SH behöver moderatorer

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Är det ett krav att åtminstonde moderatorerna ska äga en sporthoj?

Jag kan ta en projektanställning och rensa bort alla som åker glidare, touringmoppar och annat halvhjärtat skit.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Nu förstår jag inte riktigt, du ÄR ju redan moderator på SH....

Är "moderator" för en liten liten del som jag mer gör för mina klubbkamrater, men ser mig själv knappt som moderator.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hoppsan, tuffa ord från en mes ;P visst och det ska man tro på eller? kolla bara nu hur du ej kan behärska dig, tror du att du kan hålla dig senare när tillfället ges?
Från att ha blivit bannad under nicket AndreasNo kommit tillbaks som Norman och nu vill bli moderator är skrattretande.

Jag är inte moderator så jag behöver inte behärska mig, återigen är jag ju dock en vuxen människa som till skillnad från dig inte skulle utnyttja en maktposition.
Sen är det ju ganska uppenbart att mitt första inlägg i denna tråden var genomsyrad av ganska hård ironi då jag som sagt egentligen är ganska hårt bannad.
Men visst, skulle Swedie behöva lite hjälp så är jag ju tyvärr inloggad jävligt mycket på SH så hjälpa till skulle jag ju kunna.

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag har länge funderat på hur det vore att moderera SH så ställer jag mig i gruppen "intresserade".

Sportbike gjorde ett sjukt bra jobb och tror inte någon kan fylla hans skor. Kan förstå att många ställer sig frågande i "dagens SH" när ena delen vill bomba skiten ur bulten och den andra vill skjuta de som förespråkar den första.

Var kanske lättare förr när alla var tuffa "outlaws"?

Läser på forumet varje dag, dock kan jag knappast säga att jag skulle kunna fylla Sportbikes skor.

Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haha, hade det inte varit för min skeva moral och tendens att supa skallen av mig emellanåt så kanske jag kunnat tänka mig att vara moderator. Meeeen, jag är för mycket mupp. ;)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Fekk it! Ge mig grön text så ska jag röjja satan.. Jag tycker alltid på det rätta (TM) sättet..

sportbike

Guest
Det blir nog svårt att hitta en diplomat som Sportbike,,,,,,

Tack, sånt värmer, men när man åkt hoj så länge som jag och känner så många som gör detsamma, så känns det lite sådär att ena sekunden brassa helVet med trevligt folk och i nästa sekund slå dom på fingrarna för nåt korkat inlägg på ett internetforum.
Nu ska jag bara flyta runt och vara sådär lagom dryg som man måste vara på SH :tungan

En eloge vill jag passa på att ge alla trevliga medlemmar som hjälpt mig när jag inte kunnat olika saker, och som jag fått nöjet att köra både gata och bana med.
Inte en enda av dom har nånsin varit dryg eller dum, bara coola människor.
Mer av sånt tack.

Hudik

Guest
Tack, sånt värmer, men när man åkt hoj så länge som jag och känner så många som gör detsamma, så känns det lite sådär att ena sekunden brassa helVet med trevligt folk och i nästa sekund slå dom på fingrarna för nåt korkat inlägg på ett internetforum.
****text****.

Jag tror att det ska nog vara en som inte bor mitt i gröten och känner alla som ska vara den typen av moderator som du var.

Kan vara lättare att behandla alla lika samt att man tar nog inte åt sej så mycket av "skiten" man kan utsättas för.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA