Valrog skrev:2368515Tror det är lugnt killen..JAG hörde då inget iallafall...
Vilken tur
Tack för elden!
Valrog skrev:2368515Tror det är lugnt killen..JAG hörde då inget iallafall...
SVooSh skrev:2367929Efter att ha fått alla möjliga tecken från argsinta hästtanter/flickor trots mina försök att köra lugnt förbi så har jag pratat med några hästtjejer jag känner om hur jag ska agera. Har varit så illa att jag fått det elaka fingret när jag smygit förbi i knapp styrfart medan nästa hästtjej tackar vänligast bara jag dragit in kopplingen och susat förbi i 70knyck.
Enligt dom ska man inte köra för sakta eller för tyst, det är bra om hästen hör hojen och att den är på väg förbi och inte mot den. Och vet hästägarna med sig att deras hästar är nervvrak så har dom inget på vägen att göra.
Alltså visa hänsyn men överdriv inte!
Trinity skrev:2368838Risken att folk här skulle visa överdriven hänsyn mot folk längs med vägarna känns ganska minimal och hur kör man FÖR tyst förbi en häst vid vägkanten med hoj (om man inte stänger av den)?
Tackar och bockar.. trevligt med bilder!£m£li£ skrev:2368928Dags att muntra upp den här tråden med lite bilder tror jag
(kapten har visst lyckats fastna på en hel del trots allt )
£m£li£ skrev:2368936Och så den berömda buffen
Ja, undra vad det är för ett jäkla pucko som går runt sådär..d1ce skrev:2368960Herregud, vad f*n har karln på huvudet?
Verkligen kul att du fotar
-@
scud skrev:2368967Ja, undra vad det är för ett jäkla pucko som går runt sådär..
Tycker du blev sötd1ce skrev:2368981Ser h*lvete gay ut med den där på skaftet iaf
-@
scud skrev:2368990Tycker du blev söt
jag ska tänka på saken, den var jäkligt het!d1ce skrev:2368994Du kan få låna den nästa vända, så kan vi kramas lite
-@
d1ce skrev:2368960Herregud, vad f*n har karln på huvudet?
-@
d1ce skrev:2368960Herregud, vad f*n har karln på huvudet?
-@
Tjoffe skrev:2368389Jag kanske borde be lite om ursäkt.
Precis som man Mattias säger så blir man lite härdad, vet inte hur många man vart med och plocka upp ur spenaten. Detta medför att attityden när nått händer blir aningen slapp.
Jag kan ha hävt ur mig nått som kan ha uppfattats som stötande när folk har gjort sig illa. Ber isf hemskt mycket om ursäkt för detta!
Pok Tjoffe
Snail_shell skrev:2369088DU kan få åka bakpå medmig nästa vecka
Folk kommer tro jag har världens bejb med mig...
Mattias skrev:2369101Jag var med på bild! Vad fin jag är.
Cervantes skrev:2369097Du va riktigt söt i den
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |