Kapten Blåskägg
Ny medlem
Nursey skrev:2359370Cool, då ses vi vid donken. Är det bästa platsen att träffas på? Jag har ju som bekannt ett lokalsinne som en guldfisk så jag skall inte leda truppen![]()
Var tog du vägen då??? Va, va, va?
Nursey skrev:2359370Cool, då ses vi vid donken. Är det bästa platsen att träffas på? Jag har ju som bekannt ett lokalsinne som en guldfisk så jag skall inte leda truppen![]()
RasmusBergqvist skrev:2361224Tjena Hej! Jag är ny här på forumet. Såg att det var samåkning på G, låter kul, är det bara att hänga på eller?
Ullis skrev:2359485bla...bla...bla...
// Ullıs![]()
Swedie skrev:2359945Argh! Får'la regga in motarden o besöka... eller nä. Den är faktiskt inte bekväm nog och jag kör alldeles för mycket på bakhjulet typ överallt. Nästa år!! Då blire en gathoj o kunna delta i sådana här sköna rundor.
Kapten Blåskägg skrev:2361229Det där är knappast nåt du drar vid middagsbordet va?![]()
Då är det nog en till som får överkonsumera handkräm![]()
d1ce skrev:2360078
Jag kommer med en ny lirare från mina trakter imorgon, 2st nordbor, det ni! Passa er som satan, vi är farliga
-@ndreas
Lord Adrian skrev:2361247Faktiskt gör jag det...hon tar emot lika bra som hon dishar ut, tack å lov...Å tur är det, med d1ce konsumtion har handkräm blivit dyrare än kokain...finns bara på svarta marknaden numera...
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2361252Cool med nya face, men är han inte minst 10 gånger tuffare än vad du är så behöver man väl inte vara så rädd för att pissa på sig![]()
Kapten Blåskägg skrev:2361237Sluta limma på turkar och kom hem nu!!!![]()
Lord Adrian skrev:2360116Blåskägg! Ska du med och rasta nyklubban en sväng bort till Lunda?
Dr.Bike skrev:2360149Vaff...snacka om sönderspammad tråd!!
Dr.Bike skrev:2361167Hör av dig till mig. Jag har en du kan låna så länge.
Kapten Blåskägg skrev:2361272När drog du hem? Jag var tvungen att rugga upp däcken lite på Bulten, sen fika på Svea. Men Ers Höghet hade visst inte avsatt nån tid för fika![]()
Milla skrev:2361226Ska kolla om de inte har "snyggare" buffar där!!!!![]()
d1ce skrev:2361228Några sådana uppoffringar är inte nödvändigaTänkte mest eftersom att du skulle förbi i måndags!
Lord Adrian skrev:2361297DET är en dryck för män, en fyra sånt skulle skicka unge d1ce till kaskadkräkningarnas hall of shame på nolltid.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2361298Koppla av killen, du kan lita på Jensa o Milla![]()
Katana org skrev:2361239Kan funka, tuta en gång får vi se, ska bada ungarna i Årsta på da'n, är jag hemma så är jag på. Annars ses vi i Väsby
d1ce skrev:2361254Då kommer följdfrågan, hur kommer det sig att du vet så mkt om min handkräsmkonsumtion. Baby, miss you long time, bombom!![]()
-@ndreas
Han har fan en kamleontlackad tiller, äkta queerfag, precis som jaaaag!
Eller så är han reko som fan
-@ndreas
d1ce skrev:2361313Ni körde ingen rosapantern eller lakritsshots, det som är så gott?![]()
-@ndreas
Lord Adrian skrev:2361247Faktiskt gör jag det...hon tar emot lika bra som hon dishar ut, tack å lov...Å tur är det, med d1ce konsumtion har handkräm blivit dyrare än kokain...finns bara på svarta marknaden numera...
![]()
Lord Adrian skrev:2361320Du vet mycket väl att det enda smörjmedel som används vid våra "träffar" är 10W40...Det ÄR manligt att lukta motorolja.
Nä..snälla som vi är sparar vi damdrinkarna åt dig...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2361329Då har ändå Niveafabriken gått upp på 3-skift, hjälper fan inte som han rullar uppe i Norrtälje![]()
Lord Adrian skrev:2361297...var ju inviterad på rökt ål och beska droppar.
Vad sägs om en glassraid till Dalarö i helgen? Jag är åter från Orsa nån gång på Fredag...
d1ce skrev:2361333
Morsan undrar alltid vad jag gjort när jag kör hem tvätten, för tvätta kan man man inte syssla med, och varenda gång hon undrar skyller jag på Jensa...
Och trofan hon går på det![]()
-@ndreas
Kapten Blåskägg skrev:2361338Din morsa säger du.......hur gammal är hon?![]()
d1ce skrev:2361344Visste jag inte bättre skulle jag tro att ni var lika gamla! Hon är snart 49bast!
Ge det ett försök, men du skulle nog få problem iom pappa faktiskt har sportat efter det att han fyllde 13
-@ndreas
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |