Va? Vad snackar ni om?
Håll markören över dom gröna plupparna
"BusAnna över alla andra"
"cleaner positiv och härlig lik solljuset"
Va? Vad snackar ni om?
Forumet går lite väl fort nu, känns konstigt.. Följde det med en PC3 och ett usb-slipon med uppdateringen?
Mycket bättre.Tagit bort "Tacka" och "Gilla" så länge. Ska försöka få in den gamla versionen istället. Det kan ta ett par dagar. Men det är nog bättre den kommer tillbaka, än att ha en lite ful variant som ersättare.
Har nog inget med tiden att göra, en sån stapel skulle vara meningslös då året man joinade redan står. Tror det har med antal inlägg att göra.
Jag kan förresten inte tabba mig ur det här fältet när jag skriver... (Mac/Chrome)
En salig blandning av engelska och svenska är det också.
Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.
Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...
Hörru, du gör det typiska felet just nu att klaga utan att säga vad exakt det är du klagar på. Jag kan inte utläsa vad det är du egentligen ogillar. Jag menar, till 90% ser det ju ut som tidigare.
Synd, det var en kul funktion.
Bort me skiten, alla är lika mycket värda ftw !!
Ja det har du rätt i, nu ångrade jag mig.Äsch, gammalt kommunistprat. Klart att du är värd mer än många andra här, då ska det ju synas också
Håller med, att PeterNorth har lika många gröna pluppar som alla andra visar att han inte är helt ute ännu.
"New is always better" - Barney Stinson.
Lite väl "skarpa" färger om jag ska klaga på något. Det kritvita sticker lite i ögonen. Men annars är det bra. Synd med gästboken bara. Hade ganska många "spaminlägg" där men fanns ett och annat guldkorn som jag hade velat behålla. Finns det någon möjlighet att få sin "gästbok" mailad till sig där man kan vaska fram sina guldkorn för att sen spara dem?
PeterNorth e gammal o slak.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |