"SH-fest"

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Hultan skrev:
Jag tycker det är lite fult att du "bjuder in folk" när poängen igentligen är tjäna pengar åt wcx.. men men..

Kör på festen som planerat skrutten.. :tummenupp
Men allvarligt killen, hur menar du då?
Klart du menar det du säger för detta har du sagt tidigare i andra trådar
Att folk inte tröttnat på dig, iofs så har ju en del gjort det vet jag.
Tjänar pengar gör vi, men 20kr för en bärs e ju fan inte så mycket att tjafsa om eller? Du går ju på krogen o betalar minst det dubbla.
Och varför tjänar vi pengar säg då?
Jo som alla andra klubbar, discotek, pubar, restauranger mm så tjänar vi pengar så att vi åtminstone har en del att betala för driften av vår klubbstuga. Sen får du räkna med en massa utgifter, det som blir kvar lägger vi underhåll o drift till klubbhuset, hur fel är det tro? Du kan ju inte ens gå och köpa mjölk för nån tjänar ju pengar på det.
Vart i det ligger felet? En sak man lära sig, och det är att inte vräka ur sig massa skit som du gör, jag är ganska trött på ditt tjafs och andra likaså, du skaffar dig bara ovänner med ditt sätt att bemöta folk.

Blondie upplyste bara om en fest som kostar bråkdelen av nån utekväll på stan och ursäktade sig och ställde en fråga, inget mer inget mindre. Att du sen hugger som du gör är bara tråkigt tycker jag.

Ni andra som har problem med WCX, sluta spekulera en massa innan ni lärt känna oss. Det är ganska lätt att skapa en höna av en fjäder som vissa manipulerande personer i ert gäng gjort. Vad mer, jo, att ni fryser ut personer som umgåtts med er bara för att dom samtidigt umgåtts med oss, sicken mentalitet ni vekar ha.
Nu pratar jag dock om ett fåtal personer som kan räknas på en hand och inte hela GÖTEBORGS forumet som i övrigt har en stor hög med goa gubbar o gummor.

Summa sumarum: Tycker det är ganska tråkigt att det snackas så mycket skit om inget egentligen, är det egentligen inte bättre att umgås o vara som folk? Vad i hela fridens namn spelar det för roll om WCX tjänar lite till sitt klubbhus på några öl, blir ni fattigare, blir vi rikare ? Nä, bara lite medel för att driva stugan, dit alla är välkomna när som helst det finns folk där. Vi har inga stängda dörrar och vi sitter inte o snackar skit om alla hela tiden. MOGNA HULTAN; du är för jobbig!!!

Tråkigt att så många andra blivit påverkade när dom hamnat bland er och fått höra på ert skitsnacka om bla. WCX mfl. personer.

Mvh Rejvis
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Ravetrancer skrev:
Tjänar pengar gör vi, men 20kr för en bärs e ju fan inte så mycket att tjafsa om eller?.....etc

Håller med till fullo! 20 spänn för en bärs är perfekt :fyllisar

Är man medlem i en klubb så vill man ju inte heller att det ska kosta skjortan, särskilt inte om alternativet är att sponsra sig själva genom roliga fester!
Vi gör precis likadant här uppe och det får vi bara positiva reaktioner på. Folk tycker bara det är kul att det anordnas fester som alternativ till krogen ibland..
Det är ju faktiskt frivilligt att slänga in en slant för att gå på fest! :tummenupp
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Cathy skrev:
Håller med till fullo! 20 spänn för en bärs är perfekt :fyllisar

Är man medlem i en klubb så vill man ju inte heller att det ska kosta skjortan, särskilt inte om alternativet är att sponsra sig själva genom roliga fester!
Vi gör precis likadant här uppe och det får vi bara positiva reaktioner på. Folk tycker bara det är kul att det anordnas fester som alternativ till krogen ibland..
Det är ju faktiskt frivilligt att slänga in en slant för att gå på fest! :tummenupp
Va menar du nu, har ni integratis sprit? Tjänar ni cash på folk, inte fan ska vi gå på era fester iaf. :tomten

Kul att du iaf inte tror det värsta så fort man drar igång ett party.
Samma skit fick jag höra när vi hade MotoGP på storbild, vi tog 10kr för en dricka och jag åkte o köpte baguetter till dom som skulle ha, dessa till självkostnadspris, men ändock så tjäna vi 5kr på en drick, vilket är fult gjort anser vissa.

Mvh Rejvis
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Here we go again..

Bort med alla dessa anklagelser som handlar om att det skulle finnas ett gäng här och ett gäng där som är onda på varann.

Alla i respektive "gäng" är vuxna personer som kan bilda sig en egen uppfattning om andra människor. Alla går inte ihop medans andra trivs jättebra tillsammans.

Själv har jag under det senaste året träffat ganska många hojåkare, både s.k WCX:are och "vanliga" sporthojjare. En del har kommit att bli nära vänner och andra känns inte lika viktiga. Ibland så stämmer helt enkelt inte personkemin. Det handlar inte om vem man umgås med i övrigt.

Att någon eller några skulle ha låtit sig påverkas av andras uppfattningar tycker jag är ett befängt påstående. Vidare att någon skulle blivit utfryst känns för mig helt taget ur luften.

All respekt för de fester som anordnas i WCX klubbstuga.. vet hur mycket jobb som ligger bakom att anordna såna tillställningar. Blondies fråga/inbjudan är helt i sin ordning och jag gillar det sakliga svar med vilket han bemötte Hultans inlägg. Hultans svar på detta känns också i sin ordning..

Därför undrar jag lite varför du, Rejvis, väljer att slänga tändvätska på en brasa som aldrig hann börja brinna. Om du har något emot Hultan så säg det till honom och blanda inte in vare sig WCX eller övriga sporthojsmedlemmar i diskussionen.
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Tjena.

Jag är lite ny i detta forum och undrar bara:

Vilka är WCX?
Vad i ligger sprickan? :confused:

Ni verkar lite sura på varann, finnas det någon anledning till detta? :7peta

Inte för att jag deltagit på någon tidigare fest med ursprung från denna sida, men det såg onekligen ut som den senaste festen var rätt kul. Kanske blir en stor fest ännu ballare? :fyllisar
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
<<Spider>> skrev:
Tjena.

Jag är lite ny i detta forum och undrar bara:

Vilka är WCX?
Vad i ligger sprickan? :confused:

Ni verkar lite sura på varann, finnas det någon anledning till detta? :7peta

Inte för att jag deltagit på någon tidigare fest med ursprung från denna sida, men det såg onekligen ut som den senaste festen var rätt kul. Kanske blir en stor fest ännu ballare? :fyllisar

Skruttans svar summerar nog bra! Vad jag vet iaf. Men vad vet väl jag!? :confused: ....ingen fejd, är väl isf enskilda personer med skilda åsikter!
Men jag håller dock med dej om att stor fest = skoj!!!!! :) :fyllisar
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
<<Spider>> skrev:
Tjena.

Jag är lite ny i detta forum och undrar bara:

Vilka är WCX?
Vad i ligger sprickan? :confused:

Ni verkar lite sura på varann, finnas det någon anledning till detta? :7peta

Inte för att jag deltagit på någon tidigare fest med ursprung från denna sida, men det såg onekligen ut som den senaste festen var rätt kul. Kanske blir en stor fest ännu ballare? :fyllisar

www.wcx.nu

Inget groll i det stora hela utan det handlar om vissa personer som inte drar helt jämnt med varann.

Jag är helt övertygad om att en stor fest skulle vara ett kalas som sent skulle glömmas.. :hihi
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Skrutten skrev:
Here we go again..

Bort med alla dessa anklagelser som handlar om att det skulle finnas ett gäng här och ett gäng där som är onda på varann.

Alla i respektive "gäng" är vuxna personer som kan bilda sig en egen uppfattning om andra människor. Alla går inte ihop medans andra trivs jättebra tillsammans.

Själv har jag under det senaste året träffat ganska många hojåkare, både s.k WCX:are och "vanliga" sporthojjare. En del har kommit att bli nära vänner och andra känns inte lika viktiga. Ibland så stämmer helt enkelt inte personkemin. Det handlar inte om vem man umgås med i övrigt.

Att någon eller några skulle ha låtit sig påverkas av andras uppfattningar tycker jag är ett befängt påstående. Vidare att någon skulle blivit utfryst känns för mig helt taget ur luften.

All respekt för de fester som anordnas i WCX klubbstuga.. vet hur mycket jobb som ligger bakom att anordna såna tillställningar. Blondies fråga/inbjudan är helt i sin ordning och jag gillar det sakliga svar med vilket han bemötte Hultans inlägg. Hultans svar på detta känns också i sin ordning..

Därför undrar jag lite varför du, Rejvis, väljer att slänga tändvätska på en brasa som aldrig hann börja brinna. Om du har något emot Hultan så säg det till honom och blanda inte in vare sig WCX eller övriga sporthojsmedlemmar i diskussionen.
För att Hultans första påståend eär det han egentligen tänker som han redan påpekat förr, att han sen kännde att han inte hade så mycket annat val att skriva tillbaka på Blondies sakliga svar. Det svaret gav han inget annat alternativ för sitt egna tyckande.
Varför överhuvudtaget vräka ur sig såna dumheter som han gör?
Utfrysning: Det kan jag ju iaf säga att det verkligen inte är taget ur luften.
Samma sak som att anklaga folk för försäkringbedrägeri mm som jag hört om känns ganska tråkigt, allra tråkigast på ett öppet forum som detta. Vad är det för idioter som gör så?

Att det snackats skit om WCX bla. på era fikarundor mm vet jag med säkerhet också. Kanske inte alla som hört om det men definitivt så har det snackats.
JAg undrar varför? VArför är alltid Hultan på WCX så fort nån av oss uttalar sig om nåt? Vem är det som egentligen har ett problem, VI eller HAN?
Blondie gjorde inte en fluga förnär med sin fråga, och där är Hultan direkt och hugger?
Vad har vi gjort för att få sånt tjafs så fort vi försöker fixa med kul fest?
INGET, just inget. Blir ganska tröttsamt att få obefogad skit från folk som inte känner oss och förutfattade meningar flödar ganska mycket här. TRÅKIGT.

Detta jag skriver gäller fortfarande en handfull personer och dom vet vilka dom är. Att ni träffat WCX:are får stå för er själva men ni har inte lärt känna några iaf.

Summa sumarum: Vi försökte bara skapa nåt kul , men genast så hugge rnån på det, VARFÖR?

Mvh Rejvis

Onda gäng tror jag inte på, men en handfull med personer som av nån anledning bestämt sig för att motarbeta allt vi gör.
Inte för att man måste gilla oss, men om man inte gör det så borde man ha en anledning tycker jag.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
<<Spider>> skrev:
Tjena.

Jag är lite ny i detta forum och undrar bara:

Vilka är WCX?
Vad i ligger sprickan? :confused:

Ni verkar lite sura på varann, finnas det någon anledning till detta? :7peta

Inte för att jag deltagit på någon tidigare fest med ursprung från denna sida, men det såg onekligen ut som den senaste festen var rätt kul. Kanske blir en stor fest ännu ballare? :fyllisar


Vet inte om jag är rätt person för att svara på det men info om WCX hittar du på www.wcx.nu

Sprickan ligger i en massa skit snack som vissa personer sprider om WCX men tror det mest handlar om avundsjuka, personligen gillar jag wcx men det är nog mest för att jag gillar dom jag har träffat där sulan,Revis,blondie,DON Q,Mr Cap med flera är sjyssta killar allihopa

Tycker du ska hänga med den 5 Nov då kommer du få grymt kul iaf
 

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Gottis skrev:
Vet inte om jag är rätt person för att svara på det men info om WCX hittar du på www.wcx.nu

Sprickan ligger i en massa skit snack som vissa personer sprider om WCX men tror det mest handlar om avundsjuka, personligen gillar jag wcx men det är nog mest för att jag gillar dom jag har träffat där sulan,Revis,blondie,DON Q,Mr Cap med flera är sjyssta killar allihopa

Tycker du ska hänga med den 5 Nov då kommer du få grymt kul iaf

Tack för alla svar. :tummenupp

Jag skall djupdyka i kalendern och se hur det ser ut!

Vore kul att även köra lite på vägarna runt GBG med ALLA nästa år. Lämnar nog in cykeln på motivlackering nu :D , så därmed tog nog säsong 2005 slut för min del :( . Iaf vad gäller körat.
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
<<Spider>> skrev:
Tack för alla svar. :tummenupp

Jag skall djupdyka i kalendern och se hur det ser ut!

Vore kul att även köra lite på vägarna runt GBG med ALLA nästa år. Lämnar nog in cykeln på motivlackering nu :D , så därmed tog nog säsong 2005 slut för min del :( . Iaf vad gäller körat.
Hoppas dne blir nice då :)
Men festa behöver man inget hoj för :)
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Tjafs kring Halloweenfesten tycker jag inte att det blivit förräns nu..

Vad gäller Hultans åsikter kring WCX så är ju han faktiskt är en av dom som prövat att umgås med er och inte funnit WCX som "sin grej". Han väljer att sticka ut hakan ibland här på forumet och får väl ta sina smällar. Det säger jag inget om.

Ni profilerar er väldigt starkt som grupp istället för som enskilda personer så det kanske inte är så konstigt att eventuellt skitsnack handlar om gruppen istället för om en eller två individer . Skit snackar alla från gång till annan så det är ingen idé att sätta sig på några höga hästar i det fallet. Det som jag har hört sägas är åsikter från personer som faktiskt har träffat på någon av er och kanske inte varit helt imponerade.

Som sagt.. många har mötts och snackats vid vid olika tillfällen - körningar, fikastunder och fester. Ibland har det uppstått vänskap och andra gånger inte. Det är så livet funkar.. Det kanske är så att det helt naturligt att det finns två eller flera "gäng" här. Pajkastning sinsemellan kan jag dock hålla med dig om, Rejvis, är ganska onödigt.

En liten fundring som jag har - vilka är egentligen wcx:are? Om jag nu skulle bestämma mig för att ogilla gruppen.. så jag av misstag inte råkar börja gilla fel person.. ;) (obs! skämt)

Edit: Välkommen till Göteborgsforumet Spider! Det är inte alltid lika spännande här :hihi
 
Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Skrutten skrev:
Tjafs kring Halloweenfesten tycker jag inte att det blivit förräns nu..

Vad gäller Hultans åsikter kring WCX så är ju han faktiskt är en av dom som prövat att umgås med er och inte funnit WCX som "sin grej". Han väljer att sticka ut hakan ibland här på forumet och får väl ta sina smällar. Det säger jag inget om.

Ni profilerar er väldigt starkt som grupp istället för som enskilda personer så det kanske inte är så konstigt att eventuellt skitsnack handlar om gruppen istället för om en eller två individer . Skit snackar alla från gång till annan så det är ingen idé att sätta sig på några höga hästar i det fallet. Det som jag har hört sägas är åsikter från personer som faktiskt har träffat på någon av er och kanske inte varit helt imponerade.

Som sagt.. många har mötts och snackats vid vid olika tillfällen - körningar, fikastunder och fester. Ibland har det uppstått vänskap och andra gånger inte. Det är så livet funkar.. Det kanske är så att det helt naturligt att det finns två eller flera "gäng" här. Pajkastning sinsemellan kan jag dock hålla med dig om, Rejvis, är ganska onödigt.

En liten fundring som jag har - vilka är egentligen wcx:are? Om jag nu skulle bestämma mig för att ogilla gruppen.. så jag av misstag inte råkar börja gilla fel person.. ;) (obs! skämt)

Edit: Välkommen till Göteborgsforumet Spider! Det är inte alltid lika spännande här :hihi
Tjafs om Helloween är eg. oväsäntligt, det handlar inte om det.
Det är tjafs och nån slags överdrivet agg mot WCX från några personer här. Och när vi försöker anordna nåt så vräker nån ur sig obefogad skit mm.
Det känns ganska tråkigt.

Att Hultans försök till umgänge: Nja han säger att han försökt, jag vet inte ens vem han är, iaf inte vid tidpunkten han försökte med mig. Uppenbarligen så försökte han inte nog eller så är det bara nåt han påstår, jag kommer dock inte ihåg honom. Och sen så tycker vissa att man är arrogant, men det är inte lätt att prata med alla vid en körning och lära känna alla på en gång. Det tar liksom en stund. WCX lär man känna genom dess medlemmar som är enskilda individer.
Tycker aldrig jag profilerar mig som WCX på forum eller så. JAg är enskild individ och bör tas som sådan så länge det inte rör klubben.

Dom flesta från WCX¨på forumet uttalar sig som självständiga individer och jag tycker inte vi profilerar oss som grupp så mycket mer än när vi fixar till fest eller så.

Mvh Rejvis
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag gillar killarna i WCX iaf, dom har varit mkt trevliga att umgås med när jag vart där för MotoGP, vanlig korvgrillning, MC-turer, hjälp med hojen samt fester :banana

Jag har inte bestämt mig än, men en halloween på WCX låter kul (eller någon annanstans).
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
För att Hultans första påståend eär det han egentligen tänker som han redan påpekat förr, att han sen kännde att han inte hade så mycket annat val att skriva tillbaka på Blondies sakliga svar. Det svaret gav han inget annat alternativ för sitt egna tyckande.
Varför överhuvudtaget vräka ur sig såna dumheter som han gör?
Utfrysning: Det kan jag ju iaf säga att det verkligen inte är taget ur luften.
Samma sak som att anklaga folk för försäkringbedrägeri mm som jag hört om känns ganska tråkigt, allra tråkigast på ett öppet forum som detta. Vad är det för idioter som gör så?

Att det snackats skit om WCX bla. på era fikarundor mm vet jag med säkerhet också. Kanske inte alla som hört om det men definitivt så har det snackats.
JAg undrar varför? VArför är alltid Hultan på WCX så fort nån av oss uttalar sig om nåt? Vem är det som egentligen har ett problem, VI eller HAN?
Blondie gjorde inte en fluga förnär med sin fråga, och där är Hultan direkt och hugger?
Vad har vi gjort för att få sånt tjafs så fort vi försöker fixa med kul fest?
INGET, just inget. Blir ganska tröttsamt att få obefogad skit från folk som inte känner oss och förutfattade meningar flödar ganska mycket här. TRÅKIGT.

Detta jag skriver gäller fortfarande en handfull personer och dom vet vilka dom är. Att ni träffat WCX:are får stå för er själva men ni har inte lärt känna några iaf.

Summa sumarum: Vi försökte bara skapa nåt kul , men genast så hugge rnån på det, VARFÖR?

Mvh Rejvis

Onda gäng tror jag inte på, men en handfull med personer som av nån anledning bestämt sig för att motarbeta allt vi gör.
Inte för att man måste gilla oss, men om man inte gör det så borde man ha en anledning tycker jag.



Som om jag pratade med dig? Ge upp, Varför tar du åt dig, du får behålla din klubb för inbundes beundran..

"mogna Hultan"? :rofl
"vi ska bli fler som är nära o kära o inte massa olika "gäng" i gbg" Varför skall ni trycka på att ni är en elitkärna som man skall vara glad att man får hänga kring? :rofl

Ni står för er själva, lite för tuffa för att hälsa/prata med dom som inte är lika coola för det mesta.. :rofl

Låt mig tycka vad jag vill, sluta försvara er, du har fått massa chanser, du har bara varit spydig varje gång.. Likaså med alla andra jag träffat, jag har alltid ett öppet sinne, endå har jag bara fått högfärdiga blickar..

Världen är stor nog för oss båda.. :)

En stor del av dom jag känner känner likadant, råkar bara vara så att jag säger vad jag tycker..

Lek ni vidare i erat motorcykelgäng.. :hihi

Ravetrancer skrev:
Att Hultans försök till umgänge: Nja han säger att han försökt, jag vet inte ens vem han är, iaf inte vid tidpunkten han försökte med mig. Uppenbarligen så försökte han inte nog eller så är det bara nåt han påstår, jag kommer dock inte ihåg honom. Och sen så tycker vissa att man är arrogant, men det är inte lätt att prata med alla vid en körning och lära känna alla på en gång. Det tar liksom en stund. WCX lär man känna genom dess medlemmar som är enskilda individer.
Tycker aldrig jag profilerar mig som WCX på forum eller så. JAg är enskild individ och bör tas som sådan så länge det inte rör klubben.

Du är ju bara pinsam :rofl

Å du store Ravetrancer var jag för obetydlig för att du skulle veta vem jag var! Hahahaha..

Konstigt att du skruvade på dig som en liten skolflicka dom mötena vi hade efter div schismer här..

Men jag håller med det var cool att skriva så! Låter som du är alldeles för imponerande för att märka dom små obetydliga människorna... :lol
 
Last edited:

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Ravetrancer skrev:
Tjafs om Helloween är eg. oväsäntligt, det handlar inte om det.
Det är tjafs och nån slags överdrivet agg mot WCX från några personer här. Och när vi försöker anordna nåt så vräker nån ur sig obefogad skit mm.
Det känns ganska tråkigt.

Att Hultans försök till umgänge: Nja han säger att han försökt, jag vet inte ens vem han är, iaf inte vid tidpunkten han försökte med mig. Uppenbarligen så försökte han inte nog eller så är det bara nåt han påstår, jag kommer dock inte ihåg honom. Och sen så tycker vissa att man är arrogant, men det är inte lätt att prata med alla vid en körning och lära känna alla på en gång. Det tar liksom en stund. WCX lär man känna genom dess medlemmar som är enskilda individer.
Tycker aldrig jag profilerar mig som WCX på forum eller så. JAg är enskild individ och bör tas som sådan så länge det inte rör klubben.

Dom flesta från WCX¨på forumet uttalar sig som självständiga individer och jag tycker inte vi profilerar oss som grupp så mycket mer än när vi fixar till fest eller så.

Mvh Rejvis

När ni anordnar fest är ju tyvärr enda gångerna det blir lite aktivitet från er (läs din) sida här på forumet. Iaf upplever jag det så. Kanske är det så att du till stor del blivit synonym med WCX, på gott och ont.

Märk väl nu att jag inte lägger någon åsikt i det här om huruvida du är trevlig eller ej. Vi har aldrig träffats vad jag vet så jag kan inte uttala mig om det.

Om det känns så viktigt att få visa att ni är reko killar så varför inte komma med vid nåt av de tillfällen som SH-folket träffas? Jag har full förståelse för
om körningarna inte känns helt rätt. De flesta av er verkar hålla ett lite högre tempo än de som hänger här, men det har varit många andra tillfällen under hela våren och sommaren där alla kunnat träffas. Och det kommer bli fler..

Tyvärr är det ju så att om någon eller några vid nåt tillfälle blivit illa bemötta så sitter det ju gärna i, och jag har full förståelse för om man då drar sig från vidare umgänge. Det är ju också så att genom att träffa en person så bildar man sig gärna en uppfattning kring de som finns runt omkring. Ofta dras likasinnade till varann och som utomstående betraktare så gör man det gärna lite lätt för sig.. Kan tyckas fel men de flesta är ju trots allt bara människor.
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
Se där ja då va det igång igen.

Kan alla ge sig nu med pajkastningarna?

Som sagt tråkigt att det finns folk som inte känner sig välkomna till oss.

Att det ska finnas ett flertal folk som menar att vi inte hälsar/pratar/umgås med er är föhoppningsvis en överdrift,om inte tala gärna om hur vi har gjort fel så kan man alltid ändra på det.

En liten fråga bara det är sällan bara en person/grupp som gör att det inte funkar ofta krävs det två!

Handen på hjärtat hur trevliga har ni själva varit som tycker att vi varit otrevliga mot er?

Lämnar nu detta ämnet o hoppas på bättring från alla som känner sig träffade med att önska alla en trevlig helg.

//Blondie
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top