Nursey skrev:2361780Irridium är ljusare än mitt totalsvarta...jag får BÄNDA loss kontaktlinserna och ett halvtkilo mygg o annat krafs ur ögonen då jag kommer hem efter 7 mil med öppet visir![]()
Snail_shell skrev:2361779Det är ju en av våra "privilegier" som gubbar att få ta på oss coola kläder och svart visir..
Hur fan skall vi annars lyckas???
I en sportbil funkar det ju inte..
Solbrillor.. det gråa håret, eller bristen på det avslöjar ju direkt.
Dessutom blir man ju utskrattad..
Tänk vilken stärkande känsla det är för oss som kan packa in oss i "coola" kläder.. Crossskydd, svart visir och sen glida runt med er unga grabbar och förväxlas med att var 35 år yngre..![]()
![]()
xfader skrev:2361792Nu kommer ett hemligt tips som de gamla grekerna uppfann för länge sedan.
Använd det medföljande genomskinliga visiret!
Alternativt, ta med det i väskan och skifta när det börjar bli för mörkt![]()
d1ce skrev:2361782
Måste ju smaka på kaptens ollade brygg
-@ndreas
xfader skrev:2361792Använd det medföljande genomskinliga visiret!![]()
d1ce skrev:2361801*Jag kan inte köra hoj, därför vill jag dölja vem jag är
*Babyfacet döljer jag också gärna
*Det är trotts allt sol och det bländar på kvällen
*Sen vill jag itne visa att jag är ute å bänder med Kapten, det finns gott om annat å skvallra om på byn
*Sen är guldirridiumet porrigt bland fjortizarna
Du ser, fördelarna övervägen...
-@ndreas
xfader skrev:2361807Åk ifrån honomOch blir det svårt, Lägg i tvåan så går det bättre.
Nursey skrev:2361795
*bimbo* jag kan inte byta det..jävla Arai jag är livrädd för att pilla med det där det låter ju som om det skall paja
![]()
Nursey skrev:2361795Eyyy...gubbe är ett tillstånd inte en åldermattias)
och du är inte gubbe någonstans (för visst var det dig jag såg i Lunda igår?)
*bimbo* jag kan inte byta det..jävla Arai jag är livrädd för att pilla med det där det låter ju som om det skall paja
![]()
xfader skrev:2361813Håller med om det, men det är bara att rycka och slita lite. Mitt har inte gått sönder än i varje fallKan visa hur man gör!
![]()
d1ce skrev:2361801*Jag kan inte köra hoj, därför vill jag dölja vem jag är
*Babyfacet döljer jag också gärna
*Det är trotts allt sol och det bländar på kvällen
*Sen vill jag itne visa att jag är ute å bänder med Kapten, det finns gott om annat å skvallra om på byn
*Sen är guldirridiumet porrigt bland fjortizarna
Du ser, fördelarna övervägen...
-@ndreas
Nursey skrev:2361818ÅkejråJag tar med det genomskinliga så kan du få leka med min hjälm. Kommer du till Sveavägen eller?
d1ce skrev:2361822aahh, i denna stund dök avin till mitt paket med kraschpuckar(aluminium) ner i lådan.
176,32kr drogs från mitt konto på beställningsdagen och idag anländer dem. Trotts en resa runt halva klotet och några mil med svenska snigelposten måste jag ändå säga att jag fick valuta för pengarna
-@ndreas
xfader skrev:2361821Beror lite på hur sent det blir, ska ut till Hässelby ikväll var det tänkt.![]()
Nursey skrev:2361831Nä men du..om det ärdet handlar om så skall du klart åka till Hässelby ist
Jag grejar det där sörrö' (annars kan ni kanske se en hjälm flyta i fontänen bredvid Donken vid 23 ikväll) Det står Nursey på den![]()
xfader skrev:2361844Brewdar gillar ju killar i svettiga skinnställ har jag hört. Tur att hon har en dusch... mmmmm
Dessutom är jag övertygad att det finns 25 andra killar som gärna hjälper en dam i hjälm-nöd vid donken![]()
d1ce skrev:2361749tänkte också försöka mig på sveavägen ikväll
Bonnie skrev:2361931Sveadonken är perfekt, du får poäng efter vilken hoj du har, ditt skinnställ och naturligtvis om du har svart visir eller ej! Om du kan köra eller om du äger din egen hoj spelar ingen roll. Passar mig perfekt![]()
Sedan om man hänger med 20+ folk kanske någon tror att man är 28 eller något![]()
Bonnie skrev:2361931Sveadonken är perfekt, du får poäng efter vilken hoj du har, ditt skinnställ och naturligtvis om du har svart visir eller ej! Om du kan köra eller om du äger din egen hoj spelar ingen roll. Passar mig perfekt![]()
Sedan om man hänger med 20+ folk kanske någon tror att man är 28 eller något![]()
Wonderboy skrev:2361943Låter som ngt för mig![]()
Cervantes skrev:2361485HAHA ni är fan inte friska![]()
TwinSucker skrev:2361580![]()
Jag kanske skulle se till att ta mig upp till Väsby för omväxlings skull idag.
TwinSucker skrev:2361580
@ KB: Jag såg ditt feta monster utanför Donken igår kväll men jag hade en böna på där bak som behövde lite rundsmörjning så jag hade inte tid att stanna![]()
xfader skrev:2361807I see your point.
På punkten att inte ses tillsammans med kb finns det dock en annan lösning.
Åk ifrån honomOch blir det svårt, Lägg i tvåan så går det bättre.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |