SH.com Grupp/Onsdagskörning Sthlm 060816

Status
Ej öppen för fler svar.

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Cervantes skrev:
2385318 Fan va trisst på lappen mcrabbit! Hur fort gick det då? Enda trösten jag kan ge är väl att det ialla fall va i slutet av säsongen! :) bara smöra dig på en bönpall dom närmsta onsdagarna då :hihi

Nice Labdol! nu får du steka kapten ordentligt på onsdag!! :yoparty sen är det obligatoriskt med bild men det vet du väl?? alltid kul med ny hoj! :)

Kanske får testa bönpallen på den röda bondage-touringhojen som brukar ligga sist :tummenupp *hoppas*

näe.. Jag hoppas ännu att jag kan delta i nån samkörning innan länsstyrelsen behagar posta det tråkiga brevet om återkallelse av kk.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2384369 Ja vilken syn! Storma in i skinnstället mitt under en predikan, stanna upp längst fram i mittgången, höj pekfingret och utropa teatraliskt!
"Nu skulle inte jag vilja vara i pastorns kläder
ty nu blir det lack och läder!"

Sedan ollar du honom och lubbar ut till hojen! :hihi
/J

:tummenupp Tack för en wunderbar "mental image"! Det skulle nog framkalla en del tungomålstalande i församlingen. :rofl

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Cervantes skrev:
2385350 Det sura med att tappa lappen är ju att man hamnar på 0 ang körkorts år när man ska skaffa försäkring.. :huvet

Tänkte jag inte på :( Även fast det dras in bara en månad och man inte behöver göra om proven?

fille600 skrev:
2385344 Tråkigt! Nästan på dagen för 4 år sedan jag råkade jag ut för samma sak, fastän det var en Volvo.

Svenska bilar suger ;)

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2385376 Gött att höra! Det känns som "svagt ögonblick, lovat" korrelerar med ett visst typ av innehåll i någon dunk som ers majonäs likt en oljad blixt nosar upp om den finns i närområdet. :D

Ah...så det är DET dom menar med alkoholens skadeverkningar?:öl

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Alltså ni måste ha förstående partners...för är ni inte ute o kör så är ni här. Jag är singel (läs: och har inget ansvar) och får skit av polare o familj för att jag sitter här o gaggar (och ändå har de ingen aning om hur mycket tid som förloras här :O)...hur fasen lyckas ni med fru, barn o hus o allt? :yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
ladbol skrev:
2385357 Tack!

App säsongen har juh precis börjat!
"Glädjerus"

Men har köpt den osedd så hoppas den lever upp till utlovat,,,,

jaa säsongen har ju precis börjat.. dock blir det väl att införskaffa dubbdäck snart :D

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2385395 Ah...så det är DET dom menar med alkoholens skadeverkningar?:öl

Jag tror det, å andra sidan kan de ljuga å säga att man har lovat en massa saker. Förvisso, så mycket dravel som normalt kommer ur käften emellan intagandet av dessa gudomliga drycker så kan det i och för sig vara riktigt att man har lovat stort:D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
ladbol skrev:
2385218 Ojsan ! lämnade datorn i typ 25 minuter , ursäkta:D

Jaha vad blev det för nåt då, jo en GiXXER!
En 750 -99 jag är juh lite lättare än Kapten så skippar dom sista 250CC ur försäkrings synpunkt:tungan
Har jag sakt att KB är min Idol? hehe
Men som sagt allt är inte klart än, mycket kan hända =)

Såja, en riktig klubba...nu blir det åka av :yoparty

Lord Adrian skrev:
2385237 Du behöver inte skämmas...enligt välunderrättade källor tappade ni inte alls bort henne. Hon smet i själva verket ned till Norrtull och fixade en dunk med diesel till storstaven..;)

Helt i onödan visade det sig, den gick varm och nöp :hihi

MacRabbit skrev:
2385244 Äh, jag har mig själv att skylla :tråkad

:klappar
Så ska det låta, inget jävla bölande utan bara kallt konstatera att man får skylla sig själv :tummenupp

Retep skrev:
2385249 Fan va du var snabb med dunken.....

Ja nu är man lite matt....:brynad

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
fille600 skrev:
2385273 Kul:) Det är bra att du håller dig till 750 cc, du kan köpa mer när du har växt till dig:D

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

fazerfun skrev:
2385348 Lakterar....:D :D :D :D det är helt ok.

Du behöver vård Mackan :hihi

Nursey skrev:
2385404 Alltså ni måste ha förstående partners...ungdomsdravel....hur fasen lyckas ni med fru, barn o hus o allt? :yoparty

Rutin darling, rutin :)

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2385484

Helt i onödan visade det sig, den gick varm och nöp :hihi

Till grannarna stora glädje...Ljuddämpningen var visst rätt bristfällig. Kanske något för SBP att titta på...Och hur är det med utsläppsvärdena på en dieseldildo???:va

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2385567 Till grannarna stora glädje...Ljuddämpningen var visst rätt bristfällig. Kanske något för SBP att titta på...Och hur är det med utsläppsvärdena på en dieseldildo???:va

Hon får nog komma in och provköra den där lite :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2385576 Hon får nog komma in och provköra den där lite :hihi

Farliga ord....öppet för misstolkningar där:hihi jag kämpar nu frenetiskt för att tränga bort den mentala bilden av kaptenen fastspänd på en av SBP godkänd billyft och med en 35 hästars dieseldildo på väg upp i "maskinrummet":skrämd

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Lord Adrian skrev:
2385597 Farliga ord....öppet för misstolkningar där:hihi jag kämpar nu frenetiskt för att tränga bort den mentala bilden av kaptenen fastspänd på en av SBP godkänd billyft och med en 35 hästars dieseldildo på väg upp i "maskinrummet":skrämd

:corn :skrattaåt :skrattaåt

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2385597 Farliga ord....öppet för misstolkningar där:hihi jag kämpar nu frenetiskt för att tränga bort den mentala bilden av kaptenen fastspänd på en av SBP godkänd billyft och med en 35 hästars dieseldildo på väg upp i "maskinrummet":skrämd

:rofl :rofl :rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...