SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2385118 Ja det var lite pinsamt :gnissla

Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..;)

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
scud skrev:
2385225 Är väl ingen skillnad mellan 750 och 1000 (i försäkringspremie)? kommer upp i högsta klass ändå.. Iaf gjorde jag det på min lilla 600:a, är jag fet-lurad? :va

Du har säkert rätt kan vara samma, men den pröjsar jag mindre i halvförsäkring på än min nuvarande hoj som bara är trafikförsäkrad.

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
ladbol skrev:
2385230 Ush fy fan jag som just började tycka om poliser igen efter en trevlig pratstund i onsdags vid Donken.

Alla vet att Folk som kör SAAB turbo har liten Balle!

Hoppas jag att du påminde dom om!

Äh, jag har mig själv att skylla :tråkad

(Men lite fånigt adrenalinstinna var de två herrarna allt) :tummenupp

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Lord Adrian skrev:
2385237 Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..;)

Fan va du var snabb med dunken.....

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Lord Adrian skrev:
2385237 Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..;)

jag går inte alls på diesel! :fatta!

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
ladbol skrev:
2385218 Ojsan ! lämnade datorn i typ 25 minuter , ursäkta:D

Jaha vad blev det för nåt då, jo en GiXXER!
En 750 -99 jag är juh lite lättare än Kapten så skippar dom sista 250CC ur försäkrings synpunkt:tungan

Kul:) Det är bra att du håller dig till 750 cc, du kan köpa mer när du har växt till dig:D

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
Lord Adrian skrev:
2385269 Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..:D

Javisst! När han blir stor så kanske han lär sig att de stora pojkarna äter glass med sprit i.:tummenupp

De största lägger en glass i dunken så är det hela klart!

Vad Kapten stoppar i sin dunk, det veti fan.... kanske nåt från grillen????

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2385269 Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..:D

apap, snabbare än Ladbol när det vankas glass går det inte att vara:D

Jag antar att, du högborne, har spenderat största delen av dagen i sängen:trött ,eller var det dags för ytterligare än dag i helvetet (IKEA)?:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fan va trisst på lappen mcrabbit! Hur fort gick det då? Enda trösten jag kan ge är väl att det ialla fall va i slutet av säsongen! :) bara smöra dig på en bönpall dom närmsta onsdagarna då :hihi

Nice Labdol! nu får du steka kapten ordentligt på onsdag!! :yoparty sen är det obligatoriskt med bild men det vet du väl?? alltid kul med ny hoj! :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2385307 apap, snabbare än Ladbol när det vankas glass går det inte att vara:D

Jag antar att, du högborne, har spenderat största delen av dagen i sängen:trött ,eller var det dags för ytterligare än dag i helvetet (IKEA)?:

Likt Lazarus stod jag upp från dom döda vid niotiden i morse, relativt pigg och fortfarande relativt packad...:hihi och IKEA slapp jag, men yngsta dotter tvingade mig att åka land och rike runt för att köla ett par inlines jag lovat i nåt svagt ögonblick. And fear not, det var hustrun som körde.:arsele

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
MacRabbit skrev:
2385244 Äh, jag har mig själv att skylla :tråkad

Tråkigt! Nästan på dagen för 4 år sedan jag råkade jag ut för samma sak, fastän det var en Volvo.

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Nursey skrev:
2384320 Jag kan fan inte fixa mjölken..lakterar inte just nu :rolleyes: :tungan Men bullar blir det..sedan får ni åka hem o härma Discovery Channel :tungan

Lakterar....:D :D :D :D det är helt ok. Bara man får smaka på dina varma bullar så är lyckan gjord :tungan :tummenupp

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Det sura med att tappa lappen är ju att man hamnar på 0 ang körkorts år när man ska skaffa försäkring.. :huvet

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Tack som fan, ja blir lite ny tändning

Cervantes skrev:
2385318 Fan va trisst på lappen mcrabbit! Hur fort gick det då? Enda trösten jag kan ge är väl att det ialla fall va i slutet av säsongen! :) bara smöra dig på en bönpall dom närmsta onsdagarna då :hihi

Nice Labdol! nu får du steka kapten ordentligt på onsdag!! :yoparty sen är det obligatoriskt med bild men det vet du väl?? alltid kul med ny hoj! :)

Tack!

App säsongen har juh precis börjat!
"Glädjerus"

Men har köpt den osedd så hoppas den lever upp till utlovat,,,,

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2385335 yngsta dotter tvingade mig att åka land och rike runt för att köla ett par inlines jag lovat i nåt svagt ögonblick. And fear not, det var hustrun som körde.:arsele

Gött att höra! Det känns som "svagt ögonblick, lovat" korrelerar med ett visst typ av innehåll i någon dunk som ers majonäs likt en oljad blixt nosar upp om den finns i närområdet. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras