SH online och uppgraderat

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Har tagit bort en länkarna som hette "svara med citat". Den kändes onödig. Nu är det bara "Svara" kvar, som det var förr.
Men för att förtydliga detta så är det så att svara-knappen i varje inlägg gör just det ändå. Svarar med citat alltså, eller hur?

BTW: Går det att få tillbaka gamla rolleyes-smileyn? Den nya är klart sämre och otydlig

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Men för att förtydliga detta så är det så att svara-knappen i varje inlägg gör just det ändå. Svarar med citat alltså, eller hur?

BTW: Går det att få tillbaka gamla rolleyes-smileyn? Den nya är klart sämre och otydlig

Ja på första frågan.

:rolleyes:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
varför har jag ett streck lite här o där på andra meningen på vissa inlägg?streck.jpg

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
DR650SE, FS E-bike
När man klickar på Snabbnavigering -> Mc-relaterade Diskussioner så kommer man till början av tråden och inte till startsidan för Mc-relaterade Diskussioner. Det är sällan man vill gå tillbaks till trådstarten när man har läst sista inlägget.

Går det att ändra?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu är alla block av information tillbaka på medlemssidan igen, t.ex köp & sälj-annonser, bloggar och garage etc.

Str3 R

Guest
Men... Nu får jag inga mail på prenumererade trådar..? Känns som det är lite si och så med det?

STORmogulen

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2008
Hoj
nere på 800cc tot.
slänger in det här med:

På förstasidan, om man klicar på "visa forumet"-länken vid "Populära forum" så får man upp en sida som meddelar att länken är ogiltig. "Du angav ett ogiltigt/en ogiltig Forum. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige."
Har varit så sen uppdateringen.

Peace out!

Str3 R

Guest
om många fler upplever samma sak vore det eventuellt ett fel... så, några fler som känner samma sak?

Kan vara hos min internetleverantör felet ligger, jag har nämligen problem just nu med att få mail. Det dök upp gamla trådar i mailen nu, trådar som jag redan har läst flera timmar före.

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Jädra jobb du åkt på!

Hejsan!

Så rapportera här om ni ser några tokigheter, eller har frågor om något.

När man skriver ett svar i någons tråd, presenteras man ju till vänster med avatar och lite text. Där är ochså länkar till medlemens garage/blogg om dessa finnes. Vore det inte bra om länkarna gick till medlemmens sista daterade blogg, garage osv?

I din presentation, visas ditt äldsta garage först, men ditt senaste blogginlägg.

I min presentation visas bara de första/äldsta ifrån 2007/08

Mvh Tony

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
..det är ruggigt grötigt. PunGt.

Vet inte exat vad det är, men listar man nya inlägg så känns textmassan man möts av svår att överblicka, färgerna på trådlänkarna är tvivelaktig, etc.
Här var det onekligen bättre förr - less is more.

Just nu är forumet trevligare att läsa via tapatalk i iphonen.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Mitt konto -> sekretessinställningar

Nja, där saknas det jag nämnde, om jag inte helt missat något väsentligt. Kolla på ett användar-konto utan att vara inloggad, så ser man vilka trådar som startats, inlägg som kommenterats och även vilka inlägg som man tryckt "gilla" på t.ex. Numera även inlägg i "övrigt-delen", vilket inte skedde förut.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin