bikerwoman skrev:2359852men vi brudar ställer gärna upp på en liten stuntuppvisning
Och den missar jag direkt O-gärna
-@ndreas
bikerwoman skrev:2359852men vi brudar ställer gärna upp på en liten stuntuppvisning
Jag doktorerar.... och har redan tagit ut min semester så det är inte så mycket att göra åt annat än att vara därscud skrev:2359863Nämen, det stämmer ju, går nån satans sommar-kurs.. Vad pysslar du med där nu så här på sommaren?
Åfan, jag är inte ens halvklar.. Får se om jag tar min examen nångång, troligtvis inte (kan inte bli mer OT va?)Bananhjärna skrev:2359880Jag doktorerar.... och har redan tagit ut min semester så det är inte så mycket att göra åt annat än att vara där
Jorå, vi kan slänga in några drinktips samtidigt som vi diskuterar våra studier...scud skrev:2359887(kan inte bli mer OT va?)
Nursey skrev:2359932Jag måste jobba över kund som tar längre tid än väntat
Ha det bäst ikväll. Jag kommer till Sveavägen imogon. Vi ses där ist
Swedie skrev:2359945Argh! Får'la regga in motarden o besöka... eller nä. Den är faktiskt inte bekväm nog och jag kör alldeles för mycket på bakhjulet typ överallt. Nästa år!! Då blire en gathoj o kunna delta i sådana här sköna rundor.
allvarigt, låna mig din hoj och sätt dig bakpå så ska jag visa dig vad den kan görad1ce skrev:2359947Allvarligt talat, du kan få bli min spätta för en kväll så du får åka lite hoj påriktigt
-@ndreas
Swedie skrev:2359968allvarigt, låna mig din hoj och sätt dig bakpå så ska jag visa dig vad den kan göra
d1ce skrev:2359711Be honom montera stödhjul så kan du köpa loss den när även balansen tryter, det är nog inte långt dit heller din gamle skojjare!
Du förstår inte, damer vill inte ha grova och rispiga händer, mina små tassar är som barnstjärtar efter allt handkrämande. Man står högt som f*n i kurs med sådana vettu!
-@ndreas
Men du står väl vackert och tittar på vid sidan om med damerna och småkidsen förstår jag
-@ndreas
Lord Adrian skrev:2359992Åffkårse. Jag är gammal nog att veta mina begränsningar.
Nursey skrev:2360017Kunden är klarrrrrr...men jag får möta er där ist. För jag vill inte att alla står o väntar på mig
Så skall vi ses på Lunda då?
Jag har millas nummer NÄR JAG KÖR FEL
Hon skall väl åka fortf?
Jag kommer vid pass 20 skulle jag tro.
Kapten Blåskägg skrev:2360069Vem fan har gjort syjunta av min åkartråd?
Kapten Blåskägg skrev:2360069Vem fan har gjort syjunta av min åkartråd?
Nursey skrev:2358882Öh ..jag tycker din hoj är porrig...såg du inte snigelmärkena på hela hojen då vi var på Vaxholm?
Milla skrev:2360036Jag vaknade precis!
Klart jag åker, jag är vid Donken U.V 19.30 som sagt, är ingen där drar jag vidare till Lunda själv då! BW, är du på eller?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |