Nursey
Utan lem
Öh vilka kommer nurå..jag är på G
Nursey skrev:2360113Öh vilka kommer nurå..jag är på G
Lord Adrian skrev:2360116Blåskägg! Ska du med och rasta nyklubban en sväng bort till Lunda?
Dr.Bike skrev:2360149Vaff... snacka om sönderspammad tråd!!
d1ce skrev:2360175Dra inte in mig i dethär nu...
-@ndreas
Dr.Bike skrev:2360200Vem har nämnt DIG kiddo!?
Eller känner du dig träffad?
Nä du är väl den som försökt hålla ordning på alla spammers!
Johanjulgran skrev:2360708Hallå jag har dåliga nyheter jag kan nog inte komma i morgon
Min motor började låta konstigt i dag. tror det är kamkedjesträckaren som börjar ge upp.
Men får jag tag på en ny och hinner byta den i morgon så kommer jag.
Johanjulgran skrev:2360708Hallå jag har dåliga nyheter jag kan nog inte komma i morgon
Min motor började låta konstigt i dag. tror det är kamkedjesträckaren som börjar ge upp.
Jo den har jag hörtDJM skrev:2360798ajdå! men har du inte hört ivans!
Johanjulgran skrev:2360830Jo den har jag hört
d1ce skrev:2358874Fy fan killar(gubbar), ni(valrog/lörd adriån/kapten) går under samma fack. Snart kan ni kalla er Liktåget MC när ni är ute å kör ikapp på varsin virago 535!
-@ndreas
Katana org skrev:2359218Smask på fingret.... hehehe
När lämnar KB Trånkan mot Väsby i morrn? Hade ju tänkt få till en "helrunda" nu för en gångs skull. Tuta när du drar förbi om du åker ut åt mitt håll vill säga, du kanske föredrar o smyga ut bakvägen med "plastraketen"
/Uffe
Kapten Blåskägg skrev:Jag har lovat lillchippen en buff som jag glömde igår, måste förbi DinMC och sen tanka lite gyllenemåsenmiddag innan vi drar från Väsby. Mao känns det som 1700 is the shit, funkar det?
Kapten Blåskägg skrev:2361207Jag har lovat lillchippen en buff som jag glömde igår
Lord Adrian skrev:2359228och fruntimmret är lika ondsint hon
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |