Jag ska fråga alla om de kan tänka sig att röstas in. fast det kan.inte bara baseras på det heller.
Och när den stora skaran rövhål som inte förstår inlägget har rapporterat sönder....vad tror du händer då? Saker och ting försvinner utan grund men tack vare den skock av får som tyvärr alltför ofta styr här.
Dessutom vore det endast bra för SH om färre skrev då det mesta ändå bara är dynga
Jag ska fråga alla om de kan tänka sig att röstas in. fast det kan.inte bara baseras på det heller.
Upp till moderatorn och inte den som rapporterar.
Tänker du över huvud taget eller är är du helt frånkopplad?
Du lärde dig det av P-G va?
En tillräckligt stor skara nötter som rapporterar (sitter i samma båt) får en moderator att ta bort saker som inte alltid är av dålig karaktär. Du om någon som är insatt i socialdemokraterna borde förstå vad politik handlar om.
Har du problem med läsförståelsen? Det är moderatorns problem, inte den som rapporterar.
Jag om någon som är insatt i Socialdemokraterna? Vad svamlar du om?
Skulle denna person vara moderator i någon del skulle jag garanterat sluta läsa och skriva i den. Det är lite som om Jimmie Åkesson skulle bli statsminister, vilket hade medfört att man fått emigrera till typ norge eller nått annat grannland
Jag vill minnas att Skrotnisse varit bannad också... Inga brottslingar får bli poliser.
En moderator BEHÖVER RIMLIGTVIS INTE ALLTID TA RÄTT BESLUT beroende på utgången av en händelse.
Får väl ta och träffas lite i sommar och se om du är lika käftande upp i ansiktet på mig.
Vi ses.
Det där argumentet har man hört förut och varje gång åker byxorna ner på motparten. Lilla George!
Jo, PG berättade det
Hahaha, fan va bänga ni e, slåss om vem som ska va skolpolis
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!