Nilsson_
Ny medlem
- Gick med
- 16 Jun 2003
- Hoj
- Letar sjysst R6, Aprilia Rs125 02:a, Pb900 05:a och en Suzuki RM50 79:a
Var väl en precis i början innan första stoppet också som gått omkull?
Fan ja tog ju bort inlägget som du citerade.. för du hann skriva om antalet under tiden ja skrev det där.. Nr 7 finns ju inte (tack och lov)Cervantes skrev:2363621Dom vid stolpen vart det en till sjukan och en spräckt läpp. Han som åkte till sjukan va i "helt ok skick" kunde gå men hade ont i ryggen så han fick ligga tills ambulansen kom ifall det var nått.. Hoppas han var ok!!
Trinity skrev:2363729
Taré lite lugnt för f-n...7 pers på en tur är 7 för mycket. Kan bara konstatera en sak. Folk kör en BRA bit över sin förmåga. Med risk för att låte lite morsig men...tagga ner lite så ni får göra det ni tycker bäst om även nästa sommar!
Ingen vinner onsdagskörningen
SVooSh skrev:2363682Var det någon av dom som vurpade vid Billsta, strax efter Gottröra, som behövde ambulans? Lite synd att dom som var först vid killarna som vurpat inte läst tråden "först vid en olycka", var ju ganska skapliga klotningar så dom borde nog fått ligga still där dom låg.
Tack så mycket, ladda ner och ska kolla snart!!Cloud skrev:
*DanTheMan* skrev:2363847O herregud min skrapare.
Vilken pärs måste va värsta avåkardagen i SH's historia.
Kan ju fortfarande ha inre blödningar eller liknande och är bedövad av all adrenalin.. Så bara för att personen går omkring betyder det inte att han/hon är felfri..DJM skrev:2363853Man reser sig inte om man har ont eller brutit nåt, jag lovar dig.. Det är bra om dom ställer sig upp själv, då brukar de inte vara nån fara..
DJM skrev:2363853Man reser sig inte om man har ont eller brutit nåt, jag lovar dig.. Det är bra om dom ställer sig upp själv, då brukar de inte vara nån fara..
DJM skrev:2363853Man reser sig inte om man har ont eller brutit nåt, jag lovar dig.. Det är bra om dom ställer sig upp själv, då brukar de inte vara nån fara..
scud skrev:2363864Kan ju fortfarande ha inre blödningar eller liknande och är bedövad av all adrenalin.. Så bara för att personen går omkring betyder det inte att han/hon är felfri..
janeinar skrev:2363577Hur många va det eg. som körde av??????????????
Cloud skrev:2363836Trist med dagens avåkningar! Här kommer iaf lite bilder.
http://www.cludden.se/download/SHonsdagskorning20060809.rar
Jag vill juh bara meddela att jag ville resa mig upp med mina skador som var vä ben av på 4 ställen, 2ryggkotor krossade, punkterad lunga, nyckelben av,finger av, revben trasiga!! och jag är glad att min kompisar tryckte ner mig i backen varje gång jag försökte!DJM skrev:2363853Man reser sig inte om man har ont eller brutit nåt, jag lovar dig.. Det är bra om dom ställer sig upp själv, då brukar de inte vara nån fara..
Davidk skrev:2363907Jag vill juh bara meddela att jag ville resa mig upp med mina skador som var vä ben av på 4 ställen, 2ryggkotor krossade, punkterad lunga, nyckelben av,finger av, revben trasiga!! och jag är glad att min kompisar tryckte ner mig i backen varje gång jag försökte!
Så har man åkt av lite allvarligare ligg kvar, annars kan nerver å skit komma i kläm!
Snail_shell skrev:2363889Sammanlagt 8 st.
som nämndes tidigare:
1 R1:a på första sträckan upp till Gottröra.
3 st på andra sträckan i samma kurva..
sedan 1 st lite senare på samma sträcka.
slutligen 3 st vid det "berömda krönet"
varvid hela evenemanget avslutades och samtliga som önskade åkte in till Sveavägen.
Då även jag tappade en i diket i den 2:a långsamma gruppen så känns det som att man behöver fundera lite på vad som skett i kväll..
( Lyckligtvis kune han köra därifrån med lite trasiga detaljer på hojen.)
Kommer förmodligen att summera intrycken lite senare.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |