SH.com Grupp/Onsdagskörning 060809

Status
Ej öppen för fler svar.

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nursey skrev:
2361780 Irridium är ljusare än mitt totalsvarta...jag får BÄNDA loss kontaktlinserna och ett halvtkilo mygg o annat krafs ur ögonen då jag kommer hem efter 7 mil med öppet visir :näsblod

Nu kommer ett hemligt tips som de gamla grekerna uppfann för länge sedan.

Använd det medföljande genomskinliga visiret! :mattias

Alternativt, ta med det i väskan och skifta när det börjar bli för mörkt :pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Snail_shell skrev:
2361779 Det är ju en av våra "privilegier" som gubbar att få ta på oss coola kläder och svart visir..
Hur fan skall vi annars lyckas???

I en sportbil funkar det ju inte..
Solbrillor.. det gråa håret, eller bristen på det avslöjar ju direkt.
Dessutom blir man ju utskrattad..

Tänk vilken stärkande känsla det är för oss som kan packa in oss i "coola" kläder.. Crossskydd, svart visir och sen glida runt med er unga grabbar och förväxlas med att var 35 år yngre.. :rolleyes: :D

Eyyy...gubbe är ett tillstånd inte en ålder :)mattias):pannkyss och du är inte gubbe någonstans (för visst var det dig jag såg i Lunda igår?)

xfader skrev:
2361792 Nu kommer ett hemligt tips som de gamla grekerna uppfann för länge sedan.

Använd det medföljande genomskinliga visiret! :mattias

Alternativt, ta med det i väskan och skifta när det börjar bli för mörkt :pannkyss

*bimbo* jag kan inte byta det :rodnar..jävla Arai jag är livrädd för att pilla med det där det låter ju som om det skall paja:näsblod

d1ce skrev:
2361782

Måste ju smaka på kaptens ollade brygg ;)

-@ndreas
:näsblod

Last edited by a moderator:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
xfader skrev:
2361792Använd det medföljande genomskinliga visiret! :mattias

*Jag kan inte köra hoj, därför vill jag dölja vem jag är
*Babyfacet döljer jag också gärna
*Det är trotts allt sol och det bländar på kvällen
*Sen vill jag itne visa att jag är ute å bänder med Kapten, det finns gott om annat å skvallra om på byn
*Sen är guldirridiumet porrigt bland fjortizarna

Du ser, fördelarna övervägen...

-@ndreas

xfader

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
d1ce skrev:
2361801 *Jag kan inte köra hoj, därför vill jag dölja vem jag är
*Sen vill jag itne visa att jag är ute å bänder med Kapten, det finns gott om annat å skvallra om på byn

-@ndreas

I see your point.

På punkten att inte ses tillsammans med kb finns det dock en annan lösning.

Åk ifrån honom :D Och blir det svårt, Lägg i tvåan så går det bättre.

xfader

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nursey skrev:
2361795
*bimbo* jag kan inte byta det :rodnar..jävla Arai jag är livrädd för att pilla med det där det låter ju som om det skall paja:näsblod

Håller med om det, men det är bara att rycka och slita lite. Mitt har inte gått sönder än i varje fall :) Kan visa hur man gör! :tomten

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Nursey skrev:
2361795 Eyyy...gubbe är ett tillstånd inte en ålder :)mattias):pannkyss och du är inte gubbe någonstans (för visst var det dig jag såg i Lunda igår?)

:näsblod

:tummenupp :D :pannkyss
Plötsligt hamnade du på min lista av väldigt uppskattade människor !!!

Men jag döljer det med Crossskydd ( Så jag får llika breda axlar som D1ce :yoparty :D )

Jooo!! Jag var där!!

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
d1ce skrev:
2361801 *Jag kan inte köra hoj, därför vill jag dölja vem jag är

-@ndreas

:tummenupp :D
Jag vill va som duuuu..
( Var det inte så han sjöng.. han mowgli!! )

xfader

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nursey skrev:
2361818 Åkejrå :) Jag tar med det genomskinliga så kan du få leka med min hjälm. Kommer du till Sveavägen eller?

Beror lite på hur sent det blir, ska ut till Hässelby ikväll var det tänkt. :tuttar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
aahh, i denna stund dök avin till mitt paket med kraschpuckar(aluminium) ner i lådan.

176,32kr drogs från mitt konto på beställningsdagen och idag anländer dem. Trotts en resa runt halva klotet och några mil med svenska snigelposten måste jag ändå säga att jag (äntligen och för en gångs skull) fått valuta för pengarna :) Om dem inte ser ut som skit naturligtvis.

-@ndreas

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
d1ce skrev:
2361822 aahh, i denna stund dök avin till mitt paket med kraschpuckar(aluminium) ner i lådan.

176,32kr drogs från mitt konto på beställningsdagen och idag anländer dem. Trotts en resa runt halva klotet och några mil med svenska snigelposten måste jag ändå säga att jag fick valuta för pengarna :)

-@ndreas

Jag har sågat till ett par klossar med karborreband som med fördel fästes på goretex..
Gjorde ett extra par till Kapten också!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
xfader skrev:
2361821 Beror lite på hur sent det blir, ska ut till Hässelby ikväll var det tänkt. :tuttar

Nä men du..om det är :tuttar det handlar om så skall du klart åka till Hässelby ist ;)
Jag grejar det där sörrö' (annars kan ni kanske se en hjälm flyta i fontänen bredvid Donken vid 23 ikväll) Det står Nursey på den:D

xfader

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nursey skrev:
2361831 Nä men du..om det är :tuttar det handlar om så skall du klart åka till Hässelby ist ;)
Jag grejar det där sörrö' (annars kan ni kanske se en hjälm flyta i fontänen bredvid Donken vid 23 ikväll) Det står Nursey på den:D

Brewdar gillar ju killar i svettiga skinnställ har jag hört. Tur att hon har en dusch... mmmmm :p

Dessutom är jag övertygad att det finns 25 andra killar som gärna hjälper en dam i hjälm-nöd vid donken :rolleyes:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
xfader skrev:
2361844 Brewdar gillar ju killar i svettiga skinnställ har jag hört. Tur att hon har en dusch... mmmmm :p

Dessutom är jag övertygad att det finns 25 andra killar som gärna hjälper en dam i hjälm-nöd vid donken :rolleyes:

Se till att hon löddrar in....:brynad..ryggen :tungan

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
d1ce skrev:
2361749 tänkte också försöka mig på sveavägen ikväll

Sveadonken är perfekt, du får poäng efter vilken hoj du har, ditt skinnställ och naturligtvis om du har svart visir eller ej! Om du kan köra eller om du äger din egen hoj spelar ingen roll. Passar mig perfekt:D

Sedan om man hänger med 20+ folk kanske någon tror att man är 28 eller något :rolleyes:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Bonnie skrev:
2361931 Sveadonken är perfekt, du får poäng efter vilken hoj du har, ditt skinnställ och naturligtvis om du har svart visir eller ej! Om du kan köra eller om du äger din egen hoj spelar ingen roll. Passar mig perfekt:D

Sedan om man hänger med 20+ folk kanske någon tror att man är 28 eller något :rolleyes:

Just därför SKALL man ha svart visir!!!
Sen att man får stå på motsvarande sida av Sveavägen för att inte avslöjas är ju en annan sak....

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Bonnie skrev:
2361931 Sveadonken är perfekt, du får poäng efter vilken hoj du har, ditt skinnställ och naturligtvis om du har svart visir eller ej! Om du kan köra eller om du äger din egen hoj spelar ingen roll. Passar mig perfekt:D

Låter som ngt för mig ;)

Wonderboy skrev:
2361943 Låter som ngt för mig ;)

Ser fresten ut som vädret blir stabilt iaf: http://www.tv4.se/vader/ se filmen också :tummenupp

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Cervantes skrev:
2361485 HAHA ni är fan inte friska :rofl

Det är förmodligen därför du känner dig hemma bland oss :hihi

TwinSucker skrev:
2361580 :lol
Jag kanske skulle se till att ta mig upp till Väsby för omväxlings skull idag.

Vore både klädsamt och på sin plats :)

TwinSucker skrev:
2361580
@ KB: Jag såg ditt feta monster utanför Donken igår kväll men jag hade en böna på där bak som behövde lite rundsmörjning så jag hade inte tid att stanna :hihi

WTF:va Här har din gamla körkortselev investerat i sin drömklubba och så stannar du inte.....KÅTBOCK :4skrika

xfader skrev:
2361807 I see your point.

På punkten att inte ses tillsammans med kb finns det dock en annan lösning.

Åk ifrån honom :D Och blir det svårt, Lägg i tvåan så går det bättre.

DITT LILLA LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDER :fatta!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...