Johanjulgran
#25 supermotard
Det råkade bli i fel tråd
Och denna gången vill vi se lite skandalbilder.Kakan skrev:Jag jobbar så ni slipper mej och min partykamera...överlämnar det ansvaret till MikkE
Haha. Är det vårt mission!? Ok, no problemo!! *antecknar på en post-it*Maverick_ou812 skrev:Och denna gången vill vi se lite skandalbilder.
Vi leder med 1 - 0 och är först ut denna gången.
Bilder vi vill se:
1. Tjejhångel
2. Killhångel (eller vill o vill.... är det skandal så är det.)
3. Nåt naket
4. Nån som är drängafull.
Eller så kombinerar ni det, tre nakna drängsfulla tjejer som hånglar med två drängafulla killar.
Eller.... vaaaafaaan... den filmen har jag ju redan!
MikkE skrev:Haha. Är det vårt mission!? Ok, no problemo!! *antecknar på en post-it*
Bara jag ska göra alla saker.. behöver bara lite alkohol då
Johanjulgran skrev:Det råkade bli i fel tråd
hojbrud skrev:Haha jag vet ju vad du e kapabel till dessutom. Så denna ggr trorjag Sthlm vinner.
MikkE skrev:Tar på mig denna dubbelfotoroll genast!! Skall inte göra Kakan besviken!!
Maverick_ou812 skrev:Och denna gången vill vi se lite skandalbilder.
Vi leder med 1 - 0 och är först ut denna gången.
Bilder vi vill se:
1. Tjejhångel
2. Killhångel (eller vill o vill.... är det skandal så är det.)
3. Nåt naket
4. Nån som är drängafull.
Eller så kombinerar ni det, tre nakna drängsfulla tjejer som hånglar med två drängafulla killar.
Eller.... vaaaafaaan... den filmen har jag ju redan!
Kakan skrev:Det är MikkE´s jobb jag jobbar tyvärr men några sånna bilder borde inte vara några problem att få fram eller vad säger MikkE
Jep. AKtA sÅ Att jAG inNTe bAnnAr eRBonnie skrev:MikkE är biträdande SH-pub VD
Haha! Jodå!Kakan skrev:Låter bra de, vågar inte lämna över det till någon annan
Det är MikkE´s jobb jag jobbar tyvärr men några sånna bilder borde inte vara några problem att få fram eller vad säger MikkE
MikkE skrev:Jag fick en idé.
När sista puben ska gå, då möts vi stockholmare och malmöianer i götet och överraskar vi dem med ett helsikes partaj. Går nåt sönder, då skyller vi bara på örebroarna, muahaha
En briljant idé!! Dock vet inte jag om jag kommer palla det själv, haha!hojbrud skrev:Oj fick du en idé? fick du ont i huvudet samtidigt?
Men ja det tycker vi, kan ju slå ihop det med två hjul...
Tycker jag är orättvist.MikkE skrev:Jag fick en idé.
När sista puben ska gå, då möts vi stockholmare och malmöianer i götet och överraskar vi dem med ett helsikes partaj. Går nåt sönder, då skyller vi bara på örebroarna, muahaha
Jag är också sjuk.............. i huvudet. Har inga som helst problem att komma ändåLilla_Tingeling skrev:Va faaaan!!! Jag kan inte komma den här gången heller. E fortfarande sjuk... Såååå less på att missa allt skojj! Å så jäkla less på att vara sjuk.
// Lena
MikkE skrev:Jag är också sjuk.............. i huvudet. Har inga som helst problem att komma ändå
MikkE skrev:Jag är också sjuk.............. i huvudet. Har inga som helst problem att komma ändå
Kevorkian skrev:Oooooo... you dirty dog
Kanske inte är dethojbrud skrev:Men det va väl ingen nyhet..
Maverick_ou812 skrev:"På 2 hjul" den 28 januari 2006 blir skandalernas skandal, sen är det Gotland Ring nästa! 3 dagar!!!
Kanske?Bonnie skrev:Kanske borde åka till Gtb då
Maverick_ou812 skrev:Tycker jag är orättvist.
Vi skyller på dom från Uppsala istället...
Tycker om dig oxå....Lotta skrev:Är du här och bråkar också!!
Kan du ju försöka med. Det är ingen som förstår vad du säger iallafall.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|