SH behöver moderatorer

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Hoj
Busa 03 I många delar!
Jeppp

Herregud
Behovet av moderatorer verkar akut.

Jag röstar på dig Jörgen, så kan vi styra över snacket mot tändkulemotorer, :)

Du skulle vara en fantastisk tillgång, trevlig, kunnig, seriös och vettig. Och har en vuxen nivå som inte skrämmer bort de yngsta och ändå gillas av de ädlsta.........................

Nu e de legö för dig att rodna:rock:rock:rock

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Tanke:
Om du gör anonyma moderatorkonton som de som är moderatorer använder sig av
så försvinner pressen att vara rädd för att stöta sig eftersom ingen vet vem det är som
har modererat inlägget (står bara typ moderator3 eller liknande).

Självklart så skulle du fortfarande ha 'nyckeln' till vem som är vem ifall det är någon
moderator som börjar missköta sig.

Bara en tanke

Gillar ett!

sportbike

Guest
Jag tror Jörgen är för snäll, har aldrig hört honom be nån dra åt helvete, en egenskap jag själv besitter till fullo ;)

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Problemet med att vara moderator i ett forum som man är aktiv i är att alla diskussioner landar förr eller senare i att man är moderator.

Det går inte att föra en dialog helt enkelt, det landar förr eller senare i "Hur fan kan du säga så som är moderator". Naturligtvis har det inget med diskussionen att göra.

Anonym moderering är nog enda chansen att få det hela att fungera om moderatorerna ska vara aktiva i forumet också, eller enormt stark vilja från moderatorn.

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
lolbladet.jpg

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
blueridge och two_stroke_man skulle jag lägga min röst på om Jörgen har annat för sig.

Håller f.ö med tidigare talare. Det bör gärna vara någon som inte ligger i skyttegravarna på daglig basis och oavsett åsikt har ett sansat sätt att framföra dem.

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Hoj
Busa 03 I många delar!
DraÅthelvete

Jag tror Jörgen är för snäll, har aldrig hört honom be nån dra åt helvete, en egenskap jag själv besitter till fullo ;)

Jag ser väldigt få fördelar med din egenskap som moderator.

Mvh LillaFarbrorn

Däremot att vara snäll, förklara vad som gäller ser jag som en mycket stor fördel.:):)

Hudik

Guest
blueridge och two_stroke_man skulle jag lägga min röst på om Jörgen har annat för sig.
**text**

Tänk på att dom ska ju ha anmält sitt intresse till Swedie och vara intresserade att jobba ibland 4-5 timmar om dagen utan ersättning och med en massa skitsnack och ibland hotelser som tack för hjälpen.

Så pracka inte på "kompisar" att göra något dom snart kommer att ångra, dom ska vara intresserad av det själva.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Du trycker ner nån annan för att lyfta fram dig själv som guds bästa barn, det är lågt om något! Räcker med att det kommer upp en invandrardebatt så kan inte du heller behärska dig så nej du skulle aldrig någonsin passa som moderator. Bara tanken är skrattretande :D

Vem fes så du fick luft?
Skippa skitsnacket innan du spinner vidare för långt, som nu och alla andra gånger är det du och andra som tar upp invandrar frågan och jag ger min version på det hela, men det är ju inte ok....för ni vill bara hålla varandra om ryggen och inte diskutera för det är ju så jobbigt när nån med riktig erfarenhet och bakgrund kan dela med sig.
Du kan inte heller behärska dig själv och verkligen läsa vad som skrivs...vart har jag påstått att jag ens är intresserad av att bli moderator?

Sedan skötte jag och Norman diskussionen bra utan dig, men som vanligt ska du komma i efterhand och "skydda" your girlfriend när faran är över :slicka

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Spänningen är oliiiidlig. Vem ska få äran att banna alla vettvillingar härnäst?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Läs mitt inlägg på förra sidan. Finns det ingen möjlighet att rent tekniskt underlätta för moderatorer? Att anmälda inlägg trillar vidare om moderatorn inte är inloggad.
anmälda inlägg ramlar vidare på moderator för annan sektion på forumet per automatik om inte den tilltänkta moderatorn svarat på exempelvis 2 timmar?
Tyvärr gör det inte det vad jag vet. en moderator huserar bara i sitt forum.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring