SH behöver moderatorer

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag ska fråga alla om de kan tänka sig att röstas in. fast det kan.inte bara baseras på det heller.

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Och när den stora skaran rövhål som inte förstår inlägget har rapporterat sönder....vad tror du händer då? Saker och ting försvinner utan grund men tack vare den skock av får som tyvärr alltför ofta styr här.

Upp till moderatorn och inte den som rapporterar.
Tänker du över huvud taget eller är är du helt frånkopplad?

Dessutom vore det endast bra för SH om färre skrev då det mesta ändå bara är dynga :arsele

Du lärde dig det av P-G va?

Last edited:

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Jag ska fråga alla om de kan tänka sig att röstas in. fast det kan.inte bara baseras på det heller.

Läs mitt inlägg på förra sidan. Finns det ingen möjlighet att rent tekniskt underlätta för moderatorer? Att anmälda inlägg trillar vidare om moderatorn inte är inloggad.
anmälda inlägg ramlar vidare på moderator för annan sektion på forumet per automatik om inte den tilltänkta moderatorn svarat på exempelvis 2 timmar?

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Upp till moderatorn och inte den som rapporterar.
Tänker du över huvud taget eller är är du helt frånkopplad?

Du lärde dig det av P-G va?

En tillräckligt stor skara nötter som rapporterar (sitter i samma båt) får en moderator att ta bort saker som inte alltid är av dålig karaktär. Du om någon som är insatt i socialdemokraterna borde förstå vad politik handlar om.

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
En tillräckligt stor skara nötter som rapporterar (sitter i samma båt) får en moderator att ta bort saker som inte alltid är av dålig karaktär. Du om någon som är insatt i socialdemokraterna borde förstå vad politik handlar om.

Har du problem med läsförståelsen? Det är moderatorns problem, inte den som rapporterar.

Jag om någon som är insatt i Socialdemokraterna? Vad svamlar du om?

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Tanke:
Om du gör anonyma moderatorkonton som de som är moderatorer använder sig av
så försvinner pressen att vara rädd för att stöta sig eftersom ingen vet vem det är som
har modererat inlägget (står bara typ moderator3 eller liknande).

Självklart så skulle du fortfarande ha 'nyckeln' till vem som är vem ifall det är någon
moderator som börjar missköta sig.

Bara en tanke

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Jag kan ställa upp o modda om det så krävs, dvs om post ej är tillsatt.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Har du problem med läsförståelsen? Det är moderatorns problem, inte den som rapporterar.

Jag om någon som är insatt i Socialdemokraterna? Vad svamlar du om?

En moderator BEHÖVER RIMLIGTVIS INTE ALLTID TA RÄTT BESLUT beroende på utgången av en händelse. Både röd och trög du platsar som moderator på hamsterpaj.

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Hoj
Busa 03 I många delar!
Regelverk och kodex

Att vara moderator ska naturligtvis inte innebära att denne persons, egenskaper, karisma och vältalighet skall avgöra hur bra modererandet blir.

Grunden måste vara ett klokt och bra underlag, ett regelverk helt enkelt, det finns mängder med exempel där en moderator inte är ett offer man hackar på utan en tillgång, som trivs med forummedlemmar och besökare.

Hur kul vill vi ha? De bestämmer vi själva, e de tråkigt går vi någon annanstans.

Mvh
LillaFarbrorn:tummenupp:tummenupp

Smagatusk

Guest
Skulle denna person vara moderator i någon del skulle jag garanterat sluta läsa och skriva i den. Det är lite som om Jimmie Åkesson skulle bli statsminister, vilket hade medfört att man fått emigrera till typ norge eller nått annat grannland :tungan

Jag vill minnas att Skrotnisse varit bannad också... Inga brottslingar får bli poliser.

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
En moderator BEHÖVER RIMLIGTVIS INTE ALLTID TA RÄTT BESLUT beroende på utgången av en händelse.

Beskyll då inte den som rapporterar.

Btw, hela den här personangrepps grejen, tror du den gagnar dig på något sätt?
Får väl ta och träffas lite i sommar och se om du är lika käftande upp i ansiktet på mig.

Vi ses.

sportbike

Guest
Hahaha, fan va bänga ni e, slåss om vem som ska va skolpolis :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!