SH online och uppgraderat

Porter

Nu
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
Yamaha TDM
Kommer nog ta sig en tid att vänja sig men med lite annan färgsättning så blir detta nog bra.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Rent spontant tyckte jag bättre om den förra versionen. Får väl hoppas att den nya både förbättras med tiden samt att man vänjer sig med densamma.

Synd att gästboksinläggen försvann, var blev de av?:va

Är gillafunktionen helt borttagen nu eller hur kommer den funka? Förstod inte riktigt hur man skulle gilla eller var man ser hur inläggen blivit gillade/tackade...

De nya färgerna känns rätt trista tyvärr, gråskala är ju i stort sett standard på alla diverse (ofta sämre strukturerade) webforum så det känns tråkigt att SH ska se likadant ut. Gamla färgschemat funkade ju bra, gav lite personlig touch åt stället. Ta gärna tillbaka det:tummenupp

Lite buggar får man väl räkna med i början, och de kommer väl antagligen lösas snarast möjligt så det behöver vi väl inte påtala att det ska fixas?:D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
I sann sh-anda har jag inte läst hela tråden, men....gillar det nya med två små undantag hittils:

1: "trådikonerna" är onödigt stora, blir ett jeffla scrollande.

2: Saknar en länk tillbaka till forumdelen längst ner i trådarna.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Alla som +1 som folk gett förut på inlägg är "rykte" och jag själv har rätt många poäng, snart 5000. Det gör att jag troligen har rätt hög "status". Så det är därifrån det kommer.

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

HaHaHa fy fan va synd.
Det va sant det som stod om mig:D

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Ditto gillasaknad.

Läste blåsttråden och skulle flinande gilla katt vs trädgårdsstol men det gick ju inte längre.

/e

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag gillar inte att det är brytlinjer överallt. T ex mellan trådnamnen. Det blir som olika sektioner och det blir jobbigt att läsa..

Överallt finns det linjer och boarders. Det känns rätt B..
I övrigt så är det ju såklart kul med nytänkande

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vill trycka gilla på detta:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ditto gillasaknad.

Läste blåsttråden och skulle flinande gilla katt vs trädgårdsstol men det gick ju inte längre.

/e
... Detta alltså.

Olika knappar för svara respektive svara med citat känns onödigt och förvirrande. Vill man citera någon bör det finnas en svarsknapp för detta vid inlägget, allmänna svar kan man väl skriva i snabbsvarsrutan längst ner?

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
... Detta alltså.

Olika knappar för svara respektive svara med citat känns onödigt och förvirrande. Vill man citera någon bör det finnas en svarsknapp för detta vid inlägget, allmänna svar kan man väl skriva i snabbsvarsrutan längst ner?

Vi får ge de lite tid så han hinner tweaka till allt.
Själv börjar man vänja sig då SOE kört med detta ett tag, men det krävs helskärm för att de ska bli helt bra, just nu är det för smalt på min lilla skärm iaf så allt kommer inte med.

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Be nice...:gråta

1.Här får du facit av mig! :tungan

2.Ärligt talat, vad 17 har ni gjort med gästböckerna? :död

3.Vitt, är det det nya hotta? :3freak

Last edited:

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Garagen är borta från profilerna eller? Gillar det nya stuket men skulle vilja ha lite andra färgval, gillade de gamla färgerna ju =)

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Säkert har det blivit tekiska förbättringar på sidan men...
Layouten får tummen ner av mig.

Blandat stor fetstilad och liten normal text samt stora ikoner i forumlistorna.
"Hjälp till att föbättra sökmotorn"-rutan fyller t.ex. en stor del av (mitt) fönster. Verkar allmänt rörigt och med mindre upplösning (t.ex. små bärbara datorer) så får man minskad överblick.

Ambitionen om att knö in så mycket funktioner o "gilla hit o dit"-knappar o bloggfunktioner får sidan att bli plottrig.

Jag är ledsen Jonny, men denna sidan som SMC's, har tagit ett visuellt kliv ett bra stycke bakåt i tiden.

Last edited:

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Gamla layouten var riktigt bra för SH tycker jag. Nu ser det ut som alla andra forum. Enligt mig. Det har blivit lättare att hitta trådar tycker jag.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin