Hudik
Guest
Enda orecic fått fel är att starten var 2001
Menade han inte att 2007 var starten för SH-Bladet?
Hudik skrev:Så pracka inte på "kompisar" att göra något dom snart kommer att ångra, dom ska vara intresserad av det själva.
Läs mellan raderna.
Skulle denna person vara moderator i någon del skulle jag garanterat sluta läsa och skriva i den. Det är lite som om Jimmie Åkesson skulle bli statsminister, vilket hade medfört att man fått emigrera till typ norge eller nått annat grannland
Under mina år på SH har jag bara använt anmäl-knappen ett fåtal ggr, det har oftast gällt personangrepp som har rasistisk eller homofob karaktär.
Vad jag minns har det i merparten varit ngn annan än jag som blivit påhoppad. Jag tycker det är viktigt att sådana inlägg plockas bort, annars drar forumet åt sig ännu fler med andra huvudintressen än motorcyklar.
Menade han inte att 2007 var starten för SH-Bladet?
Herregud
Behovet av moderatorer verkar akut.
Tanke:
Om du gör anonyma moderatorkonton som de som är moderatorer använder sig av
så försvinner pressen att vara rädd för att stöta sig eftersom ingen vet vem det är som
har modererat inlägget (står bara typ moderator3 eller liknande).
Varför hackar ingen på dig?
Vet inte faktiskt.
Vem fes så du fick luft?
Skippa skitsnacket innan du spinner vidare för långt, som nu och alla andra gånger är det du och andra som tar upp invandrar frågan och jag ger min version på det hela, men det är ju inte ok....för ni vill bara hålla varandra om ryggen och inte diskutera för det är ju så jobbigt när nån med riktig erfarenhet och bakgrund kan dela med sig.
Sedan skötte jag och Norman diskussionen bra utan dig, men som vanligt ska du komma i efterhand och "skydda" your girlfriend när faran är över
Gesällprovet för moderatorkandidaterna skulle kunna vara att lämna in ett förslag om hur denna tråden ska städas.. Då får dom en försmak av att det inte är så himla kul att vara en del av kulisserna..
Hacketi hack hacketi hack!!
Det där är i sig ett regelbrott dvs personangrepp!
En moderator måste ju kunna stå för en redigering som dom gjort annars är det ju värdelöst om man inte kan diskutera saken tex över via pm!
**text**
Nåväl. Jag hoppas det löser sig och att den blivande moderatorn, moderatorerna inte går in och petar för mkt. Lite skoj och utsvävningar eller felaktiga inlägg att prata om ger en hel del ibland. Både på smilbanden och möjligheten att prata ut även om man har fel.
BTW. Jag röstar fram Swedie som moderator. Han om någon måste ju vara mån om SH's framtid.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|