Det råkar inte finnas stöd för automatiskt ljusläge i programvaran? Jag älskar det mörka på kvällstid, men det kan bli väl mörkt på dagen. Vet flera forum som har det, exempel Macrumors. Ingen biggie så klart, men om det bara är en inställning?
Klickar på "Svara"Hur gör man när man citerar?
(Bor under en sten)
I chrome så väljer man vara "desktop view" eller "datoranpassad" under de "tre prickarna".Går det att växla mellan desktop-vy och mobil-vy på något sätt? Tycker gränssnittet är lite för begränsat/enkelt när jag är inne med mobilen.
Gillar inte själv AI som ska säga vad 100% av alla vill ha. Ska fundera och stöter jag på något uppdaterar jag härDet råkar inte finnas stöd för automatiskt ljusläge i programvaran? Jag älskar det mörka på kvällstid, men det kan bli väl mörkt på dagen. Vet flera forum som har det, exempel Macrumors. Ingen biggie så klart, men om det bara är en inställning?
Hmm vad jag minns så var default tidigare endast sälj. De är lite olika i strukturen så borde aldrig varit i en och samma lista.Jag kan sakna att inte ALLA annonser visa när man klickar på fliken "Annonser" såsom det gjorde på den gamla sajten.
Nu måste man aktivt klicka och välja för att se Köpes-annonserna...
Det var någon hövding på jobbet som tyckte att MIN tool-sajt skulle mobilanpassas. Jag omdirigerar numera mubiler <tm kråkan> till företagets officiella websajt och har php-meckamicklat in lösen med en strechbar bildkopia av officiella sajten som bakgrund för "desktop". Bah!I chrome så väljer man vara "desktop view" eller "datoranpassad" under de "tre prickarna".
Ah, se där ja, tack! Likdant för mig som kör Opera.I chrome så väljer man vara "desktop view" eller "datoranpassad" under de "tre prickarna".
Skickat från min SM-G998B via Tapatalk
Blackmode får du kolla på , svart bakgrund och vit text - en knapp så man kan växla eller valbart automode så att den nattetid kör så t.ex - lär öka trafikenGillar inte själv AI som ska säga vad 100% av alla vill ha. Ska fundera och stöter jag på något uppdaterar jag här
Försökte ta bort detta dubbla inlägg men då raderas tydligen hela tråden, så det sprack.I den här tråden upprepas inlägg #1 på sidan 2, blir något förvirrande då problemet redan är löst på sidan 1.
Akrapovic råd
Tryckte in gummipluggen i avgasröret och får inte ur det om ja inte plockar ner röret. Är det på något sätt farligt att köra, även om ja inte fått upp den?? Tacksam för svar....www.sporthoj.com
@Swedie ?Hittar bara stöd för notifikationer via mail. Finns det via Chrome? Har tänkt gå ifrån Tapatalk..
Finns det en gräns för hur många trådar forumet minns vad man har läst i? Trådar som jag inte har tittat i på ett tag öppnas på första sidan fast jag har läst dem förut. Har jag läst i närtid kommer jag till rätt inlägg.
Hittar bara stöd för notifikationer via mail. Finns det via Chrome? Har tänkt gå ifrån Tapatalk..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|