SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Nursey skrev:
2359370 Cool, då ses vi vid donken. Är det bästa platsen att träffas på? Jag har ju som bekannt ett lokalsinne som en guldfisk så jag skall inte leda truppen:rolleyes:

Var tog du vägen då??? Va, va, va? :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
RasmusBergqvist skrev:
2361224 Tjena Hej! Jag är ny här på forumet. Såg att det var samåkning på G, låter kul, är det bara att hänga på eller?

Ja, men bara om du lovar att läsa tråden Kaptenen länkat in i första inlägget!!! ;)

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Kan funka, tuta en gång får vi se, ska bada ungarna i Årsta på da'n, är jag hemma så är jag på. Annars ses vi i Väsby

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Swedie skrev:
2359945 Argh! Får'la regga in motarden o besöka... eller nä. Den är faktiskt inte bekväm nog och jag kör alldeles för mycket på bakhjulet typ överallt. Nästa år!! Då blire en gathoj o kunna delta i sådana här sköna rundor.

Gör hur fan du vill bara du dyker upp minst en gång i år :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2361229 Det där är knappast nåt du drar vid middagsbordet va? :rofl
Då är det nog en till som får överkonsumera handkräm :hihi

Faktiskt gör jag det...hon tar emot lika bra som hon dishar ut, tack å lov...:rofl Å tur är det, med d1ce konsumtion har handkräm blivit dyrare än kokain...finns bara på svarta marknaden numera...:arsele

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2360078
Jag kommer med en ny lirare från mina trakter imorgon, 2st nordbor, det ni! Passa er som satan, vi är farliga
-@ndreas

Cool med nya face, men är han inte minst 10 gånger tuffare än vad du är så behöver man väl inte vara så rädd för att pissa på sig :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2361247 Faktiskt gör jag det...hon tar emot lika bra som hon dishar ut, tack å lov...:rofl Å tur är det, med d1ce konsumtion har handkräm blivit dyrare än kokain...finns bara på svarta marknaden numera...:arsele

Då kommer följdfrågan, hur kommer det sig att du vet så mkt om min handkräsmkonsumtion. Baby, miss you long time, bombom! :öga ;)

-@ndreas

Kapten Blåskägg skrev:
2361252 Cool med nya face, men är han inte minst 10 gånger tuffare än vad du är så behöver man väl inte vara så rädd för att pissa på sig :hihi

Han har fan en kamleontlackad tiller, äkta queerfag, precis som jaaaag! :D

Eller så är han reko som fan :)

-@ndreas

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kapten Blåskägg skrev:
2361237 Sluta limma på turkar och kom hem nu!!! :)

Jaaa jag saknar da Kex ju!!!

Men jag lovar att hon steker på stranden, fast på ett annat sätt än det jag blev stekt av BW i dag...EN dag ska jag oxå bli snabb, då du BW får du passa dig!!! ;) :yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2360116 Blåskägg! Ska du med och rasta nyklubban en sväng bort till Lunda?

När drog du hem? Jag var tvungen att rugga upp däcken lite på Bulten, sen fika på Svea. Men Ers Höghet hade visst inte avsatt nån tid för fika :)

Dr.Bike skrev:
2360149 Vaff...:) snacka om sönderspammad tråd!!

:fakta
Som det ska vara :tummenupp

Dr.Bike skrev:
2361167 Hör av dig till mig. Jag har en du kan låna så länge.

:klappar :klappar :klappar

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2361272 När drog du hem? Jag var tvungen att rugga upp däcken lite på Bulten, sen fika på Svea. Men Ers Höghet hade visst inte avsatt nån tid för fika :)

Jag smet från Lunda vid 21...var ju inviterad på rökt ål och beska droppar. DET är en dryck för män, en fyra sånt skulle skicka unge d1ce till kaskadkräkningarnas hall of shame på nolltid.:hihi

Vad sägs om en glassraid till Dalarö i helgen? Jag är åter från Orsa nån gång på Fredag...

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2361297DET är en dryck för män, en fyra sånt skulle skicka unge d1ce till kaskadkräkningarnas hall of shame på nolltid.:hihi

Ni körde ingen rosapantern eller lakritsshots, det som är så gott? :tuttar

-@ndreas

Kapten Blåskägg skrev:
2361298Koppla av killen, du kan lita på Jensa o Milla :hihi

Säger du det så :) Men inga uppoffringar av kaliber för min skull.

-@ndreas

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2361254 Då kommer följdfrågan, hur kommer det sig att du vet så mkt om min handkräsmkonsumtion. Baby, miss you long time, bombom! :öga ;)

-@ndreas

Han har fan en kamleontlackad tiller, äkta queerfag, precis som jaaaag! :D

Eller så är han reko som fan :)

-@ndreas

Du vet mycket väl att det enda smörjmedel som används vid våra "träffar" är 10W40...Det ÄR manligt att lukta motorolja.:tummenupp

d1ce skrev:
2361313 Ni körde ingen rosapantern eller lakritsshots, det som är så gott? :tuttar

-@ndreas

Nä..snälla som vi är sparar vi damdrinkarna åt dig...;)

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2361247 Faktiskt gör jag det...hon tar emot lika bra som hon dishar ut, tack å lov...:rofl Å tur är det, med d1ce konsumtion har handkräm blivit dyrare än kokain...finns bara på svarta marknaden numera...:arsele

Då har ändå Niveafabriken gått upp på 3-skift, hjälper fan inte som han rullar uppe i Norrtälje :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2361320 Du vet mycket väl att det enda smörjmedel som används vid våra "träffar" är 10W40...Det ÄR manligt att lukta motorolja.:tummenupp

Nä..snälla som vi är sparar vi damdrinkarna åt dig...;)

Det svider så jävligt bara. Annars må jag säga att det luktar godis!

Ah, schysst(!), jag är lite trött på att dricka mig full på häxa och lättcider :näsblod

-@ndreas

Kapten Blåskägg skrev:
2361329 Då har ändå Niveafabriken gått upp på 3-skift, hjälper fan inte som han rullar uppe i Norrtälje :hihi

Morsan undrar alltid vad jag gjort när jag kör hem tvätten, för tvätta kan man man inte syssla med ;) , och varenda gång hon undrar skyller jag på Jensa...

Och trofan hon går på det :tungan

-@ndreas

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2361297 ...var ju inviterad på rökt ål och beska droppar.

Vad sägs om en glassraid till Dalarö i helgen? Jag är åter från Orsa nån gång på Fredag...

:drool :drool :drool

Låter perfa! Jag har 100-mila nästa vecka så jag behöver rulla lite. Blir det lika j-a varmt så kanske vi kan lägga en seriös kvällsrunda istället.

d1ce skrev:
2361333
Morsan undrar alltid vad jag gjort när jag kör hem tvätten, för tvätta kan man man inte syssla med ;) , och varenda gång hon undrar skyller jag på Jensa...
Och trofan hon går på det :tungan
-@ndreas

Din morsa säger du.......hur gammal är hon? :brynad

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2361338Din morsa säger du.......hur gammal är hon? :brynad

Visste jag inte bättre skulle jag tro att ni var lika gamla! Hon är snart 49bast!

Ge det ett försök, men du skulle nog få problem iom pappa faktiskt har sportat efter det att han fyllde 13 ;)

-@ndreas

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2361344 Visste jag inte bättre skulle jag tro att ni var lika gamla! Hon är snart 49bast!

Ge det ett försök, men du skulle nog få problem iom pappa faktiskt har sportat efter det att han fyllde 13 ;)

-@ndreas

49 säger du....snygg? :hihi
Jag frågar eftersom jag förutsätter att du brås på din far, brås du på din mor kan vi nog avsluta denna konversation.

Är gubbfan nån j-a Karelin eller :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...