SH online och uppgraderat

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Varför har det tagits bort vad folk kör för hoj? Känns som betydligt intressantare info än hur länge de varit medlemmar eller hur många inlägg de gjort.

Håller med, ta gärna tillbaka hojinfon.
Jag tycker att regdatumet varit intressant i bland när någon gjort ett riktigt miffoinlägg.
Personen är då oftast endera helt nyreggad eller gravt berusad.
Själv har har ju varit med i ett helt år och är regelbundet nykter nästan ofta,
så jag har inget alls att skylla på när jag kewkar ur. :rolleyes:

Var syns antal inlägg? :va
Eller menar du de gröna gilladplupparna?

Och att ha många pluppar betyder bara att många tryckt gilla,
inte att man nödvändigtvis är speciellt bra som människa.
Hitler hade säker också fått 11 pluppar. (Fast kanske inte på SH. :arsele)

Jag kan ta bort denna gröna rad, för att minska förvirringen, då fokus inte ska ligga på att alla ska älska en...

Fåfängan säger gör plupparna mycket större,
förnuftet säger sätt de så att man bara kan se sina egna.

För övrigt verkar det mesta av migrationsknaset redan vara uppmärksammat.
Jobba på så blir det nog kanoners med tiden! :tummenupp

/e

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ser bra ut! Men jag kommer inte in på Mitt konto, eller någon av flikarna som kommer efter. Hittar inte mitt garage överhuvudtaget. :va

Undrar samma som Xibalba, ska besöksprofilen vara för alla på en sida? :)

Lite tråkigt med gästboks inläggen, men inte hela världen. :tummenupp

Ta gärna tillbaka vad för hoj man kör. :)

Last edited:

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Funkar för mig men jag måste vara extremt noga med att placera markören mitt över texten, det fungerar inte med pengfingertoppen / spetsen på pilen. För känsligt.

Nope, fungerar inte för mig. Helt vanlig text, länkar inte hur finkänslig jag än försöker vara... :p

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Tapatalk flyter på mycket bättre.
ta tillbaka vilken hoj man kör tack!

Pönan

Medlem
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Drömhojen
...Fåfängan säger gör plupparna mycket större,
förnuftet säger sätt de så att man bara kan se sina egna.

För övrigt verkar det mesta av migrationsknaset redan vara uppmärksammat.
Jobba på så blir det nog kanoners med tiden! :tummenupp
/e

Om man tar bort så man bara själv ser plupparna så har dom ju ingen funktion mer än att man kan gotta sig i hur duktig man är. Eller jag kanske fattat fel?

Jag förstod det som att plupparna förklara lite hur tillförlitlig personen är. Många pluppar = Fått många gilla på sina inlägg = Ofta stämmer det personen säger.

Tycker dock att man skall kunna ogilla också. Annars kommer alla ha massa gilla efter ett tag även fast man kanske skriver skit inlägg..

Har dock för mig att vi hade Ogilla ett tag och att det försvan av någon anledning?

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gröna ryktesgrejen är borta. Det rotar sig i egoism att ha den kvar.

Hoj är tillbaka! Bara glömt detta.

Raden med Mitt konto m.m, är något fel på dessa. Ska fixas!

Bredden på sidan är samma som tidigare... dock justerat bredden på profilytan.

Last edited:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Håller med, ta gärna tillbaka hojinfon.
Jag tycker att regdatumet varit intressant i bland när någon gjort ett riktigt miffoinlägg.
Personen är då oftast endera helt nyreggad eller gravt berusad.
Själv har har ju varit med i ett helt år och är regelbundet nykter nästan ofta,
så jag har inget alls att skylla på när jag kewkar ur. :rolleyes:

Var syns antal inlägg? :va
Eller menar du de gröna gilladplupparna?

Och att ha många pluppar betyder bara att många tryckt gilla,
inte att man nödvändigtvis är speciellt bra som människa.
Hitler hade säker också fått 11 pluppar. (Fast kanske inte på SH. :arsele)
Antalet inlägg stod tidigare under regdatumet vid varje inlägg men det togs bort. Nu verkar det bara stå under "Om mig" under varje användares profil.

När jag kollade om man kunde se även antalet inlägg hos andra hoppade jag in på din profil och lämnade därmed ett spår att jag varit där. Tycker det känns lite fel att man inte kan kolla någons profil utan att bli registrerad.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
gotta sig i hur duktig man är. Eller jag kanske fattat fel?
Du har rätt, jag lyckades få med min fåfänga på båda sidorna av ekvationen. :huvet

Jag förstod det som att plupparna förklara lite hur tillförlitlig personen är. Många pluppar = Fått många gilla på sina inlägg = Ofta stämmer det personen säger.
Eller är helt cp i de flesta avseenden men fena på tokroliga gillagenererande kommentarer. :rolleyes:

Gillaverktyget är ju ganska grovt. Man skulle ha mekgilla, otgilla och clowngilla i olika färger? :tungan

Har dock för mig att vi hade Ogilla ett tag och att det försvan av någon anledning?
Tro det var innan min tid, men är övertygad om att det skulle vara att bjuda in till mobbing.
Tyvärr. :(

/e

Racingberoende
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
BMW S1000RR-20, Honda VFR800-17
Första intrycket efter uppdateringen = skit det gamla var bättre, hoppas att jag upplevar det bättre efter ett tag

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Första intrycket efter uppdateringen = skit det gamla var bättre, hoppas att jag upplevar det bättre efter ett tag

Det var ju samma sak då innan, på stenåldern när sidan gjordes om, men vi har ju vant oss, så det gör vi nog nu också :)

Acid Nation

Utan tvekan!
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Kawasaki ZX-6R -07
Tycker det ser riktigt bra ut det lilla jag utforskat :) Hade dock velat se lite skarpare borders, gärna mörkare färger. Tycker som ett par andra att det är mycket ljusa färger som flyter ihop, speciellt det ljusgråa på många ställen. Lite skarpare och mörkare kanter runt rutorna hade kanske hjälpt?

Annars: fint jobbat! Ser modernare ut :tummenupp

Edit:

- Ser löjligt ut med engelska (edit post/blog this post/cancel/top/location) när allt annat är på svenska :p
- Texten i sub-forumen är enorm, hade nog kunnat vara lite mindre
- Småbagateller som stor bokstav där det inte bör vara (ja, det ser dumt ut :D) ex. "Gå till Avancerad", "

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Bilder hänger inte med när man citerar, bara länken som syns. Trevligare om bilden syns.

nokte

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Suzuki Intruder 600 -96
Går inte att klicka på.

Välkommen tillbaka nokte | Mitt konto | Kompislistan | Anteckningar | Mina bloggar | Mina Garage

Längst upp

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Vet inte om detta har tagits upp tidigare, men det fungerar ej att lägga in annonser. (Har testat på både IE och Firefox)

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Tycker det ser riktigt bra ut det lilla jag utforskat :) Hade dock velat se lite skarpare borders, gärna mörkare färger. Tycker som ett par andra att det är mycket ljusa färger som flyter ihop, speciellt det ljusgråa på många ställen. Lite skarpare och mörkare kanter runt rutorna hade kanske hjälpt?

Annars: fint jobbat! Ser modernare ut :tummenupp

Håller med, men det skulle ju Swedie titta lite närmare på, så det blir nog bättre snart... Lite barnsjukdomar får vi nog räkna med ett tag. :)

Gillar att sidan verkar gå snabbare. +1 på det. :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...