Ulfis
aka Retep
Kapten Blåskägg skrev:2385561Äcklig jävel den där![]()
Vänta bara tills ni tar fel på hemmoröjderna och rövskäggsbären......
![Tomten :tomten :tomten](/img/smilies/santa.gif)
Kapten Blåskägg skrev:2385561Äcklig jävel den där![]()
Nursey skrev:2385404Alltså ni måste ha förstående partners...för är ni inte ute o kör så är ni här. Jag är singel (läs: och har inget ansvar) och får skit av polare o familj för att jag sitter här o gaggar (och ändå har de ingen aning om hur mycket tid som förloras här :O)...hur fasen lyckas ni med fru, barn o hus o allt?![]()
Retep skrev:2385638Vänta bara tills ni tar fel på hemmoröjderna och rövskäggsbären......![]()
Lord Adrian skrev:2385597Farliga ord....öppet för misstolkningar därjag kämpar nu frenetiskt för att tränga bort den mentala bilden av kaptenen fastspänd på en av SBP godkänd billyft och med en 35 hästars dieseldildo på väg upp i "maskinrummet"
![]()
Lord Adrian skrev:2385597Farliga ord....öppet för misstolkningar därjag kämpar nu frenetiskt för att tränga bort den mentala bilden av kaptenen fastspänd på en av SBP godkänd billyft och med en 35 hästars dieseldildo på väg upp i "maskinrummet"
![]()
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2385715.....och ladbol![]()
Road-Ragge skrev:2385644
Jag binder fru vid händer och fötter,
Kapten Blåskägg skrev:2385723Åfan, gillar hon det?![]()
d1ce skrev:2385717![]()
-@
Kapten Blåskägg skrev:2385728Haha Lillen är tbx![]()
Kollat film och fikat nu i 26 tim eller?![]()
d1ce skrev:2385726Svar på ditt sms: Man gör så gott man kan![]()
Kapten Blåskägg skrev:2385715För h-e, släpp hörnflaggan ers kungliga höghet. I såna här fall är det bäst att kunden provkör själv under överinseende av KB.....och ladbol![]()
Lord Adrian skrev:2385729Lillprinsen!Harru fått ordning på moppen???
d1ce skrev:2385731Hehe, internet har legat nere![]()
-@
Kapten Blåskägg skrev:2385732Brukar räcka ganska långt för oss sjökrigare![]()
Kapten Blåskägg skrev:2385736Den där är så jävla dålig så inte ens du borde skrivit nåt sånt patetiskt![]()
Sliten?![]()
Jo jo har ni hört den förut eller??? (Rödluvan och Vargen)d1ce skrev:2385731Hehe, internet har legat nere![]()
-@
d1ce skrev:2385726
Förövrig är hojjen avställd, ska stå å skämmas länge som helvete.
-@
d1ce skrev:2385735Som ovan, avställd och skäms...
Ska våldta henne (den trasiga hojjen) hårt och länge, men när vet jag inte. Hoppas att jag kan hitta felet.
-@
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |