Ravetrancer
Now even more badass!!!
Men allvarligt killen, hur menar du då?Hultan skrev:Jag tycker det är lite fult att du "bjuder in folk" när poängen igentligen är tjäna pengar åt wcx.. men men..
Kör på festen som planerat skrutten..
Klart du menar det du säger för detta har du sagt tidigare i andra trådar
Att folk inte tröttnat på dig, iofs så har ju en del gjort det vet jag.
Tjänar pengar gör vi, men 20kr för en bärs e ju fan inte så mycket att tjafsa om eller? Du går ju på krogen o betalar minst det dubbla.
Och varför tjänar vi pengar säg då?
Jo som alla andra klubbar, discotek, pubar, restauranger mm så tjänar vi pengar så att vi åtminstone har en del att betala för driften av vår klubbstuga. Sen får du räkna med en massa utgifter, det som blir kvar lägger vi underhåll o drift till klubbhuset, hur fel är det tro? Du kan ju inte ens gå och köpa mjölk för nån tjänar ju pengar på det.
Vart i det ligger felet? En sak man lära sig, och det är att inte vräka ur sig massa skit som du gör, jag är ganska trött på ditt tjafs och andra likaså, du skaffar dig bara ovänner med ditt sätt att bemöta folk.
Blondie upplyste bara om en fest som kostar bråkdelen av nån utekväll på stan och ursäktade sig och ställde en fråga, inget mer inget mindre. Att du sen hugger som du gör är bara tråkigt tycker jag.
Ni andra som har problem med WCX, sluta spekulera en massa innan ni lärt känna oss. Det är ganska lätt att skapa en höna av en fjäder som vissa manipulerande personer i ert gäng gjort. Vad mer, jo, att ni fryser ut personer som umgåtts med er bara för att dom samtidigt umgåtts med oss, sicken mentalitet ni vekar ha.
Nu pratar jag dock om ett fåtal personer som kan räknas på en hand och inte hela GÖTEBORGS forumet som i övrigt har en stor hög med goa gubbar o gummor.
Summa sumarum: Tycker det är ganska tråkigt att det snackas så mycket skit om inget egentligen, är det egentligen inte bättre att umgås o vara som folk? Vad i hela fridens namn spelar det för roll om WCX tjänar lite till sitt klubbhus på några öl, blir ni fattigare, blir vi rikare ? Nä, bara lite medel för att driva stugan, dit alla är välkomna när som helst det finns folk där. Vi har inga stängda dörrar och vi sitter inte o snackar skit om alla hela tiden. MOGNA HULTAN; du är för jobbig!!!
Tråkigt att så många andra blivit påverkade när dom hamnat bland er och fått höra på ert skitsnacka om bla. WCX mfl. personer.
Mvh Rejvis