Jo det stämmer. Gsxr är så ointressant att forumet inte ens noterar såna poster.
Nehe?
Jo det stämmer. Gsxr är så ointressant att forumet inte ens noterar såna poster.
Ja. Allt det andra har Swedie byggt själv och det hör inte till den forumapplikation som är installerad.Måste fråga igen, ska det se ut som en gatukorsning? Jag har det gamla utseendet upptill med Nätverket: Stulnafordon.se och den gula bannern, alla annonser ligger som vanligt till höger som förut, Spara sida, Mina sparade länkar, hur många som är inloggade, Forumet, Regler, Köp & sälj under den gula bannern etc, precis som det såg ut förut, inget nytt alls. Det enda som ser nytt ut är där alla trådar samlas, mitt i en iframe. Ska det vara så?
Ja. Allt det andra har Swedie byggt själv och det hör inte till den forumapplikation som är installerad.
...trycker jag på Hem har jag ingen behörighet att se sidan.
Jag gillade att man kunde se tidpunkten på sista inlägget i en tråd förut. Då visste man om det var ett inlägg man hade läst eller inte.
Utan att öppna tråden då menar jag.
EDIT: Länkarna högst upp, efter användarnamnet, Mitt Konto, Kompislistan funkar inte. Går inte att klicka på dem.
Nu har jag inte läst alla poster så någon kanske redan påpekat, men...
Raden ovanför sporthoj-loggan som börjar med "Välkommen tillbaka" och slutar på "Logga ut"; Inga av länkarna fram till "Mina garage" fungerar för mig.
Sitter med Firefox 8.0
Nu har jag inte läst alla poster så någon kanske redan påpekat, men...
Raden ovanför sporthoj-loggan som börjar med "Välkommen tillbaka" och slutar på "Logga ut"; Inga av länkarna fram till "Mina garage" fungerar för mig.
Sitter med Firefox 8.0
Sen den gröna stapeln under sitt namn. Bygger den på hur mycket inlägg man har gjort? Fattar naaadaaa
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|