnna skulle jag kunna se som moderator. Skarp i huvud och replik, en rejäl portion distans och lite läskigt skrämmande. :literädd
Jag anmäler mej härmed frivillig som moderator!
Höger och vänsterextrema åsikter kommer gå fritt förbi men fan ta den som stavar fel eller särskriver...
Tackar Sportbike för den tid, skötte moderator uppgiften kanon och det kommer nog saknas.
Hela denna sida bygger på forumet som ägarna tjänar pengar på, och att ha nån som håller ordningen utan att få en spänn kan jag ej förstå.
Den som vill ha ordningen utan ersättning är nog sådana som Norman som gärna vill klämma åt folk han inte gillar, det är belöning för sådana personer.
Tackar Sportbike för den tid, skötte moderator uppgiften kanon och det kommer nog saknas.
Fast jag är inte så jävla dum som du så jag skulle utnyttja en maktposition i min fördel.
Spotta i soppan lämnar jag åt såna som dig.
Hoppsan, tuffa ord från en mes ;P visst och det ska man tro på eller? kolla bara nu hur du ej kan behärska dig, tror du att du kan hålla dig senare när tillfället ges?
Från att ha blivit bannad under nicket AndreasNo kommit tillbaks som Norman och nu vill bli moderator är skrattretande.
Åh, vilken drömtjänst!
Nån utav er lär ju bli moderator!
Inte ens intresserad!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|