JRT
Ny medlem
Jörgen Karlsson skrev:2366885Du är säkert lite ironisk och jag en gubbe som reagerar på det hårda språket. Men jag måste ändå säga att Kjelle är den hojpolis jag känner till som är mest omtyckt bland sporthojåkare i Sthlmsområdet, han är tom kompis och åkkompismed många av potatisarna. Han kan stå en onsdagskväll på svea mitt bland hojarna och prata med de mest ärrade busåkarna och diskutera problem medan en del av hans kollegor står på andra sidan vägen och stirrar. Jag har själv uppfattat att han själv ibland har synpunkter på hur polisens ledning prioriterar resurserna men det är ju mycket begärt att han ska ventilera det här. Han är trots allt inte anonym som du. Fler poliser som Kjelle och saker skulle kunna lösas smidigare, så mycket har jag sett.
Skjut inte pianisten!
Tycker jag.
/Jörgen
Inga problem Jörgen! Jag älskar musik, skulle aldrig skjuta en pianist! Problemet ligger i ett taskigt inlägg. En dålig dag, vad vet jag? Mvh Joakim Backman (inte så anonym längre)
War-psycho skrev:2366908Tips till dig: Uttryck dig lite smidigare nästa gång, om du vill uppfattas som seriös.
(Läs tråden själv, och försök hitta ett inlägg i samma ton som ditt, bland alla 767 inläggen.)
Nope, inte ditt fel...
Jag har med intresse läst tråden. Jag ville med mitt första(och tills dess förhoppningsvis sista inlägg) uppfattas som seriös. Om tonen i mitt inlägg när Herr Konstapel reagerade på en mening som dessutom var skriven med viss ironi och jag tröttnade, blev för mycket för dig ungefär som de första tio böjarna ut från crossbanan i Uppl.väsby så ber jag så mycket om ursäkt!
Last edited: