sportbike
Guest
Jag gillar er ändå, puckon !!
Herregud
Behovet av moderatorer verkar akut.
Tanke:
Om du gör anonyma moderatorkonton som de som är moderatorer använder sig av
så försvinner pressen att vara rädd för att stöta sig eftersom ingen vet vem det är som
har modererat inlägget (står bara typ moderator3 eller liknande).
Självklart så skulle du fortfarande ha 'nyckeln' till vem som är vem ifall det är någon
moderator som börjar missköta sig.
Bara en tanke
Jag tror Jörgen är för snäll, har aldrig hört honom be nån dra åt helvete, en egenskap jag själv besitter till fullo
Jag tror Jörgen är för snäll, har aldrig hört honom be nån dra åt helvete, en egenskap jag själv besitter till fullo
blueridge och two_stroke_man skulle jag lägga min röst på om Jörgen har annat för sig.
**text**
Du trycker ner nån annan för att lyfta fram dig själv som guds bästa barn, det är lågt om något! Räcker med att det kommer upp en invandrardebatt så kan inte du heller behärska dig så nej du skulle aldrig någonsin passa som moderator. Bara tanken är skrattretande
Spänningen är oliiiidlig. Vem ska få äran att banna alla vettvillingar härnäst?
Jag ser väldigt få fördelar med din egenskap som moderator.
Mvh LillaFarbrorn
Däremot att vara snäll, förklara vad som gäller ser jag som en mycket stor fördel.
När får du tillbaka din strut?
Tyvärr gör det inte det vad jag vet. en moderator huserar bara i sitt forum.Läs mitt inlägg på förra sidan. Finns det ingen möjlighet att rent tekniskt underlätta för moderatorer? Att anmälda inlägg trillar vidare om moderatorn inte är inloggad.
anmälda inlägg ramlar vidare på moderator för annan sektion på forumet per automatik om inte den tilltänkta moderatorn svarat på exempelvis 2 timmar?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|