SH behöver moderatorer

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Jag tror inte en enda av "åsiktsmaskinerna" här skulle vara så lyckade som moderatorer, tror de bästa ämnena hör till den tysta majoritet som läser men inte känner behov av att skriva av sig i varenda tråd. Därmed är varenda en som postat här diskade. :)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vem fes så du fick luft?
Skippa skitsnacket innan du spinner vidare för långt, som nu och alla andra gånger är det du och andra som tar upp invandrar frågan och jag ger min version på det hela, men det är ju inte ok....för ni vill bara hålla varandra om ryggen och inte diskutera för det är ju så jobbigt när nån med riktig erfarenhet och bakgrund kan dela med sig.
Du kan inte heller behärska dig själv och verkligen läsa vad som skrivs...vart har jag påstått att jag ens är intresserad av att bli moderator?

Sedan skötte jag och Norman diskussionen bra utan dig, men som vanligt ska du komma i efterhand och "skydda" your girlfriend när faran är över :slicka

fast det där e ju inte riktigt sant, det kryllar av babbar på sporthoj inkl. mig själv men det är väldigt få för säga i princip ingen mer än du som tar åt dig så förbannat mkt varje gång ngn ens bara nämner ordet invarndrare i ngn tråd!

skulle nästan kunna tro att du googlar:blatte+sporthoj varje dag bara för att se om ngn har skrivit ngt "ont" om invandrare, jag tror inte ngn på sporthoj är så intresserad av din erfarenhet och bakgrund lika lite som dom förmodligen är intresserade av min!

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Jag spånar vidare.
Tanken var att istället för att det är en person så är det en funktion.
Den som känner sig felaktigt behandlad kan få sin sak prövad hos 'moderatorgruppen'
varpå Swedie som hövding bara delger vad gruppen har kommit fram till.

Nåja nu ska jag lämna denna tråd.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fast det där e ju inte riktigt sant, det kryllar av babbar på sporthoj inkl. mig själv men det är väldigt få för säga i princip ingen mer än du som tar åt dig så förbannat mkt varje gång ngn ens bara nämner ordet invarndrare i ngn tråd!

skulle nästan kunna tro att du googlar:blatte+sporthoj varje dag bara för att se om ngn har skrivit ngt "ont" om invandrare, jag tror inte ngn på sporthoj är så intresserad av din erfarenhet och bakgrund lika lite som dom förmodligen är intresserade av min!

Det är än engång inte jag som tar upp detta utan nåt som folk tar upp varje gång de diskuterar nåt med mig, och risken ökar att jag spinner vidare i det ämnet. Vi har haft denna diskution 2ggr per PM så förstår inte varför samma personer alltid ska diskutera det jag säger och gör. DU, norman och slappa är ju de som oftast ska ta upp eller driva vidare detta. Nä märkt att ingen är intresserad utan letar bara ryggdunkare. Därför tyckte jag det var opassande att Norman skulle bli moderator då jag diskuterat saker med han och tycker inte han är lämplig. Har ni inte hittat ignorelist funktionen så ta er en rundtur på sh och lägg till mig.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det är än engång inte jag som tar upp detta utan nåt som folk tar upp varje gång de diskuterar nåt med mig, och risken ökar att jag spinner vidare i det ämnet. Vi har haft denna diskution 2ggr per PM så förstår inte varför samma personer alltid ska diskutera det jag säger och gör. DU, norman och slappa är ju de som oftast ska ta upp eller driva vidare detta. Nä märkt att ingen är intresserad utan letar bara ryggdunkare. Därför tyckte jag det var opassande att Norman skulle bli moderator då jag diskuterat saker med han och tycker inte han är lämplig. Har ni inte hittat ignorelist funktionen så ta er en rundtur på sh och lägg till mig.

jag tror nog swedie har "ganska" bra koll på vilka kanditater som skulle passa bäst som moderatorer!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Du kunde ju inte ens svara på ett ordentligt sätt utan att dra ner nivån till en femårings nivå eller trädklättrande djur med motsvarande iq, det bevisar bara min teori, you loose again :FU

Du vill ha ett ordentligt svar när du upprepande gånger skriver till mig enbart för att visa att du ogillar mig och ställer dig på motpartens sida? tror du då jag kiklar dig med en fjäder som svar eller?
Haha va fint du gick runt det hela istället för skriva det du verkligen vill göra till mig.
haha bara du som tror att du vunnit nåt, :arsele

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du vill ha ett ordentligt svar när du upprepande gånger skriver till mig enbart för att visa att du ogillar mig och ställer dig på motpartens sida? tror du då jag kiklar dig med en fjäder som svar eller?
Haha va fint du gick runt det hela istället för skriva det du verkligen vill göra till mig.
haha bara du som tror att du vunnit nåt, :arsele

Kan inte ni ta er personliga vendetta via PM eller en egen tråd?

genericjohn

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2009
Hoj
Gasgas motard Gsxr 1100
Jag var blev moderator precis innan moppenet gick i botten... Är jag kvalificerad?:tungan

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Jag tycker det är rätt solklart vad Swedie vill ha för kandidater till posterna som moderatorer. Läs första inlägget igen och begrunda. Har inte läst hela tråden, men förhoppningsvis har ett par stycken redan känt sig manade och anmält sitt intresse till Swedie. Efter att ha sett att även den här tråden börjar spåra ur förstår jag dem som tvekar.

Jag tror dock att Swedie hittar en eller förhoppningsvis ett par stycken ersättare till Sportbike som kan axla hans arv. I de forumdelar där diskussionerna brukar hetta till behövs nog ett par moderatorer som snabbt kan agera utan att gå på för hårt. Många har nog uppskattat att det varit högt i tak. Även jag, men baksidan är att folk tappat respekt och ödmjukhet för varandra vilket tillslut bara skapar en tråkig stämning.

Även om ni inte delar åsikter med varandra kan ni väl försöka uppföra er vuxet. Jag tror få av er uppför er så här när ni träffar medlemmar i verkligheten ute på banmöten och arrangerade träffar lokalt. Har haft förmånen att träffa några stycken och vågar påstå att alla varit riktigt trevliga. Har ännu inte stött på någon som frågar om de får ligga med första bästa tjej som vågar sig fram eller skriker glåpord efter varandra.

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Jag tycker det är rätt solklart vad Swedie vill ha för kandidater till posterna som moderatorer. Läs första inlägget igen och begrunda. Har inte läst hela tråden, men förhoppningsvis har ett par stycken redan känt sig manade och anmält sitt intresse till Swedie. Efter att ha sett att även den här tråden börjar spåra ur förstår jag dem som tvekar.

Jag tror dock att Swedie hittar en eller förhoppningsvis ett par stycken ersättare till Sportbike som kan axla hans arv. I de forumdelar där diskussionerna brukar hetta till behövs nog ett par moderatorer som snabbt kan agera utan att gå på för hårt. Många har nog uppskattat att det varit högt i tak. Även jag, men baksidan är att folk tappat respekt och ödmjukhet för varandra vilket tillslut bara skapar en tråkig stämning.

Även om ni inte delar åsikter med varandra kan ni väl försöka uppföra er vuxet. Jag tror få av er uppför er så här när ni träffar medlemmar i verkligheten ute på banmöten och arrangerade träffar lokalt. Har haft förmånen att träffa några stycken och vågar påstå att alla varit riktigt trevliga. Har ännu inte stött på någon som frågar om de får ligga med första bästa tjej som vågar sig fram eller skriker glåpord efter varandra.

Ja du själv är väl mer än kvalificerad!?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
blueridge och two_stroke_man skulle jag lägga min röst på om Jörgen har annat för sig.

Håller f.ö med tidigare talare. Det bör gärna vara någon som inte ligger i skyttegravarna på daglig basis och oavsett åsikt har ett sansat sätt att framföra dem.

Roligt att någon tycker det... Några andra tycker nog rent att det vore komiskt med mig som moderator. Nog för att det finns några jag gärna skulle banna men nej, jag skulle aldrig palla med att vara moderator. Slösar dessutom redan allt för mycket tid här.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring