SH online och uppgraderat

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tagit bort "Tacka" och "Gilla" så länge. Ska försöka få in den gamla versionen istället. Det kan ta ett par dagar. Men det är nog bättre den kommer tillbaka, än att ha en lite ful variant som ersättare.

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Hoj
Bensindriven
Allt ser fräscht och bra ut, tycker dock det är lite väl lite skillnad mellan det ljusgråa och det knallvita i kommentarerna. Annars är det perfa :yoparty

sportbike

Guest
Tagit bort "Tacka" och "Gilla" så länge. Ska försöka få in den gamla versionen istället. Det kan ta ett par dagar. Men det är nog bättre den kommer tillbaka, än att ha en lite ful variant som ersättare.
Mycket bättre.

Hudik

Guest
Har nog inget med tiden att göra, en sån stapel skulle vara meningslös då året man joinade redan står. Tror det har med antal inlägg att göra.

Jag kan förresten inte tabba mig ur det här fältet när jag skriver... (Mac/Chrome)

En salig blandning av engelska och svenska är det också.

Jag tror att det har något med detta att göra...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

Synd, det var en kul funktion.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hörru, du gör det typiska felet just nu att klaga utan att säga vad exakt det är du klagar på. Jag kan inte utläsa vad det är du egentligen ogillar. Jag menar, till 90% ser det ju ut som tidigare.

Ok, det kanske är mitt Firefox som strular då för här ser det då helt annorlunda ut.
Färgerna är helt andra, texten är groteskt stor och symboler ser inte ut som förut. Behöver man ändra något i sina egna inställningar för att få tillbaka det som förut?

Om det är tänkt att det ska vara så här så anser jag att det är för stort hopp från det gamla för att man ska gilla det.

Sen saknar jag rullistan längst ner på varje tråds sida där man kan ändra forumsdel.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
"New is always better" - Barney Stinson.

Lite väl "skarpa" färger om jag ska klaga på något. Det kritvita sticker lite i ögonen. Men annars är det bra. Synd med gästboken bara. Hade ganska många "spaminlägg" där men fanns ett och annat guldkorn som jag hade velat behålla. Finns det någon möjlighet att få sin "gästbok" mailad till sig där man kan vaska fram sina guldkorn för att sen spara dem?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Tycker spontant att det ser bra ut.

Känns lite mer ljust modernt, och lite mindre 90-tal.

Jag har 5709 poäng så min åsikt är rätt.

sportbike

Guest
Det går inte att klicka på alla val i listen ovanför forumet längre.

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
"New is always better" - Barney Stinson.

Lite väl "skarpa" färger om jag ska klaga på något. Det kritvita sticker lite i ögonen. Men annars är det bra. Synd med gästboken bara. Hade ganska många "spaminlägg" där men fanns ett och annat guldkorn som jag hade velat behålla. Finns det någon möjlighet att få sin "gästbok" mailad till sig där man kan vaska fram sina guldkorn för att sen spara dem?

Ja gästboken är ett stycke historia ju. De inlägg man inte vill ha rensar man väl själv bort.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin