Anderzzon
No Pain, No Game
- Gick med
- 6 Mar 2005
- Hoj
- Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Fasen jag missar denna med, men om två onsdagar är jag laddad till tusen! Så jag hoppas att åkningarna håller i sig![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
xfader skrev:2361821Beror lite på hur sent det blir, ska ut till Hässelby ikväll var det tänkt.![]()
Snail_shell skrev:2361828Jag har sågat till ett par klossar med karborreband som med fördel fästes på goretex..
Gjorde ett extra par till Kapten också!!
Kapten Blåskägg skrev:2361966Det är förmodligen därför du känner dig hemma bland oss![]()
Det såg ut som om du hade ögonen på dig iaf sen är jag ju inte mer än en simpel manKapten Blåskägg skrev:2361966
WTFHär har din gamla körkortselev investerat i sin drömklubba och så stannar du inte.....KÅTBOCK
![]()
£m£li£ skrev:2362079Efter en underbar söndagsåkningtummenupp ) så kanske veckan nu visar sig bli ännu bättre (om det går) med att prova på en onsdagsåkning (bönpall, ja
![]()
)..
Väntar på svar för att få låna ställ (håller tummarna), så i såna fall får ni dras med mig där ute också
Om inte annat ses vi någon gång framöver![]()
Snail_shell skrev:2362081Se bara till att ha kameran med dig!!![]()
£m£li£ skrev:2362096Haha inga problem.. d1ce ska ju vara på plats har jag hört![]()
![]()
d1ce skrev:2361822aahh, i denna stund dök avin till mitt paket med kraschpuckar(aluminium) ner i lådan.
176,32kr drogs från mitt konto på beställningsdagen och idag anländer dem. Trotts en resa runt halva klotet och några mil med svenska snigelposten måste jag ändå säga att jag (äntligen och för en gångs skull) fått valuta för pengarnaOm dem inte ser ut som skit naturligtvis.
-@ndreas
Valrog skrev:2362113SE UPP FÖR HONOM.....
d1ce skrev:2362131Han har charm och stil som få, sen är han snabb som fan också!
-@ndreas
Cervantes skrev:2362146HAHAHA![]()
Han har ett VÄLDIGT stort ego om inte annat![]()
d1ce skrev:2362149Vem kan inte vara kaxig och spydig inför en datorNär man är en kärring i vanliga fall får man vara ball där man kan!
![]()
-@ndreas
Milla skrev:2361261Jaaa jag saknar da Kex ju!!!
Men jag lovar att hon steker på stranden, fast på ett annat sätt än det jag blev stekt av BW i dag...EN dag ska jag oxå bli snabb, då du BW får du passa dig!!!![]()
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2361989TOFFEL![]()
bikerwoman skrev:2362225Haha, jag som knappt gasade![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |