Kanon! Finns inget bättre sätt att förstöra en tråd på än att svara på ett långt inlägg fullt med bilder utan att ta bort bildlänkarna.Bilder hänger inte med när man citerar, bara länken som syns. Trevligare om bilden syns.
Kanon! Finns inget bättre sätt att förstöra en tråd på än att svara på ett långt inlägg fullt med bilder utan att ta bort bildlänkarna.Bilder hänger inte med när man citerar, bara länken som syns. Trevligare om bilden syns.
Kanon! Finns inget bättre sätt att förstöra en tråd på än att svara på ett långt inlägg fullt med bilder utan att ta bort bildlänkarna.
+1!
nlägget som du har skrivit är för kort. Var vänlig och utöka ditt inlägg till minst 5 tecken.
Just det ja, vad är grejen med 5 tecken?
+1...För att slippa att folk bara svarar med +1! kanske? Bara en tanke...
Layouten som följde med är standardlayouten. Det går att ändra på lite färger m.m.
Så dramatiskt olikt är det inte. Ni minns fel
Men jag kommer arbeta under dagen på att få tillbaka ett bra flyt och en bättre kontrast i inläggen.
Får inte upp fönstret från knappen "Hantera bilder". Fler det inte funkar för?
Men det var ju inget fel på den gamla layouten, den kändes mer som sporthoj.com än vad detta gör. Som Någon sade, nu känns det bara som många andra forum. Kanske för att det är just standardlayout och många använder detta?
Jag vill inte låta bitter (även om jag är det) men det var bättre med den gamla layouten helt klart. Kan man inte ha kvar det och ändå byta alla funktioner som gör att det går smidigare?
För mig funkar det. Kanske du blockerar pop-up fönster?
En rejält störig grej är när en tråd har en längre titel och flera sidor, de där sidknapparna hamnar bland några andra knappar...
View attachment 349057
Jag vill komma åt mina gamla inlägg och trådar, nu är allt borta (nästan) Hur ska man göra för att hitta det man en gång skrivit eller för att se vad andra har haft för åsikter tidigare, typ mytomaner och kappvändare?
Funkar tyvärr inte för mig. När jag klickar på latest posts så hittar den ingenting, när jag klickar på senast startade tråd så hittar den de trådar där jag är den person som skrivit det senaste inlägget, men inte de trådar jag har startat. Lite skumt tycker jag.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|