Kapten Blåskägg skrev:2385118Ja det var lite pinsamt
Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..
Kapten Blåskägg skrev:2385118Ja det var lite pinsamt
Kapten Blåskägg skrev:2385197
*stön*
Äntligen lite kvalite i onsdagsbilderna
scud skrev:2385225Är väl ingen skillnad mellan 750 och 1000 (i försäkringspremie)? kommer upp i högsta klass ändå.. Iaf gjorde jag det på min lilla 600:a, är jag fet-lurad?
ladbol skrev:2385230Ush fy fan jag som just började tycka om poliser igen efter en trevlig pratstund i onsdags vid Donken.
Alla vet att Folk som kör SAAB turbo har liten Balle!
Hoppas jag att du påminde dom om!
Lord Adrian skrev:2385237Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..
Lord Adrian skrev:2385237Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..
Retep skrev:2385241Har du äntligen hittat dunken med SAE 80?
ladbol skrev:2385230
Alla vet att Folk som kör SAAB turbo har liten Balle!
Retep skrev:2385249Fan va du var snabb med dunken.....
ladbol skrev:2385218Ojsan ! lämnade datorn i typ 25 minuter , ursäkta
Jaha vad blev det för nåt då, jo en GiXXER!
En 750 -99 jag är juh lite lättare än Kapten så skippar dom sista 250CC ur försäkrings synpunkt
Lord Adrian skrev:2385269Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..
Lord Adrian skrev:2385269Nja...diesel nyttjar jag inte, men snackar vi brännvinsdunk är jag snabbare än Ladbol med en glasskiosk i sikte..
fille600 skrev:2385307apap, snabbare än Ladbol när det vankas glass går det inte att vara
Jag antar att, du högborne, har spenderat största delen av dagen i sängen ,eller var det dags för ytterligare än dag i helvetet (IKEA)?:
Retep skrev:2385259Hörrudu.... skaru komma och tjänna lite i brallan va
MacRabbit skrev:2385244Äh, jag har mig själv att skylla
Nursey skrev:2384320Jag kan fan inte fixa mjölken..lakterar inte just nu Men bullar blir det..sedan får ni åka hem o härma Discovery Channel
Cervantes skrev:2385318Fan va trisst på lappen mcrabbit! Hur fort gick det då? Enda trösten jag kan ge är väl att det ialla fall va i slutet av säsongen! bara smöra dig på en bönpall dom närmsta onsdagarna då
Nice Labdol! nu får du steka kapten ordentligt på onsdag!! sen är det obligatoriskt med bild men det vet du väl?? alltid kul med ny hoj!
Lord Adrian skrev:2385335yngsta dotter tvingade mig att åka land och rike runt för att köla ett par inlines jag lovat i nåt svagt ögonblick. And fear not, det var hustrun som körde.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|