Skulle det vara olagligt att lägga ut namnen på nån som man vet har stulit hojar och delat på gobitarna med nån annan här på sh??Victor skrev:Go for it!
Det lär iofs vara några större nyheter men ändå.
För övrigt är det här en konstig tråd.
Skulle det vara olagligt att lägga ut namnen på nån som man vet har stulit hojar och delat på gobitarna med nån annan här på sh??Victor skrev:Go for it!
Det lär iofs vara några större nyheter men ändå.
För övrigt är det här en konstig tråd.
det lät lite jobbigt allt det där.ett enklare sätt är o sova i garagetduke_gbg skrev:Låt den stå på dig själv, men lämna inte adressen där hojjen kommer stå parkerad.. Eller skaffa skyddad Identitet....
Så du menar att vi ska begå försäkringsberägeri för att förhindra en eventuell stöld??? :kocko Börjar snart lukta anstiftan här...duke_gbg skrev:Blir det säkert, men garanterat stjäls inte din hoj för att någon sett den på stan och sen kollat upp vart du bor.... Försäkringsbolagen borde pressa VV att Adressupgifter inte skall lämnas ut.....
Gasa inte där du bor, så blir du inte uppmärksammad, men posera så vet alla var och när Precis samma med bilstereo, ge fan i å skryt med högsta volym in i bostadsområden så alla ser vem som har häftig stereo. Finns faktiskt enklare sätt att börja med...duke_gbg skrev:Vad ska man göra då?? När Polis och rättsystem inte längre fungerar???
renegade skrev:Skulle det vara olagligt att lägga ut namnen på nån som man vet har stulit hojar och delat på gobitarna med nån annan här på sh??
Hmmm.måste tänka efter lite. men man blir väl bannad här om man säger för mycket...honkiie skrev:Inte om du använder deras "nick" skulle jag tro.
duke_gbg skrev:Eller 16-17 åringar som har hojjkort ochh egen R1á utan plåt???
Go 4 it.... :cornrenegade skrev:Hmmm.måste tänka efter lite. men man blir väl bannad här om man säger för mycket...
Håller med!unlock26 skrev:Go 4 it.... :corn
Du tar orden ur min mun ....Snigel skrev:Jag fattade det som att mr dukegbg uppmanade folk att använda regskylt å bära hjälm på så vis skulle det bli lättare att ringa polis/ingripa på annat vis då man misstänker stöld när 3 knattar piskar en hoj på en gångväg utan hjälm å skylt.
För övrigt publicerar dukegbg en lista med alla stulna hojar i gbg för att på så vis öka chanserna att de skall återfinnas så någon idiot tycker jag inte han är långt ifrån
duke_gbg skrev:Hur många nysvenskar känner du som äger egna hojjar, som de kör runt på utan hjälm och reggskylt???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|