Man har ju några favoriter här på SH som alltid skriver bra grejjer och håller bra nivå,
Kan man inte får rösta fram någon istället?
Min röst skulle falla på Guw,jörgen,skrotnisse eller nån av dem andra som ofta har nått vettigt i sina inlägg.
Tack för förtroendet. Även om jag är moderator på andra forum som tex Träbåtsakuten, så tror jag att det skulle bli problem med mitt mandat iom att jag inte kör sporthoj: "Nu tog HD kalk bråttet bott mitt ACAB in lägg, ja blir så lack!!
"
Det enda forum där jag möjligtvis skulle ha mandat moderera är teknik-forumet.
Det är inte svårt att hitta en omdömesgill person, men att hitta en sådan som kör sporthoj, det är värre det!
Sportbike är ju rätt osannolik på det viset.
Det finns dock ytterligare en medlem här som jag tycker är ett föredöme för sporthojeriet, med sin självdistans, brinnande hojintresse och sympatiska stil (och som samtidigt har det sporthojsrelaterade mandat krävs för att kunna tex moderera en urartad tvåhunnra-på-backhjullet-på nynäsvägen-film-tråd i mc-relaterat.)
Det är Magnus Moss.
Jag tycker han hör till de medlemmar som skapar en bra stämning på forumet, bjuder på sig själv, men ändå kan säga vad han tycker. Jag har aldrig träffat Moss irl, men är övertygad om att hans omacho stil har gjort det lättare för nykomlingar att känna sig välkomna ute på banorna. En annan fördel med tex Magnus är att han inte kommer från Sthlm, jag tror det är bra om SH-nyckelpersoner har koppling till olika delar av landet. Det blir så lätt Sthlmsfixerat ändå.