Mark skrev:Jocke skickade över några bilder som jag lovade att lägga upp
Cathy skrev:
Massa fina bilder! Men pojkarna får nog börja ta å lugna ner sig, annars blir ni ju invalidos allihop.
BTW, så har ja skaffat massagebänk nu om ngn känner sig extra mörbultad! Då blir det ju heller ingen extra skada på offret när jag försöker hämta tillbaks gammal kunskap - jag lovar att jag är billig!
Mark skrev:Ja, billig är väl ordet som beskriver dig bäst
Cathy skrev:
.......men ändå rätt dyr i drift.
Bort med spritskatten nu!!
Cathy skrev:
Massa fina bilder! Men pojkarna får nog börja ta å lugna ner sig, annars blir ni ju invalidos allihop.
BTW, så har ja skaffat massagebänk nu om ngn känner sig extra mörbultad! Då blir det ju heller ingen extra skada på offret när jag försöker hämta tillbaks gammal kunskap - jag lovar att jag är billig!
Cathy skrev:Massa fina bilder! Men pojkarna får nog börja ta å lugna ner sig, annars blir ni ju invalidos allihop.
BiB skrev:
Där hör du...Mark
t-rex skrev:Jag har svinont överallt. Hur löser vi det?
Mark skrev:mesproppar!
Jag tycker vi kan ha en ny oktoberfest hos Emma och Farfar imorrn.
Självklart ska vi ha frisprit. (kanske koka egen eller nåt)
Vad sägs om det?
Kanske om vi lovar att städa upp allt efter oss. Samt pröjsa en bröllopssvit på Gothia åt dom samma kväll. Då kommer ju ingen störa dom i "skönhetssömnnen" igenBiB skrev:Undra om Emma och Farfar är av samma åsikt
Blondie skrev:Ursäkta att man hoppar in i eran festtråd
Har en fråga d¨jag såg att ni skulle ha Halloweenfest Är det inte kul med mer folk?
Vi har ju fest på klubben förra året va en Succe som vi vill göra om iår och det vore trevligt om ni ville komma det blir ca 120pers utklädda(mini krav svarta kläder o mask)
Humana priser pm för mer info
Mvh Blondie
BiB skrev:
Undra om Emma och Farfar är av samma åsikt
Mark skrev:Kanske om vi lovar att städa upp allt efter oss. Samt pröjsa en bröllopssvit på Gothia åt dom samma kväll. Då kommer ju ingen störa dom i "skönhetssömnnen" igen
duke_gbg skrev:Hur mår alla andras händer ???
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|