"SH-fest"

Status
Ej öppen för fler svar.

BiB

En gång, ingen gång, två...
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Hästevik
Hoj
Yamaha MT-09
duke_gbg skrev:
Hur mår alla andras händer ??? :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet
Fy fan :gnissla
Om du får tag på Hirudiodsalva så kommer det att ta ner svullnaden.
Negativa röster hävdar att båtbenet ligger risigt till vid dylika övningar. Inget sådant skit hoppas jag.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Blondie skrev:
Ursäkta att man hoppar in i eran festtråd

Har en fråga d¨jag såg att ni skulle ha Halloweenfest Är det inte kul med mer folk?

Vi har ju fest på klubben förra året va en Succe som vi vill göra om iår och det vore trevligt om ni ville komma det blir ca 120pers utklädda(mini krav svarta kläder o mask)

Humana priser pm för mer info

Mvh Blondie
Jag tycker det är lite fult att du "bjuder in folk" när poängen igentligen är tjäna pengar åt wcx.. men men..

Kör på festen som planerat skrutten.. :tummenupp
 

Liljeros

Jobbar max
Gick med
22 Mar 2005
Ort
Fint med utsikt
Hoj
Bus bil
Skrutten skrev:
Halloweenparty har vi planerat i någon form. Även er fest har varit uppe till diskussion. Det kan vara skönt att slippa ordna själv.. Tror du stugan håller för oss? :hihi

Själv tänkte jag hämta mig nån dag till innan jag ens börjar tänka på nästa fest :rolleyes: (som är på lördag :3freak )

Funderar på lite fest den 29...onde oktober.....
Halloween kombinerat med lite kalas......
Kanske på någon av stadens redan etablerade krogar...
Fast lite privat och avskillt från övriga gäster??

Naturligtvis utan inträde.....

Åsikter ???
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
duke_gbg skrev:
Funderar på lite fest den 29...onde oktober.....
Halloween kombinerat med lite kalas......
Kanske på någon av stadens redan etablerade krogar...
Fast lite privat och avskillt från övriga gäster??

Naturligtvis utan inträde.....

Åsikter ???

På vandas? :rolleyes:
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
duke_gbg skrev:
Funderar på lite fest den 29...onde oktober.....
Halloween kombinerat med lite kalas......
Kanske på någon av stadens redan etablerade krogar...
Fast lite privat och avskillt från övriga gäster??

Naturligtvis utan inträde.....

Åsikter ???

Ska det vara utklädsel (som sig bör på Halloween) så är det väl bra om det är lite mer privat.. Nog för att jag gärna spökar ut mig men brukar hålla mig från avenyn vid de tillfällena.

Fyller du år i den vevan? Eller nä.. inte enligt profilen.. :va
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Hultan skrev:
Jag tycker det är lite fult att du "bjuder in folk" när poängen igentligen är tjäna pengar åt wcx.. men men..

Kör på festen som planerat skrutten.. :tummenupp

Nja tjäna pengar vet jag inte om det e så aktuellt.

Ett visst överskott går till att ha klubbstugan sen ska dj ha betalt folk i bar o garderob sen ska det pyntas o fixas.


Anledningen till inbjudan från våran sida är att alla ska ha kul på en fest. :banana

Personligen tycker jag det är roligare att träffa lite nytt folk varje gång o slippa höra samma skröner jämt :pannkyss

Synd att du tror att vi blir förmögna på det kan säga att förra festen gav drygt 3k i överskott när allt va betalt .

Så det är ingen guldgruva direkt utan humana priser(fråga dom som varit där) :fyllisar

Tråkigast av allt är din inställning som gör att massa goa göteborgare inte kan ha kul ihop för att du har bestämt dig,för att vad vi än gör så rackar du ner på WCX utan att ens ha gett det en chans.

Nu vill jag inte göra detta till en pajkastningstävling mellan oss!

Så om du vill Tala om varför Wcx inte faller dig på läppen gör det genom PM så ska jag mer än gärna svara så gott jag kan

För övrigt är alla välkomna.

Hoppas du kan ta detta på rätt sätt nu.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Blondie skrev:
Nja tjäna pengar vet jag inte om det e så aktuellt.

Ett visst överskott går till att ha klubbstugan sen ska dj ha betalt folk i bar o garderob sen ska det pyntas o fixas.


Anledningen till inbjudan från våran sida är att alla ska ha kul på en fest. :banana

Personligen tycker jag det är roligare att träffa lite nytt folk varje gång o slippa höra samma skröner jämt :pannkyss

Synd att du tror att vi blir förmögna på det kan säga att förra festen gav drygt 3k i överskott när allt va betalt .

Så det är ingen guldgruva direkt utan humana priser(fråga dom som varit där) :fyllisar

Tråkigast av allt är din inställning som gör att massa goa göteborgare inte kan ha kul ihop för att du har bestämt dig,för att vad vi än gör så rackar du ner på WCX utan att ens ha gett det en chans.

Nu vill jag inte göra detta till en pajkastningstävling mellan oss!

Så om du vill Tala om varför Wcx inte faller dig på läppen gör det genom PM så ska jag mer än gärna svara så gott jag kan

För övrigt är alla välkomna.

Hoppas du kan ta detta på rätt sätt nu.
Äh det var inte riktigt så jag menade, I och med dina kalkyler så håller jag med dig, kanske inte så himla mycket profittanke trots allt.. Dessutom har jag vart med på festen i fråga förra året, det var jätte kul! Festen efteråt sög dock.. :)

Så tack för ett sakligt svar..
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Diskussionen kring WCX-fest kontra egen fest har ju som sagt varit uppe..

Samtidigt som det är kul att träffa nytt folk vill man ju ha med sina "nära och kära". Vad jag har förstått är det ett flertal som, av olika anledningar, inte vill wcx-festa. Därför lever fortfarande tanken på en egen fest, hur dumt det än kan verka med två "konkurrerande" fester.

Själv är jag nöjd bara jag får spöka ut mig och dricka pilsner.. :) :fyllisar
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Skrutten skrev:
Diskussionen kring WCX-fest kontra egen fest har ju som sagt varit uppe..

Samtidigt som det är kul att träffa nytt folk vill man ju ha med sina "nära och kära". Vad jag har förstått är det ett flertal som, av olika anledningar, inte vill wcx-festa. Därför lever fortfarande tanken på en egen fest, hur dumt det än kan verka med två "konkurrerande" fester.

Själv är jag nöjd bara jag får spöka ut mig och dricka pilsner.. :) :fyllisar

Det är ju det jag menar att vi ska bli fler som är nära o kära o inte massa olika "gäng" i gbg
 

freewe

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Gråbo
Hoj
1995, Kawasaki ZZR1100
duke_gbg skrev:
Funderar på lite fest den 29...onde oktober.....
Halloween kombinerat med lite kalas......
Kanske på någon av stadens redan etablerade krogar...
Fast lite privat och avskillt från övriga gäster??

Naturligtvis utan inträde.....

Åsikter ???

Låter som en bra ide tycker jag


Mark skrev:

Och det låter som ett ypperligt ställe, eller varför inte Chat Noir.


Angående SH-fest kontra WCX-fest så snackar vi ju om olika datum. Det är väl ingen som är så gammal att han/hon inte orkar festa två helger i rad. Gräv ner stridsyxan och gå på båda festerna och varför inte bjuda in WCX den 29:e. (säger en som är ganska ny i gänget och inte vet nåt om gammalt groll)
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
freewe skrev:
Låter som en bra ide tycker jag




Och det låter som ett ypperligt ställe, eller varför inte Chat Noir.


Angående SH-fest kontra WCX-fest så snackar vi ju om olika datum. Det är väl ingen som är så gammal att han/hon inte orkar festa två helger i rad. Gräv ner stridsyxan och gå på båda festerna och varför inte bjuda in WCX den 29:e. (säger en som är ganska ny i gänget och inte vet nåt om gammalt groll)

Finns nog egentligen inga stridsyxor att begrava.. det handlar bara om olika grupper människor som känner varann och har umgåtts på olika håll (hittills iaf)

Ursprungstanken var att Halloweenfesten skulle vara på just allahelgonhelgen som sig bör, därav krockdiskussionerna.

Men det är väl ingen som backar för fest två helger i rad? Ingen som gjort det hittills iaf :banana
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag som trodde att jag hade kommit så lindrigt undan festen i lördags.

Igår fick jag dock ont i huvet och sen frossa. Tänkte att det kanske var ltie försenade hjärnskaningssyndrom. Lika bra att kolla upp det en gång för mycket än för lite. Tog mig bort till Accessakuten (där man kan parkera för tio kr. så länge man behöver vara där). Det gick rätt fort. Efter 35 min hade jag redan skakat hand med doktorn. Berättade för honom om vad som hände i lördags. Doktorn som skrattade gott :4skrika och höll med om att det nog var dumt men roligt just då.
Frossa, yrsel, ömma nymfköttlar, stel nacke betyder visst infektion och inte hjärnskaning. Jag ska knapra penecilin i 10 dgr. Innebär det alkoholförbud?

Fresten, så får man inget recept längre, dom mailas ut till alla apotek på nåt sätt. Ska iväg och testa det nu.

PS: Nån som har ett XBOX att låna ut? :ätapiller
 

BiB

En gång, ingen gång, två...
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Hästevik
Hoj
Yamaha MT-09
Mark skrev:
Frossa, yrsel, ömma nymfköttlar, stel nacke betyder visst infektion och inte hjärnskaning. Jag ska knapra penecilin i 10 dgr. Innebär det alkoholförbud?

Fresten, så får man inget recept längre, dom mailas ut till alla apotek på nåt sätt. Ska iväg och testa det nu.

PS: Nån som har ett XBOX att låna ut? :ätapiller
Nop, inget alkoholförbud, bara det intages med måtta :3freak

PS. Inte skylla på festen :rolleyes:
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
ang penicilin så är det en myt att man inte ska dricka!

Så länge du inte spyr/får diaré så spelar det ingen roll.

Samma sak med tjejens p-piller tänk på det!

//Blondie
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Blondie skrev:
ang penicilin så är det en myt att man inte ska dricka!

Så länge du inte spyr/får diaré så spelar det ingen roll.

Samma sak med tjejens p-piller tänk på det!

//Blondie
Man ska väl inte äta tjejens p-piller? :va Dom ska ju hon ha själv.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top