SH online och uppgraderat

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Hur ska jag nu komma åt mitt garage??

Med 1024 x 768 så försvinner ikonen

tredje gången jag påpekar detta

Jaaa, och jag vill fortsätta att köra Xp och med nuvarande upplösning då jag har motor och bromsbänksprogram som funkar bäst på detta sätt

Mvh Peter

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Var ser man vilka inlägg andra tryckt gillat på? Jag hittar bara de jag själv "gillar".

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hur ska jag nu komma åt mitt garage??

Med 1024 x 768 så försvinner ikonen

tredje gången jag påpekar detta

Jaaa, och jag vill fortsätta att köra Xp och med nuvarande upplösning då jag har motor och bromsbänksprogram som funkar bäst på detta sätt

Mvh Peter

Jag har nu provat i Windows XP och 1024-isch, samt gjort olika förändringar. Det ska inte överlappa längre. Se till att du rensat temporära filer nu och laddat om sidan ordentlig. Senaste ändringarna ska förbättra din sits.

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Jag har nu provat i Windows XP och 1024-isch, samt gjort olika förändringar. Det ska inte överlappa längre. Se till att du rensat temporära filer nu och laddat om sidan ordentlig. Senaste ändringarna ska förbättra din sits.

Njae...Jag har samma fel. 1360x768 och bilderna i Garaget försvinner in under annonserna till höger.
Vista (jag vet...förlåt) med IE9.0.8112.16421.

Men jag tänker inte bara klaga, utan även påstå att du gjort ett jäkligt bra jobb med uppgraderingen.

Last edited:

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
Fast det är ju jäkligt konstigt. Har ni javascript inaktiverade möjligtvis?

Nix, dessutom har jag samma fel på en Win7 Enterprise, med samma version av IE9 och 1280x800 upplösning.
Fattar inte heller riktigt :va
Bilden försvinner in under annonserna, men däremot har jag länken "nästa bild" på rätt plats....

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Nu breddjusterar övre listen. Bra! Men den är inte så snygg i 1024-upplösning. Kan du göra Logga-utknappen mindre eller ta bort den? Man loggar ju nästan aldrig ut från SH!

Bifogar två skärmdumpar på list och garage. Har Explorer 7 på jobbet och 1024*768 upplösning. Då ser det ut så här och tempfilerna är rensade.

Bifogat

• 1024screenGarage.JPG
    1024screenGarage.JPG
    114.4 KB · Visningar: 65
  • 1024screenSH.JPG
    1024screenSH.JPG
    135.6 KB · Visningar: 56

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Det är fortfarande lite olika om trådlänkarna är i fet stil eller inte när man inte varit där sedan ett nytt inlägg kommit. I dag på morgonen tex så var det några nya inlägg i mc-relaterat, men endast ett par av länkarna hade "tjocka" bokstäver. Kan du kika på det? Väldigt nyttig speciellt som moderator...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är fortfarande lite olika om trådlänkarna är i fet stil eller inte när man inte varit där sedan ett nytt inlägg kommit. I dag på morgonen tex så var det några nya inlägg i mc-relaterat, men endast ett par av länkarna hade "tjocka" bokstäver. Kan du kika på det? Väldigt nyttig speciellt som moderator...

Flera öppna fönster kan eventuellt orsaka sådana problem att veta vad hur när du såg vad senast. Jag kan inget göra åt detta.

Det jag dock även anar har orsak till detta är ett cache-problem som uppstod med vb4. Och det ligger i "core" troligen, och jag har inte kunnat lösa det ännu. Cacheproblem = gammal info lagras i din webbläsare och spökar helt enkelt.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu breddjusterar övre listen. Bra! Men den är inte så snygg i 1024-upplösning. Kan du göra Logga-utknappen mindre eller ta bort den? Man loggar ju nästan aldrig ut från SH!

Bifogar två skärmdumpar på list och garage. Har Explorer 7 på jobbet och 1024*768 upplösning. Då ser det ut så här och tempfilerna är rensade.

Gällande dina problem där så kan jag enbart fixa gallerifelet, samt profilmenyn längst upp. Lösningen är att göra fler ikoner istället för skriven text som tar större plats.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Nix, dessutom har jag samma fel på en Win7 Enterprise, med samma version av IE9 och 1280x800 upplösning.
Fattar inte heller riktigt :va
Bilden försvinner in under annonserna, men däremot har jag länken "nästa bild" på rätt plats....

Jag påpekade det tidigare men det försvann visst i högen.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Får se om jag hinner fixa något imorgon förmiddag.

Annars får det bli i mellandagarna.

God Jul på er

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
S1000RR
Får se om jag hinner fixa något imorgon förmiddag.

Annars får det bli i mellandagarna.

God Jul på er

Va!? Tänker du prioritera ditt julfirande med familjen före jobbet att hitta popocorn-smile-gubben?! Hur tänkte du nu?

Skoja bara, kanonbra jobbat Swedie, ha en riktigt god jul nu. Alla ni andra också!

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Att inget här i livet kan vara enkelt

Ger mig faan på att det finns ett virus som äter upp gammla fyrkantsskärmar (1024x768 )
För min tvärdog för ett par dagar sedan

Köpa ny , Javisst alla går väl att skruva upp på stativ. Neeeej inte

Köper en som det tydligt står " väggmonterbar " på , Passar den ? Neeej

Så har dom jävlarna flyttat isär skruvhålen , Ursäkta spamet , Faan va gammal jag känner mig

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Att inget här i livet kan vara enkelt

Ger mig faan på att det finns ett virus som äter upp gammla fyrkantsskärmar (1024x768 )
För min tvärdog för ett par dagar sedan

Köpa ny , Javisst alla går väl att skruva upp på stativ. Neeeej inte

Köper en som det tydligt står " väggmonterbar " på , Passar den ? Neeej

Så har dom jävlarna flyttat isär skruvhålen , Ursäkta spamet , Faan va gammal jag känner mig

Väggfästen till skärmar håller VESA standard och det gäller att köpa rätt. 100x100 100x75 eller 200x200

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin