SH online och uppgraderat

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Bilder hänger inte med när man citerar, bara länken som syns. Trevligare om bilden syns.
Kanon! Finns inget bättre sätt att förstöra en tråd på än att svara på ett långt inlägg fullt med bilder utan att ta bort bildlänkarna.

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Kanon! Finns inget bättre sätt att förstöra en tråd på än att svara på ett långt inlägg fullt med bilder utan att ta bort bildlänkarna.

+1!

nlägget som du har skrivit är för kort. Var vänlig och utöka ditt inlägg till minst 5 tecken.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Layouten som följde med är standardlayouten. Det går att ändra på lite färger m.m.

Så dramatiskt olikt är det inte. Ni minns fel :)

Men jag kommer arbeta under dagen på att få tillbaka ett bra flyt och en bättre kontrast i inläggen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Layouten som följde med är standardlayouten. Det går att ändra på lite färger m.m.

Så dramatiskt olikt är det inte. Ni minns fel :)

Men jag kommer arbeta under dagen på att få tillbaka ett bra flyt och en bättre kontrast i inläggen.

Men det var ju inget fel på den gamla layouten, den kändes mer som sporthoj.com än vad detta gör. Som Någon sade, nu känns det bara som många andra forum. Kanske för att det är just standardlayout och många använder detta?
Jag vill inte låta bitter (även om jag är det) men det var bättre med den gamla layouten helt klart. Kan man inte ha kvar det och ändå byta alla funktioner som gör att det går smidigare?

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Hoj
XJR1300
Får inte upp fönstret från knappen "Hantera bilder". Fler det inte funkar för?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Men det var ju inget fel på den gamla layouten, den kändes mer som sporthoj.com än vad detta gör. Som Någon sade, nu känns det bara som många andra forum. Kanske för att det är just standardlayout och många använder detta?
Jag vill inte låta bitter (även om jag är det) men det var bättre med den gamla layouten helt klart. Kan man inte ha kvar det och ändå byta alla funktioner som gör att det går smidigare?

Kan inte uppfylla din önskan. Julen bli grå i år. :)

Jag kommer tweaka till layouten så gått det går så alla blir nöjda. Det gamla går inte få tillbaka helt och hållet, då det är uppbyggt på ett helt annat sätt. Men det går att få väldigt nära. Samtidigt behöver vi ju inte vara bakåtsträvare och mena på att allt det gamla är bättre än det nya.

Låt mig bygga lite på det här över en tid framöver så ska det nog bli bra ska du se! :tummenupp

Yami

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jul 2009
Hoj
XJR1300
För mig funkar det. Kanske du blockerar pop-up fönster?

Nej, den är inte aktiverad.

Hittade dock ett annat sätt att bifoga, genom bifoga knappen. :)
Men bilderna lägger sig numera inte i ordning.
Ser detta för att jag har dem numrerade och den ordningen presenteras inte i postningen.

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Hoj
Stiga Park
Jag vill komma åt mina gamla inlägg och trådar, nu är allt borta (nästan) Hur ska man göra för att hitta det man en gång skrivit eller för att se vad andra har haft för åsikter tidigare, typ mytomaner och kappvändare?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
En rejält störig grej är när en tråd har en längre titel och flera sidor, de där sidknapparna hamnar bland några andra knappar...

Skärmavbild 2011-11-28 kl. 09.22.39 .png

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Kanske är ngn som skrivit, men jag tycker att texststorleken är för stor på trådrubrikerna när man tex. klickat sig in i "off topic".

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Är det bara för mig som det inte blinkar när man får inlägg i Gästboken?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag vill komma åt mina gamla inlägg och trådar, nu är allt borta (nästan) Hur ska man göra för att hitta det man en gång skrivit eller för att se vad andra har haft för åsikter tidigare, typ mytomaner och kappvändare?

På din profilsidan så klickar du på:
Hitta senaste inläggen
Hitta senast startade ämnen

... finns under rutan med ditt nick och din avatar.

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Funkar tyvärr inte för mig. När jag klickar på latest posts så hittar den ingenting, när jag klickar på senast startade tråd så hittar den de trådar där jag är den person som skrivit det senaste inlägget, men inte de trådar jag har startat. Lite skumt tycker jag.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Funkar tyvärr inte för mig. När jag klickar på latest posts så hittar den ingenting, när jag klickar på senast startade tråd så hittar den de trådar där jag är den person som skrivit det senaste inlägget, men inte de trådar jag har startat. Lite skumt tycker jag.

Hela sökmotorn byggs om just nu. Har tuggat i 12 timmar hittills, säkert 10 timmar kvar. Så det kan var det som gör att sökresultatet inte visar helt korrekt innehåll just nu.

Zorban

För fet för ett skinnställ
Gick med
9 May 2011
Hoj
Ducati Panigale 899, 2014
Nytt och snabbt! Bra skit!

Bugg: När man loggar in dyker det upp en text som jag inte riktigt hann memorera men det var något i linje med "Tack (variabelnamn) för att du loggat in". Misstänker här att det ska vara en användarnamn istället för en var :)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin