SH online och uppgraderat

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag gillar att det har blivit en separat list för mitt konto, PM osv..:) Men jag saknar att kunna se när någon var inloggad sist.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jag har firefox men bara en 10,1 tums skärm så jag ser bara halva reklamdelen samt att ikonen för kommentarer i mitt garage ligger utanför skärmen.....

Då har du nog fel på någon inställning...

Bredden skalas korrekt både på min IPAD, Android och netbook som alla kör Firefox.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Går det inte minska ner storleken på texten till trådrubrikerna lite?
Får inte plats med hela rubriken som det är nu på min skärm :p

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Gud tänkte på det och skapade Firefox ;)
Inget jag kan styra över på jobbet.

Jag gillar att listen i överkant nu sitter kvar när man scrollar ner på sidorna! Kommer den att anpassa sin bredd till fönstret framöver? Om man har låg upplösning så försvinner PM-ikonen ut till höger och man når inte åt den på något vis.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Kommer gästboken ändras tillbaka så man ser inlägg och svar på samma sida? Som det är nu fattar jag knappt var jag ska svara, och det blir bara konstigt att försöka föra nån dialog i gästboken. Förr kunde ju flera personer komma in och tjabba lite men nu går det inte att följa inläggen. Det dödar gästboken tycker jag.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag gillar att det har blivit en separat list för mitt konto, PM osv..:) Men jag saknar att kunna se när någon var inloggad sist.

Dessutom så skulle jag vilja se ett lite större avstånd mellan signatur och inlägg så att det blir lite tydligare...:)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kommer gästboken ändras tillbaka så man ser inlägg och svar på samma sida? Som det är nu fattar jag knappt var jag ska svara, och det blir bara konstigt att försöka föra nån dialog i gästboken. Förr kunde ju flera personer komma in och tjabba lite men nu går det inte att följa inläggen. Det dödar gästboken tycker jag.

Kanske, beror nog på en hel del. Men jag ska titta på det. Dock troligen först i början på nästa år.

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Kör i Firefox, men får sedan igår inte fram undermenyerna: Medlemmar osv. etc. när man klickar på Forum-knappen uppe till vänster. Vart 17 tog de vägen? :va

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Om man tex öppnar en bild i ett garage så försvinner en del av den in bakom annonsraderna, inte så bra och nej jag har inte tagit nån drog idag! Swidi!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning